Falujące obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
treu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 15, 2009 21:47
Lokalizacja: Szczedrzyk
Kontakt:

Falujące obroty silnika

Post autor: treu » wt mar 30, 2010 21:56

Witam moj problem polega na tym iz, po rozgrzaniu silnika jak go wyłącze na powiedzmy 10 min pozniej go włącze to obroty falują ( spadają rosną sadają rosną...) i tak przez powiedzmy 2 min pozniej dochodzi do siebie dzieje sie to tylko na ciepłym silniku. Dodam ze wczesniej na cieplym sllniku mial strasznie niskie obroty ze aż kontrolki sie z ładowania zapalały więc podregulowałem mu śrubką przy przepustnicy i są wyższe tylko jest poroblem z ich falowaniem bo przygasa dosyć sporo. Oznaczenie silniko to 1.3 NZ odma sprawna. Czy to moze byc wina niebieskiego czujnika temperatury ???



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » wt mar 30, 2010 22:01

ten silnik nie mial lambdy nie? wypnij czujnik temp i wtedy patrz jak bedzie sie zachowywał, tak chyba najłatwiej..



Awatar użytkownika
treu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 15, 2009 21:47
Lokalizacja: Szczedrzyk
Kontakt:

Post autor: treu » wt mar 30, 2010 22:05

Vii pisze:ten silnik nie mial lambdy nie? wypnij czujnik temp i wtedy patrz jak bedzie sie zachowywał, tak chyba najłatwiej..

z tego co się orientuje to ma sonde lambda



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » wt mar 30, 2010 22:08

treu pisze:z tego co się orientuje to ma sonde lambda
tak ma, ma na 100%, a wiec jeszcze sonda do obadania ale to druga kolejność.. pierwsza to czujnik



Awatar użytkownika
treu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 15, 2009 21:47
Lokalizacja: Szczedrzyk
Kontakt:

Post autor: treu » wt mar 30, 2010 22:14

Bo właśnie zastanawia mnie dlaczego mial takie niskie obroty ze aż kontrolki sie zapalaly, w prawdzie podregulowałem mu to na przepustnicy ale to raczej nie była wina regulacji na przepustnicy tylko czegos innego.



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » wt mar 30, 2010 22:21

treu pisze:Bo właśnie zastanawia mnie dlaczego mial takie niskie obroty ze aż kontrolki sie zapalaly, w prawdzie podregulowałem mu to na przepustnicy ale to raczej nie była wina regulacji na przepustnicy tylko czegos innego.
takze stawiam na niebieski czujnik temp one lubia WARIOWAĆ mam to samo jak silnik sie zagrzeje takze nie ma czego szukac innego :grin: i najlepiej nie kupuj PODRÓBKI szykaj ori uzywki

pozdro


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
treu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 15, 2009 21:47
Lokalizacja: Szczedrzyk
Kontakt:

Post autor: treu » wt mar 30, 2010 22:26

ori czujnik jest jakiej firmy ??



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » wt mar 30, 2010 22:29

treu pisze:ori czujnik jest jakiej firmy ??
według mnie VW AUDI i jakis nr katalogowy takie oznaczenia sa ale moge sie mylic


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
treu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 15, 2009 21:47
Lokalizacja: Szczedrzyk
Kontakt:

Post autor: treu » wt mar 30, 2010 22:33

ok dzięki postaram sie go wymienic i dam zniac co i jak ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 498 gości