jakie amory?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jakie amory?
witam panowie
mam taki maly dylemat otoz posiadam sportowe sprezyny h&r i musze kupic do nich nowe amortyzatory
pytanie do was co byscie polecili jakies oryginalne standardowe, jakies firmowe typu kayaba, sachs a moze jakies mts technik sportowe
zalezy mi na tym aby nie stracic duzo na komforcie jazdy
i jesli ktos moze to zeby jakies linki zapodac do amorow
i jeszcze taka druga sprawa zeby nie zakladac nowego tematu
mam taki problem w vw bora 2003 rok 1.9 tdi 130 koni otoz
gdy jade i dodam gwaltownie gazu ciagnie w lewo a jak popuszcze ciagnie w prawo wydawaloby sie ze to gumy na wahaczach otoz nie bo je wymienialem i sprawa dalej pozostala i teraz juz nie wiem zabardzo gdzie szukac, pomocy
pozdrawiam wszystkich forumowiczow
mam taki maly dylemat otoz posiadam sportowe sprezyny h&r i musze kupic do nich nowe amortyzatory
pytanie do was co byscie polecili jakies oryginalne standardowe, jakies firmowe typu kayaba, sachs a moze jakies mts technik sportowe
zalezy mi na tym aby nie stracic duzo na komforcie jazdy
i jesli ktos moze to zeby jakies linki zapodac do amorow
i jeszcze taka druga sprawa zeby nie zakladac nowego tematu
mam taki problem w vw bora 2003 rok 1.9 tdi 130 koni otoz
gdy jade i dodam gwaltownie gazu ciagnie w lewo a jak popuszcze ciagnie w prawo wydawaloby sie ze to gumy na wahaczach otoz nie bo je wymienialem i sprawa dalej pozostala i teraz juz nie wiem zabardzo gdzie szukac, pomocy
pozdrawiam wszystkich forumowiczow
http://moto.allegro.pl/item893465770_am ... tavia.html ogólnie nie robię reklamy - ale kilka kompletów już brałem od niego i jestem super zadowolony jak i ludzie do których pakowałem te amory ....
http://moto.allegro.pl/item900312877_sa ... lf_iv.html też będziesz zadowolony...
Generalnie z firm - które podałeś - każda zasługuje na pochwałę ... unikaj natomiast jak ognia tanich bedziewi za 50zł sztuka itp ... sypią się częściej jak nasze drogi w PL
Ps = do do tzw gleby - to jeśli zamierzasz użytkować auto w normalny sposób czyli ludzie w środku - bagaże czasem itp - to zapomnij o normalnej eksploatacji.. kolega niżej już wytłumaczył dlaczego - ja tylko potwierdzę
http://moto.allegro.pl/item900312877_sa ... lf_iv.html też będziesz zadowolony...
Generalnie z firm - które podałeś - każda zasługuje na pochwałę ... unikaj natomiast jak ognia tanich bedziewi za 50zł sztuka itp ... sypią się częściej jak nasze drogi w PL
Ps = do do tzw gleby - to jeśli zamierzasz użytkować auto w normalny sposób czyli ludzie w środku - bagaże czasem itp - to zapomnij o normalnej eksploatacji.. kolega niżej już wytłumaczył dlaczego - ja tylko potwierdzę
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 23:09 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
szkoda przechodzic na takie zawieszenie w Polsce.Lepiej ta kase przeznaczyc na cos innego.np aluski.
Ja kiedys mialem takie i porazka: zlacze elastyczne od wydechu od razu po dupie dostalo, dolna obudowa silnika polamana,zderzak rowniez haczyl.Wszystko to przy ostronej jezdzie.Wiazd na normlane krawezniki niemozliwy!! Nie da sie tego uniknac.no i komfort jazdy gorszy.szkoda auta. moja opinia.
Ja kiedys mialem takie i porazka: zlacze elastyczne od wydechu od razu po dupie dostalo, dolna obudowa silnika polamana,zderzak rowniez haczyl.Wszystko to przy ostronej jezdzie.Wiazd na normlane krawezniki niemozliwy!! Nie da sie tego uniknac.no i komfort jazdy gorszy.szkoda auta. moja opinia.
ja mam zalozone sportowe, takie juz kupilem wiec nie mam zamiaru zmieniac bo drogo, co do kraweznikow to racja nie na kazdy da sie podjechac, dokladke zderzaka tez polamalem o zaspe gdy jedziesz olno po dziurach to jak na samych felgach (mam 16 calowe) no ale na pewno jest stabilniejszy i szybciej po nierownosciach mozna gnac, nawet lepiej tlumi, zmienialem z tylu bo mi skrzypialy, dobry byly ale ten dzwiek mnie draznil, zalozylem Sachsa do zawieszenia sportowego, nie zakladaj standartowych do nizszych sprezyn bo bedzie luz bo tlok amora jest dluzszy
ja narazie mam seryjne zawieszenie ale musze zmienic amory z przodu bo juz stukaja i chcialbym aby przod troche nizej siedzial i tak nie wahlowal przy ruszaniu(przy dodawaniu gazu sie unosi) a poza tym przud mi wyzej stoi niz tyl i strasznie to wyglada
i nie wiem co lepsze wrzucic te sprezynki i jakies amorki np bilstein czy zostawic stare sprezyny i kupis jakies amorki o krotszym skoku
i nie wiem co lepsze wrzucic te sprezynki i jakies amorki np bilstein czy zostawic stare sprezyny i kupis jakies amorki o krotszym skoku
Jeśli amory są do to kup coś co dałem w linkach wyżej.. przy okazji warto też się przyjrzeć sprężynom... możesz wymienić te z przodu na coś twardszego... bo w TDI silnik cięższy jak w benzynie i sprężynki szybciej dostają po zwojachon6222 pisze:ja narazie mam seryjne zawieszenie ale musze zmienic amory z przodu bo juz stukaja i chcialbym aby przod troche nizej siedzial i tak nie wahlowal przy ruszaniu(przy dodawaniu gazu sie unosi) a poza tym przud mi wyzej stoi niz tyl i strasznie to wyglada
i nie wiem co lepsze wrzucic te sprezynki i jakies amorki np bilstein czy zostawic stare sprezyny i kupis jakies amorki o krotszym skoku
Co do sprężyn - polecam Lesjofors
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Jak widzę ,są to sprężynki sportowe.. czyli pewnie lekko obniżające autko...on6222 pisze:"HAKI" a co myslisz o tych sprezynach co sa na zdieciu i do tego amory bilstein
Ty chciałbyś coś bardziej komfortowego. Nie wiem czy nie lepszym rozwiązaniem - przynajmniej na przód auta - nie będzie sprzedanie tych i kupno czegoś co pisałem... do TDI.. przód Ci się lekko uniesie.. a z nowymi amorkami będzie już naprawdę czuć różnicę.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
i tak oto wybralem takie amory http://allegro.pl/item912660368_amortyz ... stein.html
i do nich te sprezynki h&r obnizajace o 35mm, mam tylko nadzieje ze nie bedzie za twardo
i do nich te sprezynki h&r obnizajace o 35mm, mam tylko nadzieje ze nie bedzie za twardo
bilstein 140zł/szt czy monroe180zł/szt
które wybrać
które wybrać
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam kolegę-miałem taki sam problem raz ciagneło na prawo innym razem na lewo i jeszcze tłukło z przodu Sprawdź końcówki drązka . Ja wczoraj odebrałem Gofra od mechanika, o niebo lepiej [ wywalilo 1 koncówke drazka i 2 drązki kierownicze ] wkońcu nic nie tłucze i nie sciaga na prawo czy lewo drazki 2x110 pln koncowka febiego 40 plnon6222 pisze:mam taki problem w vw bora 2003 rok 1.9 tdi 130 koni otoz
gdy jade i dodam gwaltownie gazu ciagnie w lewo a jak popuszcze ciagnie w prawo wydawaloby sie ze to gumy na wahaczach otoz nie bo je wymienialem i sprawa dalej pozostala i teraz juz nie wiem zabardzo gdzie szukac, pomocy
[ Dodano: 27 Mar 2010 20:58 ]
dobry wybór nie pożałujesz Ja smigam właśnie na BILSTEIN'ach + springi Eibach -35mm.. Jest komfort i wyglad czego chciećwiecej ??on6222 pisze:i tak oto wybralem takie amory http://allegro.pl/item912...od_blstein.html
i do nich te sprezynki h&r obnizajace o 35mm, mam tylko nadzieje ze nie bedzie za twardo
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 21:53 przez kenzy17, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje MK IV
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...
- maler
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 20:50
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
Re: jakie amory?
on6222 pisze:gdy jade i dodam gwaltownie gazu ciagnie w lewo a jak popuszcze ciagnie w prawo wydawaloby sie ze to gumy na wahaczach otoz nie bo je wymienialem i sprawa dalej pozostala i teraz juz nie wiem zabardzo gdzie szukac, pomocy
Też miałem identyczny przypadek. Jak dodawałem gazu to ciągnęło w prawo a jak puszczałem to wracał do jazdy prosto. Okazało się że mechanik po wymianie tulei metalowo-gumowych w wahaczu nie dokręcił śrub Po trzech próbach ustawienia zbieżności w jednym warsztacie, dopiero przy czwartej próbie w innej stacji diagnostycznej znaleźli przyczynę takich anomalii.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości