1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pt mar 26, 2010 23:07

dimmer pisze:tak poszedłem sprawdzić..... z ciekawości i daje w deske obroty dochodzą do 5200 jakby zaczynało odcinac ale to nie jest odcinanie tylko jakby paliwa nie dostawal bo po chwili obroty skoczyły na około 6300 i wtedy zaczeło jakby odcinac za drugim razem podobnie moze mi juz pompka nie wyrabia ...
a i sorki za wprowadzanie w błąd nie doczytałem sobie........
U mnie identycznie bylo :) wymienilem czujnik pozycji walka rozrzadu i jest OK. Masz moze przy tym probloemy z odpalaniem? W sensie czy jest gorzej nie mam na mysli ze wogole nie odpala czy cos..
POZDRO

[ Dodano: 26 Mar 2010 21:09 ]
Podlacz zerszta VAG'a - powinien pokazac blad czujnika - tylko na odpalonym silniku oczywscie :D


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt mar 26, 2010 23:23

no kurcze wymienioy zosta ostatnio... na oryginał... jeszcze sprawdze ale odpalanie jest ok z miejsca łapie....


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » sob mar 27, 2010 00:13

dimmer pisze:no kurcze wymienioy zosta ostatnio... na oryginał... jeszcze sprawdze ale odpalanie jest ok z miejsca łapie....
skoro tak to chyba jednak nie to - ale identyczne zachowanie, no moze poza tym ze odpala normalnie. Ale w razie czego mozesz sobie to sprawdzic :bigok:
jak sie z tym uporasz to daj znac 0 dobrze wiedziec w razie czego :helm:
POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » sob mar 27, 2010 00:53

pszmiel pisze:I przestrzegam wszystkich. Jeśli macie wadliwy samochód. Coś się z nim dzieję, nie poddawajcie się i walczcie z problemem aż do skutku. Bo prawda jest taka... nigdy nie dostaniesz takiej samej kasy za swój samochód jaką sam dałeś, a kupisz następne gów.. z którym będzie jeszcze więcej problemów. Nigdy nie wiesz na co trafisz. A GOLF TO GOLF
błahahahahahhahahaha. . . . . . .. .. :rotfl:



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » sob mar 27, 2010 03:16

pasażer pisze:błahahahahahhahahaha. . . . . . .. .. :rotfl:
Aleś Ty wyśmiewny, żałuj, że masz Bore, bo sie nie zaliczasz :rotfl: :kwiatek:



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » sob mar 27, 2010 08:41

golf to golf a4 to a4 a subaru to subaru:)itd itd...
:):)


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » sob mar 27, 2010 13:55

pasażer a raczej pasożyt TOBIE to chyba coś brakuje.



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » sob mar 27, 2010 15:32

Panowie uspokujcie sie !!! schodzicie delikatnbie z tematu !!!! ;)
POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » sob mar 27, 2010 15:41

Panowie wczoraj wyczyscilem przepustnice i nie chce sie zaadaptowac:/ Wyskakuje komunikat "błąd". Obroty sa na poziomie 1300 i mechanik mowil zebym pojezdzil troche i powinna sama sie zaadaptowac. Nie wiem co robic. Moze miec na adaptacje wplyw bład podgrzewania sondy?



pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » sob mar 27, 2010 16:51

ManieKK pisze:Panowie wczoraj wyczyscilem przepustnice i nie chce sie zaadaptowac:/ Wyskakuje komunikat "błąd". Obroty sa na poziomie 1300 i mechanik mowil zebym pojezdzil troche i powinna sama sie zaadaptowac. Nie wiem co robic. Moze miec na adaptacje wplyw bład podgrzewania sondy?
Odłącz na 15min akumulator plus 5min dla pewności daj. Sam MINUS wystarczy. Często się to dzieje. . . błąd się zawiesza czy cuś?
Po podłączeniu akumulatora odpal auto bez dodania gazu. Poczekaj, aż się tak zagrzeje aby się wentylator załączył i możesz jechać. Taka procedura aby błędów znów nie złapał, ale czy to prawda nie wiem. . . ja tak robie.
Miałem podobnie i pomogło. Jeździć możesz z podwyższonymi obrotami 300km lub więcej, czyli więcej paliwa i nerwy. Niech tylko adaptacje zrobi prawidłowo i musi zaskoczyć jak nie przedobrzył z czyszczeniem. Pozdrawiam



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Ktory wentylator chlodnicy powinien sie zalaczyc?

Post autor: speede » sob mar 27, 2010 17:02

Auto posiada klime manualna sa 2 wentylatory, klima wylaczona, silnik sie zagrzal i zalacza sie chlodzenie obiego z tym ze u mnie wlaczyly sie 2 wentylatory na chlodnicy i kreca sie ale nie wydaje mi sie ze z max predkoscia. Pozatym chyba powinien krecic sie tylko jeden, bo drugi jest od klimy. Silnik sie ochlodzil wentyaltory sie zatrzynaly i sprobowalem jeszcze raz nagrzac silnik i tak wkolko zawsze wlaczaja sie 2 wentyalory. Jak jest u Was ?



pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » sob mar 27, 2010 17:08

pszmiel pisze: I przestrzegam wszystkich. Jeśli macie wadliwy samochód. Coś się z nim dzieję, nie poddawajcie się i walczcie z problemem aż do skutku.
Rozbawiło mnie to, bo już sporo czasu straciłem na "walkę" z AKLem. Została jeszcze do obadania sonda i przepływomierz. Jak to nie pomoże pozbyć się drgawki, to nie będę się rozczulał nad autem i sprzedam. Jak kolego chcesz się ze swoim ożenić i być na dobre i złe, to wszystkiego dobrego życzę ale jak to mówią > tego kwiatu jest pół światu!
pszmiel pisze:Bo prawda jest taka... nigdy nie dostaniesz takiej samej kasy za swój samochód jaką sam dałeś, a kupisz następne gów.. z którym będzie jeszcze więcej problemów. Nigdy nie wiesz na co trafisz. A GOLF TO GOLF
I tu sie mylisz. Miałem golfa III i po pół roku od zakupu dawali mi za niego więcej. Teraz mam SRa i bez problemów jeszcze po kilku miesiącach od zakupu znajdę na niego klienta, który da tyle co ja wyłożyłem, a jak nie to kupię inny i na pewno lepszy, bo już wiem czego nie kupować.
Ps. Licz się trochę ze słowami kolego, bo ja Cię nie obraziłem.

[ Dodano: 27 Mar 2010 16:14 ]
speede pisze:Auto posiada klime manualna sa 2 wentylatory, klima wylaczona, silnik sie zagrzal i zalacza sie chlodzenie obiego z tym ze u mnie wlaczyly sie 2 wentylatory na chlodnicy i kreca sie ale nie wydaje mi sie ze z max predkoscia. Pozatym chyba powinien krecic sie tylko jeden, bo drugi jest od klimy. Silnik sie ochlodzil wentyaltory sie zatrzynaly i sprobowalem jeszcze raz nagrzac silnik i tak wkolko zawsze wlaczaja sie 2 wentyalory. Jak jest u Was ?
I tak powinno być. Zawsze się kręcą dwa. Zobacz jak są napędzane, czy aby nie są połączone tym samym paskiem?



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » sob mar 27, 2010 17:23

wentylaory oba sa napedzane elektrycznie. To kiedy wlacza sie 2 bieg? Czyli ten szybszy Bo oba wlaczaja sie tylko na chwile schlodza czynnik i stop. Co do silnikow 1,6 Sr, to tez mam dziwne wypadania zaplonu, ale podobnie tak maja, choc powiem ze jak kupielm auto na poczatku to silnik ani drgnal, rowniutko ze prawie nie slychac wewnatrz, a teraz co pare sekund lubi sobie wyleciec z rytmu.



pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » sob mar 27, 2010 17:34

speede pisze:wentylaory oba sa napedzane elektrycznie. To kiedy wlacza sie 2 bieg? Czyli ten szybszy Bo oba wlaczaja sie tylko na chwile schlodza czynnik i stop.
Chcesz wiedzieć na czym to polega czy masz za dużą temperaturę na wskaźniku?


1 bieg włącza się przy temp. 95 stopni ( wyłącza przy 84)
2 bieg włącza się przy temp. 102 stopnie. (wyłącza przy 91)
klik
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 17:46 przez pasażer, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 377 gości