jakie oznaczenie głowicy RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » wt mar 30, 2010 11:32

Czyli sprawdzenie numerów tego wałka nic niedało odnosnie rozkodowania pojemnosci silnika . Na naklejce jest napisane RP czyli 1.8 ale głowica i kadłub sa podobne wiec nie ma pewności co do tych pojemności



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt mar 30, 2010 11:38

tomi-ex pisze:Czyli sprawdzenie numerów tego wałka nic niedało odnosnie rozkodowania pojemnosci silnika . Na naklejce jest napisane RP czyli 1.8 ale głowica i kadłub sa podobne wiec nie ma pewności co do tych pojemności
to moze inaczej.. znajdz jakiegos 1,6 i przejedz sie z nim.. a pozniej porównaj ze swoim.. bo tak to tylko pojemnosc musiałbys liczyc.. inaczej sie nie da.. chyba ze... poszukaj miedzy 3 a 4 swiecą nizej , na bloku numerów silnika.. tam powinno byc wybite RP .., moze byc zamazane.. zardzewiałe.. ale moze Ci sie uda. to rozwieje wszelkie watpliwosci ;)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt mar 30, 2010 11:45

Pozatym jeżeli silnik ma monowtrysk i wszystko jest seryjnie to napewno będzie rp


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » śr mar 31, 2010 07:35

a jak sie nazywa ten klej do tego typu uszczelek np, pod pokrywe głowicy lub miske olejowa



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr mar 31, 2010 09:21

tomi-ex, szukaj kleju do uszczelek , bez zawartosci octu, np VICTOR REINZ.. ale wczesniej złóz to wszystko na sucho.. jak bedzie ciekło to wtedy kombinuj...


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » śr mar 31, 2010 17:43

sprawdzałem na alegro i nie moge tego znalesc . Jest tylko zwykły silikon do 350C



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr mar 31, 2010 17:46

tomi-ex pisze:sprawdzałem na alegro i nie moge tego znalesc . Jest tylko zwykły silikon do 350C
ale powiedz mi po co ty chcesz na dzien dobry juz silikon kupowac ?? złóz to tak jak fabryka składała i tyle.. pozniej bedziesz szukał i poszukiwał sylikonów itd
porzadna uszczelka miski , dekla , uszczelniacze i powinno byc wszsytko ok !


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » czw kwie 01, 2010 21:05

Pytałem z ciekawosci na przyszłosc , jakim fachowo klejem powinno sie smarowac takie uszczelki

Dlaczego w głowicy jest takie pól okragly wyciecie po prawej stronie ( wchodzi w nie niebieska gumowa uszczelka )



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt kwie 02, 2010 00:21

tomi-ex pisze:Dlaczego w głowicy jest takie pól okragly wyciecie po prawej stronie ( wchodzi w nie niebieska gumowa uszczelka )
bo tak ma byc :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » pt kwie 02, 2010 07:37

guti pisze:
tomi-ex pisze:Dlaczego w głowicy jest takie pól okragly wyciecie po prawej stronie ( wchodzi w nie niebieska gumowa uszczelka )
bo tak ma byc :)

Skutecznie unikasz prawdziwych odpowiedzi



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt kwie 02, 2010 08:01

tomi-ex, zadaj to pytanie konstruktorom silnika, poprostu jest tam a na moje oko jest to pozostałość po obróbce technologicznej odlewu głowicy by zrobić w podporach wałka rozrządu miejsce dla niego


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt kwie 02, 2010 10:03

tomi-ex pisze:Skutecznie unikasz prawdziwych odpowiedzi
a ty skutecznie widze szukasz dziury w całym.. zaraz sie zaczniesz pytac czemu wydech jeest po lewej stronie z tyłu , silnik ułozony poprzecznie itd.. no daj spokój.. zadzwon do wolfsburga i zapytaj.. czemu to a czemu tamto.. ile ty masz lat ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości