Problem ze sterownikiem AIRBAG 6Q0 909 605

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Problem ze sterownikiem AIRBAG 6Q0 909 605

Post autor: Pablo Corrado » sob mar 27, 2010 17:39

Jak w temacie, siedzi u mnie powyższy sterownik. Jak wiadomo wadliwy.
Do tej pory wszystko z poduchami było w porządku, ale...
Podczas rozbierania tylnego boczku, rozpiąłem wytczke napinacza pasa pasażera, później odpaliłem samochód, zapominając o tym. Kontrolka poduch nie zgasła ( to oczywiste-napinacz był odpiety) i cały czas sie pali.
VAGiem nie dam rady odczytać błędu i skasować, bo sterownik nie gada :kac:

I teraz sedno sprawy : jak to ugryźć? Można zmienić sterownik na inny? czym się kierować podczas poszukiwań? Czy można coś jednak dłubnąc w tym starym sterowniku?


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob mar 27, 2010 23:06

Nie prościej odżałować pięć dych i pojechać na podpięcie KTSa albo jakiegoś innego testera, który ten sterownik robi?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » sob mar 27, 2010 23:23

sporobuj vag-tool ten powinien go zlamac, ewentualnie popodlaczaj poduski/napinacze odepnij sam sterownik na 2-3H i wepnij powninije se nastawy usunac przy samotescie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Pablo Corrado » ndz mar 28, 2010 11:07

stonefree pisze:Nie prościej odżałować pięć dych i pojechać na podpięcie KTSa albo jakiegoś innego testera, który ten sterownik robi?

No właśnie pytam o jakieś alternatywy do VAGa, nie chodzi mi o to, że szkoda kasy.

Dzięki za rady, będę próbował.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

greg

Post autor: greg » ndz mar 28, 2010 11:41

Pablo Corrado pisze:No właśnie pytam o jakieś alternatywy do VAGa, nie chodzi mi o to, że szkoda kasy.
VDC to robi (ale kabel na rs232 musi być)



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Pablo Corrado » ndz mar 28, 2010 20:44

Odpięcia zasilania nie pomogło jednak.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

greg

Post autor: greg » ndz mar 28, 2010 22:14

Pablo Corrado, jak lubisz dłubać to kup kabel viakena na rs232 KKL do tego wypal płytę botującą VDC i jedziesz z koksem - przy okazji zrobisz domykanie szyb



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Pablo Corrado » wt mar 30, 2010 01:24

Ale, ale....
Nie mam w laptopie RS232, a jak wiadomo kabelki Viakena nie gadaja z przelotkami ( sprawdzałem). I tutaj nadal zostaję z zaświeconą kontrolką poduch :-)))


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 30, 2010 12:54

Są przejściówki USB na RS - -producent moxa. Trochę kosztują, ale nie spotkałem się, żeby jakieś urządzenie z nią nie działało. Jest to profesjonalna przejściówka, której ja używam w automatyce do podłączania różnych sterowników - nigdy nie zawiodła, wszystko na niej działa.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

greg

Post autor: greg » wt mar 30, 2010 13:33

Lipek81 pisze:Są przejściówki USB na RS - -producent moxa. Trochę kosztują, ale nie spotkałem się, żeby jakieś urządzenie z nią nie działało. Jest to profesjonalna przejściówka, której ja używam w automatyce do podłączania różnych sterowników - nigdy nie zawiodła, wszystko na niej działa.
sprawdzałeś czy działa pod DOSem?Wątpię



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 30, 2010 23:44

Masz jakiś sposób, abym mógł to sprawdzić? Nigdy nie było mi to potrzebne, ale chętnie się dowiem choćby z ciekawości.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

greg

Post autor: greg » śr mar 31, 2010 19:31

wypal płytę z programem VDC - ustaw start z CD a nie z HD. Jak wystartuje wpisz VDC_E i klepnij ENTER
Zresztą - poczytaj tu i stamtąd ściągnij plik do wypalenia płyty
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1130



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw kwie 01, 2010 22:15

No to tak, to wiadomo, że nie zadziała. DOS nigdy nie obsługiwał USB. W win98 można było obsługiwać, ale trzeba było odpalić windę i z niej DOS dopiero - winda działała w tle i po prostu obsługiwała sterowniki od przejściówki, a przejściówka występowała jako port COM w dosie.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości