jakie amory?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

jakie amory?

Post autor: on6222 » ndz sty 31, 2010 22:41

witam panowie

mam taki maly dylemat otoz posiadam sportowe sprezyny h&r i musze kupic do nich nowe amortyzatory

pytanie do was co byscie polecili jakies oryginalne standardowe, jakies firmowe typu kayaba, sachs a moze jakies mts technik sportowe

zalezy mi na tym aby nie stracic duzo na komforcie jazdy

i jesli ktos moze to zeby jakies linki zapodac do amorow Obrazek Obrazek

i jeszcze taka druga sprawa zeby nie zakladac nowego tematu

mam taki problem w vw bora 2003 rok 1.9 tdi 130 koni otoz

gdy jade i dodam gwaltownie gazu ciagnie w lewo a jak popuszcze ciagnie w prawo wydawaloby sie ze to gumy na wahaczach otoz nie bo je wymienialem i sprawa dalej pozostala i teraz juz nie wiem zabardzo gdzie szukac, pomocy

pozdrawiam wszystkich forumowiczow



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 31, 2010 22:57

http://moto.allegro.pl/item893465770_am ... tavia.html ogólnie nie robię reklamy - ale kilka kompletów już brałem od niego i jestem super zadowolony jak i ludzie do których pakowałem te amory ....

http://moto.allegro.pl/item900312877_sa ... lf_iv.html też będziesz zadowolony...

Generalnie z firm - które podałeś - każda zasługuje na pochwałę ... unikaj natomiast jak ognia tanich bedziewi za 50zł sztuka itp ... sypią się częściej jak nasze drogi w PL

Ps = do do tzw gleby - to jeśli zamierzasz użytkować auto w normalny sposób czyli ludzie w środku - bagaże czasem itp - to zapomnij o normalnej eksploatacji.. kolega niżej już wytłumaczył dlaczego - ja tylko potwierdzę :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 23:09 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » ndz sty 31, 2010 22:58

szkoda przechodzic na takie zawieszenie w Polsce.Lepiej ta kase przeznaczyc na cos innego.np aluski.
Ja kiedys mialem takie i porazka: zlacze elastyczne od wydechu od razu po dupie dostalo, dolna obudowa silnika polamana,zderzak rowniez haczyl.Wszystko to przy ostronej jezdzie.Wiazd na normlane krawezniki niemozliwy!! Nie da sie tego uniknac.no i komfort jazdy gorszy.szkoda auta. moja opinia.



DariuszK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pt maja 16, 2008 18:51
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: DariuszK » ndz sty 31, 2010 23:12

ja mam zalozone sportowe, takie juz kupilem wiec nie mam zamiaru zmieniac bo drogo, co do kraweznikow to racja nie na kazdy da sie podjechac, dokladke zderzaka tez polamalem o zaspe ;) gdy jedziesz olno po dziurach to jak na samych felgach ;) (mam 16 calowe) no ale na pewno jest stabilniejszy i szybciej po nierownosciach mozna gnac, nawet lepiej tlumi, zmienialem z tylu bo mi skrzypialy, dobry byly ale ten dzwiek mnie draznil, zalozylem Sachsa do zawieszenia sportowego, nie zakladaj standartowych do nizszych sprezyn bo bedzie luz bo tlok amora jest dluzszy



Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Post autor: on6222 » pn lut 01, 2010 00:22

ja narazie mam seryjne zawieszenie ale musze zmienic amory z przodu bo juz stukaja i chcialbym aby przod troche nizej siedzial i tak nie wahlowal przy ruszaniu(przy dodawaniu gazu sie unosi) a poza tym przud mi wyzej stoi niz tyl i strasznie to wyglada
i nie wiem co lepsze wrzucic te sprezynki i jakies amorki np bilstein czy zostawic stare sprezyny i kupis jakies amorki o krotszym skoku



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 01, 2010 00:40

on6222 pisze:ja narazie mam seryjne zawieszenie ale musze zmienic amory z przodu bo juz stukaja i chcialbym aby przod troche nizej siedzial i tak nie wahlowal przy ruszaniu(przy dodawaniu gazu sie unosi) a poza tym przud mi wyzej stoi niz tyl i strasznie to wyglada
i nie wiem co lepsze wrzucic te sprezynki i jakies amorki np bilstein czy zostawic stare sprezyny i kupis jakies amorki o krotszym skoku
Jeśli amory są do :ass: to kup coś co dałem w linkach wyżej.. przy okazji warto też się przyjrzeć sprężynom... możesz wymienić te z przodu na coś twardszego... bo w TDI silnik cięższy jak w benzynie i sprężynki szybciej dostają po zwojach :bigok:
Co do sprężyn - polecam Lesjofors


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Post autor: on6222 » pn lut 01, 2010 21:17

"HAKI" a co myslisz o tych sprezynach co sa na zdieciu i do tego amory bilstein



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 02, 2010 10:25

on6222 pisze:"HAKI" a co myslisz o tych sprezynach co sa na zdieciu i do tego amory bilstein
Jak widzę ,są to sprężynki sportowe.. czyli pewnie lekko obniżające autko...
Ty chciałbyś coś bardziej komfortowego. Nie wiem czy nie lepszym rozwiązaniem - przynajmniej na przód auta - nie będzie sprzedanie tych i kupno czegoś co pisałem... do TDI.. przód Ci się lekko uniesie.. a z nowymi amorkami będzie już naprawdę czuć różnicę.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

wojtoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: wawa

Post autor: wojtoo » śr lut 03, 2010 10:37

podepne sie do tematu gdyz tez bede wymienial zawieszenie.
?nie chce mi sie bawic dwa razy wiec chce wymienic koncowki drazkow, gumy w wahaczach itp. moglby ktos napisac co przy okazji wymiany amortyzatorów wymienic?zeby mi cos nie ucieklo



Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Post autor: on6222 » śr lut 17, 2010 22:29

i tak oto wybralem takie amory http://allegro.pl/item912660368_amortyz ... stein.html
i do nich te sprezynki h&r obnizajace o 35mm, mam tylko nadzieje ze nie bedzie za twardo



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: rolmik » sob mar 27, 2010 21:10

bilstein 140zł/szt czy monroe180zł/szt
które wybrać


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kenzy17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 499
Rejestracja: pn lip 20, 2009 22:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kenzy17 » sob mar 27, 2010 21:52

on6222 pisze:mam taki problem w vw bora 2003 rok 1.9 tdi 130 koni otoz

gdy jade i dodam gwaltownie gazu ciagnie w lewo a jak popuszcze ciagnie w prawo wydawaloby sie ze to gumy na wahaczach otoz nie bo je wymienialem i sprawa dalej pozostala i teraz juz nie wiem zabardzo gdzie szukac, pomocy
Witam kolegę-miałem taki sam problem raz ciagneło na prawo innym razem na lewo i jeszcze tłukło z przodu :crazy: Sprawdź końcówki drązka . Ja wczoraj odebrałem Gofra od mechanika, o niebo lepiej [ wywalilo 1 koncówke drazka i 2 drązki kierownicze ] wkońcu nic nie tłucze i nie sciaga na prawo czy lewo :bigok: drazki 2x110 pln koncowka febiego 40 pln

[ Dodano: 27 Mar 2010 20:58 ]
on6222 pisze:i tak oto wybralem takie amory http://allegro.pl/item912...od_blstein.html
i do nich te sprezynki h&r obnizajace o 35mm, mam tylko nadzieje ze nie bedzie za twardo
dobry wybór nie pożałujesz :bigok: Ja smigam właśnie na BILSTEIN'ach + springi Eibach -35mm.. Jest komfort i wyglad czego chciećwiecej ?? :bajer: :bajer: :bigok:
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 21:53 przez kenzy17, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK IV
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...

Awatar użytkownika
maler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 20:50
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Re: jakie amory?

Post autor: maler » ndz mar 28, 2010 00:41

on6222 pisze:gdy jade i dodam gwaltownie gazu ciagnie w lewo a jak popuszcze ciagnie w prawo wydawaloby sie ze to gumy na wahaczach otoz nie bo je wymienialem i sprawa dalej pozostala i teraz juz nie wiem zabardzo gdzie szukac, pomocy

Też miałem identyczny przypadek. Jak dodawałem gazu to ciągnęło w prawo a jak puszczałem to wracał do jazdy prosto. Okazało się że mechanik po wymianie tulei metalowo-gumowych w wahaczu nie dokręcił śrub :grrr: Po trzech próbach ustawienia zbieżności w jednym warsztacie, dopiero przy czwartej próbie w innej stacji diagnostycznej znaleźli przyczynę takich anomalii.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości