mkII Amory zwykłe, czy krótsze?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

mkII Amory zwykłe, czy krótsze?

Post autor: szyki » pt mar 31, 2006 11:39

Witam,
Zbliża się godzina, w której będę musiał podjąć decyzję o wymianie amorów w moim mkII...

Zastanawiam się tylko, czy wstawiać zwykłe, czy może trochę krótsze...

Czy na lekko obniżających golfy są dużo twardsze?

Może od razu machnąć sprężyny?

Generalnie tył mojego mkII dosyć nisko stoi, a jak coś załaduję, to zaraz siedzi na glebie...

Czy to będzie wina tylko amorów, czy może też sprężyn?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Szymon



Awatar użytkownika
Ross
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: sob cze 18, 2005 00:18
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Ross » pt mar 31, 2006 13:34

Ja mam GT i w standardzie miałem już lekko twardsze springi bo -10mm, wymieniłem je na -40. I powiem ci, że na zimówkach 175/75/14 jeszcze jakiś komfort jest, ale na alusach mam już oponki 195/50/15 i już jednak tłucze na nierównościach. Poprostu nie na nasze doły to jest niestety. Ja na szczęście nie jeżdżę dużo, a Golfik głownie służy mi do poruszania się po mieście awięc taki Bulwarowiec =]
Pozdro

[ Dodano: Pią Mar 31, 2006 13:35 ]
A co do tego że tył ci nisko stoi to nie wiem czy dobrze doradze bo poprostu u mnie nigdy nie miałem tego problemu. Ale sądze że sprężynki do wymiany i koniecznie z odbojami.


dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978


Części GTI, GT TDI, Cupra, FR

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt mar 31, 2006 15:55

Pierwsze - stoi nisko bo pewnie amorki padly (zakladajac ze sprezyny masz zwykle)
Drugie - do wymiany pewnie masz amorki, razem z oslonami i odbojami + ewentualnie gniazda sprezyn (zakladajac ze sprezyny sa OK)
Trzecie - po wymianie i tak bedzie ci sie wydawac ze jest twardo, bo amorki beda po prostu dzialac :)
Czwarte - obnizanie czy utwardzanie to raczej nie na polskie, dziurawe drogi ;) no jesli wozisz kogos z tylu to lepiej sobie odpuscic
Piate - jakbys sie przymierzal do wymiany to polecam amorki KAYABA olejowe (ok 90pln sztuka/tyl) - zmienilem trzy miesiace temu, chodza super (gwaranacja 2 lata), tez sie zastanawialem nad obnizka ale teraz wiem ze dobre amorki to podstawa szybszej jazdy :)
pozdrawiam :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 397 gości