jakie większe zaciski spasują do 1.9 TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

jakie większe zaciski spasują do 1.9 TD

Post autor: mateusz_kajtek » sob kwie 03, 2010 14:50

mam pytanko, czy można bez dodatkowych przeróbek zrobic przekładkę zacisków hamulcowych z jakiegoś TDI lub jakiego kolwiek mocniejszego golfa do 1.9TD? W oryginale zaciski hamulcowe sa takie same jak w mk2 (1.3 i 1.6) w moim odczuciu już przy seryjnej mocy 75km te hamulce sa za słabe, obecnie troche modze prz silniku i chciałbym żeby było czym hamować, zmieniałem już tarcze klocki dość czesto bo szybko się konczą, hamulce szybko się nagrzewają i sa mało sktuteczne przy ponad 100 km/h, poradzicie od czego można wcisnąć tarczce i zaciski bez przeróbek?



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » sob kwie 03, 2010 15:37

morzesz zapodać zaciski i tarcze od golfa 3 gti o srednicy 280mm.
Ja szykuje takie do mojego mk2.

[ Dodano: 03 Kwi 2010 15:40 ]
jeśli masz odkręcane jarzmo zacisku to podchodzą bez problemu P&P

i płyn dot 5.1 zapodaj


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » sob kwie 03, 2010 15:52

bullas pisze:morzesz zapodać zaciski i tarcze od golfa 3 gti o srednicy 280mm
wszystko wchodzi bez przeróbek?
bullas pisze:jeśli masz odkręcane jarzmo zacisku to podchodzą bez problemu P&P
co oznacza P&P??
bullas pisze:i płyn dot 5.1 zapodaj
a czym on się rózni od dot 4? nic niegatywnego nie grozi po wlaniu takiego płynu?


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
shibbyOP
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 546
Rejestracja: pn cze 16, 2008 00:00
Lokalizacja: Opole // Niemodlin
Kontakt:

Post autor: shibbyOP » sob kwie 03, 2010 16:21

mateusz_kajtek, na tył można jeszcze wrzucić tarcze zamiast bębnów i też powinien być lepszy rezultat :) całość można kupić za 150-200zł


[b] Moje wozidło [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183470][img]http://img10.imageshack.us/img10/4733/img3633l.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » sob kwie 03, 2010 17:32

mateusz_kajtek pisze:bullas napisał/a:
morzesz zapodać zaciski i tarcze od golfa 3 gti o srednicy 280mm

wszystko wchodzi bez przeróbek?
jeśli zmienisz koła na 5 śrub, przeguby, wachacze ze swożniami, stablizator to tak.

musisz szukać zwrotnic od hamulców 256/280 z mk3 (nie GTI), mk2, toledo, cordoba, ibiza.

Do tego zaciski z jażmami albo pod 256 albo 280 (G60, VR6).
No i tarcze z klockami 256 lub 280 4x100.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » sob kwie 03, 2010 22:43

mój błąd mk3 gti ma piastę na 5 śrub więc potrzebujesz zaciski i jarzma od mk3 gti lub mk2 g60 a tarcze od mk2 g60 (rozstaw4x100) tak jak kolega TheBiSHoP, pisze

[ Dodano: 03 Kwi 2010 23:31 ]
mateusz_kajtek pisze:a czym on się rózni od dot 4? nic niegatywnego nie grozi po wlaniu takiego płynu?
poszukaj w google one ci to najlepiej wytłumaczą,
nic złego się nie stanie na pewno .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości