Obrotomierz po swapie z 1.8 rp na 2.0 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Obrotomierz po swapie z 1.8 rp na 2.0 2E

Post autor: LeszczVW » czw lis 26, 2009 22:54

witam problem z obrotomierzem po swapie

wie ktoś jak go podlączyc?????


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 26, 2009 23:00

jak masz cewkę jak do mk3 to na niej jest taka wąska plastykowa pokrywka, podważasz ją. Pod nią są dwie nakrętki. Do jednej z nich (niestety zapomniałem której chyba 15 jst oznaczona) podpinasz kabel od obrotomierza z mk2 i ma działać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » czw lis 26, 2009 23:04

Paweł Marek pisze:jak masz cewkę jak do mk3 to na niej jest taka wąska plastykowa pokrywka, podważasz ją. Pod nią są dwie nakrętki. Do jednej z nich (niestety zapomniałem której chyba 15 jst oznaczona) podpinasz kabel od obrotomierza z mk2 i ma działać.
No cewke mam juz jak w mk3 chyba zwana modułem ma ten plastik wszystko sie zgadza
tylko teraz znalesc kable od obrotka bo chyba ida od licznika do skrzynki no nie??


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 26, 2009 23:10

A ja nie wiem jak instalację robiłeś, ale w mk2 kabelek do obrotka szedł do cewki do styku 1 (nie 15 pomyliłem) i miał kolor jak mnie pamięć nie myli czarno czerwony, to go wykorzystujesz. A jak go nie masz wpisz w szukajkę na dole pinout licznika mk2 dowiesz się który to styk w liczniku
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 23:11 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » czw lis 26, 2009 23:18

Paweł Marek pisze:A ja nie wiem jak instalację robiłeś, ale w mk2 kabelek do obrotka szedł do cewki do styku 1 (nie 15 pomyliłem) i miał kolor jak mnie pamięć nie myli czarno czerwony, to go wykorzystujesz. A jak go nie masz wpisz w szukajkę na dole pinout licznika mk2 dowiesz się który to styk w liczniku
wszystko ladnie pieknie tylko ze stara wiazka co szla do cewki zostala zmieniona w tym problem i teraz musze wlasnie albo leciec od skrzynki albo od licznika.

dzieki za info bedzie trzeba "rzeźbić" co zrobić


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 26, 2009 23:36

prościej z licznika, a jak chcesz mieć po oryginalnemu to znajdziesz szukajką również schemat do samej skrzynki, do nowej napewno, do starej sprzed sierpnia 89 może być problem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Securitate
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:26
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Securitate » sob kwie 03, 2010 00:18

No i co , zadziałało? Mam podobny problem. Zamieniłem w mk2 silnik z 1.6 PN na 2E i obrotomierz "umarł". Podłączali mi elektrycy według Waszych porad, ale nic nie pomogło. Tłumaczą mi, że poprzedni dostawał sygnał analogowy 12V, a teraz ma cyfrowy 5V i muszę zrobić (?!) modulator.



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » sob kwie 03, 2010 08:54

Securitate pisze:No i co , zadziałało? Mam podobny problem. Zamieniłem w mk2 silnik z 1.6 PN na 2E i obrotomierz "umarł". Podłączali mi elektrycy według Waszych porad, ale nic nie pomogło. Tłumaczą mi, że poprzedni dostawał sygnał analogowy 12V, a teraz ma cyfrowy 5V i muszę zrobić (?!) modulator.
a wiec pomogł schemat skrzynki bezpiecznikowej NOWY typ, sygnał idzie z modułu zapłonowego u mnie zielony kabelek ;) podłączony i wszystko ryra :grin:


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » sob kwie 03, 2010 17:30

ja u siebie robiłem to "na krotko"
ciecie kabla co idzie od skrzynki do zegarów odpowiadającego za sygnał obrotka
potem wsuwka do cewki jak już pisał Paweł Marek, pod klapka są 2 piny [ nie zawsze nakrętki w mojej bosch-owskiej cewce są wsuwki] podpinasz kabel pod ta wsuwkę która nie ma połączenia z żadnym z pinów w cewce, najłatwiej miernikiem sprawdzić
działa prawidłowo,


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Securitate
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:26
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Securitate » sob kwie 10, 2010 01:31

Podłączyłem według zaleceń i działa! Dzięki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości