Mam taki problem. Otóż po zamontowaniu zestawu ksenonów HID na H1 na światła mijania, obrotomierz zaczął mi się dziwnie zachowywać. Po odpaleniu auta obroty trzymają się normalnie na ~900rpm, kiedy włączę światła, obroty spadają do około 300rpm, ale silnik nie zmienia trybu pracy, chodzi normalnie. Po przegazowaniu nie wraca do normy, również po wyłączeniu świateł nie wraca do normy. Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika obroty wracają na normalne 900rpm, natomiast po włączeniu świateł znowu spadają. Rzadko się zdarzy, ale czasami po włączeniu świateł obrotomierz działa normalnie, znaczy pokazuje te 900rpm. Dodam, że jak już ta wskazówka spadnie do 300rpm, to po przegazowaniu maksymalne obroty dochodzą do max 2000.
Czy ma ktoś jakiś pomysł? Zastanawiam się, czy przetwornice przypadkiem nie są uszkodzone. Znaczy felerne. Ewentualnie zastanawiam się, może zastosować diody, które będą puszczały mi prąd tylko w jednym kierunku?
Założyłbym je na przewodzie zasilającym, dobiegającym do przetwornicy, może po prostu auto ma jakieś spadki napięcia i dlatego obrotomierz tak się zachowuje?
Czy może w jakiś sposób odizolować przetwornice? Bo obudowa przetwornic dotyka karoserii, ale nie wydaje mi się żeby to było przyczyną...
Jeśli ktoś się orientuje w temacie i jest w stanie pomóc - proszę o rady.
Pozdravwiam
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)