Wymieniłem wąż wspomy bo się pocił.
Układ zalałem ATF II czerowny i odpowietrzyłem.
Stary był brązowy ale to chyba z wypracowania nie wiem.
Co może być powodem głośniejszej pracy pompy i czy nowo zakuwane przewody mają jakiś negatywny wpływ na układ wspomagania bo znajomy mówi że są w ori przewodach jakieś ograniczniki ciśnienia i że maglownica może paść ?
Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Po wymianie węża wspomagania mk4 wyje pompa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Po wymianie węża wspomagania mk4 wyje pompa
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 21:46 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.
Sebastian
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości