witam. otoz mam małe problemy z moim golfem otoz napisze pokoleii...
1.problem z odpaleniem tzn: przekrecam kluczyk zalapuje ale jak nie dodam delikatnie gazu to od razu zgasnie... musze go potrzymac na obrotach ok 2 tys zeby sie delikatnie nagrzal...
2.problem to strasznie szarpie jezeli jade na obrotach ok 2 tys to niema wogule mocy !!! silnik zachowuje sie jakby mial ze 20 koni tylko gaz w podloge a on buczy tylko i sie turla nawet na drugim biegu tak sie dzieje gdzie powinien rwac do przodu.... wymienialem ostatnio tlumik koncowy i srodkowy a teraz mam chyba kata do wymiany bo glosno zaczal chodzic niewiem czy to moze byc przyczyna ze tak sie pier.... samochod nie jezdzi wogule tak jak powinien nie nagrzewa sie wskaznik temp lezy caly czas czasem podnosi sie delikatnie ale do polowy nie dochodzi nigdy pprawie... no i spalanie to niewiem czy on normalnie tak powinien chochlowac czy to przez te problemy bo na komputerze to caly czas pokazuje minimalnie 14-16 ??? z gory dziekuje za jakie kolwiek porady bo juz mysle zeby go pogonic a dobrze sie nim jezdzilo...
aha dam jakies dane co do niego ... silnik tak jak w temacie... 2.0 ADY 115 KM rocznik 1995 przebieg 160 tys orginalny
2.0 ADY problemy....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn mar 29, 2010 15:51
- Lokalizacja: wziac kase na RS6 ;)
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
po pierwsze auto podpiąc pod vaga i zobaczyc jakie błedy wyskocza bo tak to możesz pół silnika zmieniać i nie dojdziesz o co chodzi.po drugie zmieniałeś kopułkę,świece ustawiony poprawnie zapłon?a może rozrząd przestawiony?
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn mar 29, 2010 15:51
- Lokalizacja: wziac kase na RS6 ;)
swiece byly wymieniane w poprzednie wakacje... rozrzad troche wczesniej... aparat zaplonowy razem ze swiecami byl zmieniany bo golf ulegl zalaniu tzn przejechalem przez kaluze przy predkosci ok 50- 60 i zgasl nie moglem go odpalic przez dlugi czas zaden mechanik tez niemogl go ruszyc wymieniali wszystko do sprawdzenia i nic... no i w koncu postawilem do jednego i ruszyl go ale kosztowalo mnie to prawie 1700 zl :/ i w sumie od tamtej pory golf zmienil sie calkowicie... a na vagu nie wykazowalo zupelnie nic...
- DamianCU
- Gadatliwa bestia
- Posty: 900
- Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
- Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw
Mam ten sam problem co w punkcie pierwszym w moim GTI z silnikem ADY. Od czego zacząć szukać problemu? Dopiero gdy silnik się zagrzeje to trzyma obroty biegu jałowego.
Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 280 gości