bujne auto
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
bujne auto
witam mam pytanko mam golfa 3 1,6 z 1997r
wymienione zostały tulejki na wahaczu
i podczas jazdy jak zaczynam wyprzedzać inne auto to się obawiam
podczas jazdy z prętkością 60 jak odbije w lewo lub w prawo to auto strasznie się bujnie na boki
nawed czuje jak zakołusze gdzieś na diurze
a niby amortyzatory są oki
prosze o podpowiedzi
wymienione zostały tulejki na wahaczu
i podczas jazdy jak zaczynam wyprzedzać inne auto to się obawiam
podczas jazdy z prętkością 60 jak odbije w lewo lub w prawo to auto strasznie się bujnie na boki
nawed czuje jak zakołusze gdzieś na diurze
a niby amortyzatory są oki
prosze o podpowiedzi
naprawa21
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
na stacji nie zawsze są w stanie stwierdzić w 100% sprawnosc amortyzatorówa niby amortyzatory są oki
luzy mogą się pojawic w górnym mocowaniu kolumny McPherson-a
[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 07:34 ]
zdecydowanie masz rację prezesik25,prezesik25 pisze:wywalone tuleje tylnej belki też mogą tak bujać autem
[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 07:37 ]
i zobacz co pokazuje wyszukiwarkabujne auto
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
mozna inaczej sprecyzowac temat ???
witam dziękuje za odpowiedzi
dziś pojechałem na warsztaty samochodowe aby jeszcze raz wszystko sprawdzić amorki tuleje wszystko oki
ten pan powiedział że jest problem z kołami dlatego jest taki bujny
mam alusy a opony mam 195/50 r15 i mówi że to jest wina tej bujnści
jakie powinny być felgi i opony
dziś pojechałem na warsztaty samochodowe aby jeszcze raz wszystko sprawdzić amorki tuleje wszystko oki
ten pan powiedział że jest problem z kołami dlatego jest taki bujny
mam alusy a opony mam 195/50 r15 i mówi że to jest wina tej bujnści
jakie powinny być felgi i opony
naprawa21
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
ja też mam a bardziej mi się auto buja na stalówkach 13 opona 175/70r13naprawa21 pisze:mam alusy a opony mam 195/50 r15
bladanaprawa21 pisze:mówi że to jest wina tej bujnści
Oczywiście jeżeli chodzi o jazdę po koleinach to napewno na szerszych oponach bardziej będzie autem ściągało niż na zwykłych wąskich oponach.
Sprawdź jeszcze tuleje tylnej belki, ale już u innego mechanika.
Ja mam w GTi alusy i oponki 195/50 15R i nic nie buja !!! Bujało to jak założyłem na przód zimówki 195/50 15R, w sumie to bardziej pływało i to była wina opon !!!!! ( przy *#cenzura#* kierownicą na prostej szybko w lewo i w prawo uczucie jak statek na falach ... )
Bardzo możliwe że to jest przez te NOWE opony bo ostatnio się z tym zetknąłem u siebie ( te zimówki ) i u kogoś ( opony letnie letnie ).
Jakie masz te oponki ( firma i model ) ?
Ja u siebie mam auto na gwincie i rozpórki do tego i mi nic nie buja , a co do kolein to fakt, że koleiny trochę tam prowadzają autem na takich oponkach i z takim obniżeniem jak moje, ale muszą to być większe koleiny ( wciąga mnie do środka kolein ).
Tutaj masz dużo opinii o różnych oponach http://www.opony.com/opony_osobowe_Gene ... pinie.html
Wklep jakie ty masz i poczytaj co ludzie o nich piszą.
U siebie mam Uniroyal RainSport2 na przodzie i ludzie piszą że one "pływają" bo mają za miękki bark, ale ja nie odczułem takiego zachowania tych opon, wręcz na własnym przykładzie mogę je z czystym sumieniem polecić ( bynajmniej w rozmiarze 195/50 15R - na mokrym zachowanie prawie jak na suchym ).
Bardzo możliwe że to jest przez te NOWE opony bo ostatnio się z tym zetknąłem u siebie ( te zimówki ) i u kogoś ( opony letnie letnie ).
Jakie masz te oponki ( firma i model ) ?
Ja u siebie mam auto na gwincie i rozpórki do tego i mi nic nie buja , a co do kolein to fakt, że koleiny trochę tam prowadzają autem na takich oponkach i z takim obniżeniem jak moje, ale muszą to być większe koleiny ( wciąga mnie do środka kolein ).
Tutaj masz dużo opinii o różnych oponach http://www.opony.com/opony_osobowe_Gene ... pinie.html
Wklep jakie ty masz i poczytaj co ludzie o nich piszą.
U siebie mam Uniroyal RainSport2 na przodzie i ludzie piszą że one "pływają" bo mają za miękki bark, ale ja nie odczułem takiego zachowania tych opon, wręcz na własnym przykładzie mogę je z czystym sumieniem polecić ( bynajmniej w rozmiarze 195/50 15R - na mokrym zachowanie prawie jak na suchym ).
witam sprawdzałem jeszcze raz u innego mechanika w zawieszeniu jest wszystko oki na wahaczach oraz tulejki belki
nawiązując do ostatniej wypowiedzi kolegi właśnie oto chodziże jak ruszam szybko to kierownica szarpie w prawo i w lewo
i mam to samo jak na statku tak buja
opony niby letnie opis z opony contiecocontactEP 195|50 r15 82 t dot cnu4 pvb9 1901
w włocławku są same koleiny
nawiązując do ostatniej wypowiedzi kolegi właśnie oto chodziże jak ruszam szybko to kierownica szarpie w prawo i w lewo
i mam to samo jak na statku tak buja
opony niby letnie opis z opony contiecocontactEP 195|50 r15 82 t dot cnu4 pvb9 1901
w włocławku są same koleiny
naprawa21
Czyli masz oponki Continentale ContiEcoContact i wychodzi na to że z 19 tygodnia 2001r DOT 1901
Jakie masz ciśnienie w oponach też jest ważne. U mnie jest z przodu 2.3 i z tyłu też 2.3 ( ja mam silnik 2.0 8v 2E - żeliwniak ). Jak masz niższe to dopompuj. Powinno lekko pomóc ( leprze za duże ciśnienie w oponach niż za małe, a najlepiej takie jakie ma być ). Jeżeli to wina opon i pod pompowanie nie pomoże to już tak będziesz miał. Opony z rantem ochronnym zawsze mają sztywniejszy bark i mniej pływają, jakie by nie były.
To twoje opony. Poczytaj opinie o nich czy innym też się zdarza zauważyć że pływają.
http://www.opony.com/opony/48814_contin ... ct_ep.html
Jakie masz ciśnienie w oponach też jest ważne. U mnie jest z przodu 2.3 i z tyłu też 2.3 ( ja mam silnik 2.0 8v 2E - żeliwniak ). Jak masz niższe to dopompuj. Powinno lekko pomóc ( leprze za duże ciśnienie w oponach niż za małe, a najlepiej takie jakie ma być ). Jeżeli to wina opon i pod pompowanie nie pomoże to już tak będziesz miał. Opony z rantem ochronnym zawsze mają sztywniejszy bark i mniej pływają, jakie by nie były.
To twoje opony. Poczytaj opinie o nich czy innym też się zdarza zauważyć że pływają.
http://www.opony.com/opony/48814_contin ... ct_ep.html
Niby fakt że nie pływa, ale tymi oponami to nie chciał bym po mokrym jeździć (Barum Bravuris).
Miałem przyjemność na nich chwile zasuwać w deszczu, na suchym i podziękuję. Śliskie na deszczu jak jasna choler... , a miały one może z pół sezonu ( żeby nie było że może już były zużyte i też w Golfie Mk3 i w takim właśnie rozmiarze ).
Każda nówka opona świeżo założona na deszcz będzie śliska. Dopiero po przejechaniu jakiegoś niedużego dystansu jest ok.
Polecić mogę Kleber Hydraxer i Dynaxer na pewno i ma rant ochronny, co dodatkowo nadaje sztywności.
To samo Toyo Proxes T1-R - bardzo dobra opona. Może troszkę szybciej się zużywa przy ostrzejszej jeździe, ale za to przyczepność...
Polecić mogę Uniroyal RainSport 2 ( sam mam 2 na przodzie i zrobiłem na nich ~5000km ). Niektórzy mówią że pływają, ale u mnie nie czuć czegoś takiego w ogóle ( może ktoś mówił o tych oponkach, ale w innym rozmiarze, z wyższym profilem ).
Te opony co wymieniłem wyżej w rozmiarach 195/50 15R mogę zdecydowanie polecić !!!
Co do innych to sam nie użytkowałem na dłuższą metę, chyba że w innym aucie i innym rozmiarze: 185/65 14R i 175/70 14R i 195/65 15R, ale to inna historia, bo mówimy tu o oponach 195/50 15R
Jak by ktoś miał 1 szt Kleber Dynaxer 195/50 15R do sprzedania to biorę
U mnie już dogorywają Kleber-y Hydraxer na tyle i może do wakacji dociągnę, ale już zaczynam szukać jakichś używanych w tym rozmiarze na tył bo finansowo nie wyrobie na nowe, a nie wiem czy nie kroi się uszczelka pod głowicą
I znowu wyszedł elaborat ...
Miałem przyjemność na nich chwile zasuwać w deszczu, na suchym i podziękuję. Śliskie na deszczu jak jasna choler... , a miały one może z pół sezonu ( żeby nie było że może już były zużyte i też w Golfie Mk3 i w takim właśnie rozmiarze ).
Każda nówka opona świeżo założona na deszcz będzie śliska. Dopiero po przejechaniu jakiegoś niedużego dystansu jest ok.
Polecić mogę Kleber Hydraxer i Dynaxer na pewno i ma rant ochronny, co dodatkowo nadaje sztywności.
To samo Toyo Proxes T1-R - bardzo dobra opona. Może troszkę szybciej się zużywa przy ostrzejszej jeździe, ale za to przyczepność...
Polecić mogę Uniroyal RainSport 2 ( sam mam 2 na przodzie i zrobiłem na nich ~5000km ). Niektórzy mówią że pływają, ale u mnie nie czuć czegoś takiego w ogóle ( może ktoś mówił o tych oponkach, ale w innym rozmiarze, z wyższym profilem ).
Te opony co wymieniłem wyżej w rozmiarach 195/50 15R mogę zdecydowanie polecić !!!
Co do innych to sam nie użytkowałem na dłuższą metę, chyba że w innym aucie i innym rozmiarze: 185/65 14R i 175/70 14R i 195/65 15R, ale to inna historia, bo mówimy tu o oponach 195/50 15R
Jak by ktoś miał 1 szt Kleber Dynaxer 195/50 15R do sprzedania to biorę
U mnie już dogorywają Kleber-y Hydraxer na tyle i może do wakacji dociągnę, ale już zaczynam szukać jakichś używanych w tym rozmiarze na tył bo finansowo nie wyrobie na nowe, a nie wiem czy nie kroi się uszczelka pod głowicą
I znowu wyszedł elaborat ...
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 20:31 przez Gawior, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości