Fabryczne ustawienie przepustnicy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn mar 29, 2010 13:49
Lokalizacja: Wsk

Fabryczne ustawienie przepustnicy.

Post autor: matGT » pn mar 29, 2010 14:01

Witam. proszę o poradę. Polo 1.3 na monowtrysku, AAV .


Czy ktoś może wie jak ustawić prawdłowo tą śrubkę, która reguluje początkowe wychylenie przepustnicy? Jak bardzo powinna być wkręcona? Może jakieś zdjęcia, albo pomiary? Srubka była zaklejona jakimś plastikiem, ale mądry mechanik [ja] plastik wykruszył i śrubką kręcił i przestawiał.

Cały czas borykam się z problemami falujących obrotów. Podstawa wtrysku sprawdzona i zaklejona ładnie sylikonem (nie jest to guma, tylko kawałek plastiku z uszczelkami - ale są znaczki VW, wiec oryginał), świece w porządku - wymienione na BUR5ET miesiąc temu (chociaż 1. od strony rozrządu była czarna, reszta OK), kopułka wymieniona na nową z ekranem, palec przeczyszczony papierkiem, TPS ustawiony prawdiłowo (ale przepustnica prawdopodobnie źle), przebić na kablach WN nie ma. Przepustnica przeczyszczona, komp zresetowany, zapłon ustawiony na słuch, cewka raczej w porządku (miałem inną na wymianę i było to samo).

Zauważyłem, że problem falowania objawia się tylko i wyłącznie na ciepłym silniku. Na ssaniu jest wszystko OK. Chyba - tak mi się wydaje.

Błaaaagam o pomoc, bo jestem już bezradny, a takie usterki psują moją opinię o Naszych kochanych polówkach.



Bongo[666]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob gru 15, 2007 18:36
Lokalizacja: Poznań

Hmm.

Post autor: Bongo[666] » śr mar 31, 2010 00:14

Sprawdź sondę lambda.
To ona częściowo reguluje pracę przepustnicy na ciepłym silniku.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości