SOnda lambda.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

SOnda lambda.

Post autor: walus501 » śr mar 31, 2010 20:10

Witam.
U mnie w vw komp pokazuje błąd sondy. "Brak sygnału" - samochód jeździ jak muł. ciężko mu jest się zebrać
wymieniam sondę na używkę i jest gorzej. samochód chwile musi pomysleś i dopiero dostaje kopa. nie wkręca się przerywa. na biegu jałowym i niskich obrotach jest ok.
NO to kupuje nówkę sztukę sondy i jest tak samo.
po czym może leżeć wina??
dodam ze mam lpg II generacji zenita.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 31, 2010 20:37

instalacja LPG odcina sygnał sondy zgłaszany błąd jest normalny. Trzeba sprawdzić czy sygnał sondy jest załączany po przełączeniu na benzynę. Muł jeśli jest na obu paliwach wynika z innych rzeczy: za mały mikser, blokada na klapce pod filtrem (ciągnie ciepłe), błąd w ustawieniu 9orzrządu czy też zapłonu.
Najpierw jedź do gazownika i sprawdź czy z tym przełączeniem sygnału sondy wszystko jest ok, chyba że sam potrafisz miernikiem to zrobić. Zmierz średnicę miksera wewnętrzną, 34 mm to minimum


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » śr mar 31, 2010 20:51

a gdzie mam tego miksera szukać??


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 31, 2010 20:53

tam gdzie dochodzi wąż od lpg koło przepływomierza, koło filtra powietrza. Kolego - jest wyszukiwarka która ci powie coś o podstawowych elementach instalacji LPG i o twoim silniku. Póki co propnuję znajdź dobrego gazownika ew. mechanika który ci wszystko posprawdza,


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » śr mar 31, 2010 20:54

a ja chyba nie mam tego moksera


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 31, 2010 21:01

może masz instalkację sekwencyjną, daj fotę komory silnika bo szkoda gdybania


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » czw kwie 01, 2010 01:05

no tak mam sekwencje z centralką zenita tak jak już pisałem. reduktor tomasetto i wtryskiwaczami volteka


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 01, 2010 09:39

walus501 pisze:mam lpg II generacji
walus501 pisze:mam sekwencje z centralką zenita tak jak już pisałem
tak jakby pisałeś.
To teraz pisz czy na obu paliwach jest problem czy tylko na LPG, bo jeśli tylko na LPG to jest to kwestia regulacji, sam tego nie zrobisz bez interfejsu i umiejętności.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » czw kwie 01, 2010 14:22

na obu paliwach tak samo.
interfejsy do lpg i ecu mam.
kręciłem trochę zapłonem i niby lepiej ale nie moge go tak dokładnie ustawić.
wymienię jeszcze czujnik temp i zobaczymy.

[ Dodano: 01 Kwi 2010 17:49 ]
a może sonda przestawić zapłon??

[ Dodano: 02 Kwi 2010 15:42 ]
zapłon mi ustawili.
ale mówili ze jest różnica w wyprzedzeniu kątu o 2 stopnie na lpg.
ale nadal tak samo...

[ Dodano: 03 Kwi 2010 18:02 ]
eeee tępe Jany?? wie ktos o co tu chodzi???


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 332 gości