pytanie o pompke paliwa 1.8 GX ke'jetronic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

pytanie o pompke paliwa 1.8 GX ke'jetronic

Post autor: esio10 » pt mar 26, 2010 21:33

Witam Panowie, dzis przeczyscic musialem zawor dodatkowego powietrza i jakos mialem odpalony silnik i mi sie styki zwarly z tego zaworu te co podawaja napiecie 12V i jak sie doczytalem to napiecie pochodzi od pompy paliwa razem, no i teraz napiecia na tych stykach nie ma i auto na benie nie pali, no a bezpieczniki wszystkie ok, czyzby sie pompa paliwa spalia ? z tego co wiem to GX silnik na KE-jetronie ma 2 pompy, jak sprawdzic ktora padla ? i gdzie ich szukac ? z tego co wiem kiedys padl bezpiecznik z pompy i dalem wiekszy ,gdyz nie mialem takiego jak wczesniej byl- czy to ze dalem wiekszy mogl spowodowac ze spalila sie pompa? albo w pod jakim nr jest w skrzynce bezpiecznik z pompy



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Post autor: Utul » pt mar 26, 2010 22:24

Witam

Pompy na pewno będą dobre, sprawdź czy masz napięcie na zasilaniu pomp. Na pewno przepalił się bezpiecznik nr 5 15 Amper. przynajmniej ja tam mam.

Pozdro



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pt mar 26, 2010 22:33

Utul pisze:Witam

Pompy na pewno będą dobre, sprawdź czy masz napięcie na zasilaniu pomp. Na pewno przepalił się bezpiecznik nr 5 15 Amper. przynajmniej ja tam mam.

Pozdro
no tak wiem ze 15A z tym ze jak pisalem wczesniej mi sie przepalił kiedys i zalozylem 25A i teraz jak patrze to nie jest on wybity - wiec wniskuje ze mimo zalozenia teraz tam prawidlowego bezpiecznika i tak nie odpala - wiec najwyrazniej mi sie musiala pompa przepalic chyba



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Post autor: Utul » pt mar 26, 2010 22:40

Pozdro

Jak wwaliłeś 25A to może jakieś kabelki sie przepaliły albo przekażnik szlag trafił. Pompy - mało prawdopodobne, a jak już to ta zewnętrzna. bo mi padła ta w baku i jako tako jeździ.

POzdro



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pt mar 26, 2010 22:48

Utul pisze:Pozdro

Jak wwaliłeś 25A to może jakieś kabelki sie przepaliły albo przekażnik szlag trafił. Pompy - mało prawdopodobne, a jak już to ta zewnętrzna. bo mi padła ta w baku i jako tako jeździ.

POzdro
a przekaznik to który jest od pompy ? rozumiem ze w skrzynce z bezpiecznikami go mozna znalesc.



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Post autor: Utul » pt mar 26, 2010 22:54

Witam

Przekaźnik pompy Nr.2 Liczysz zaczynając górny rząd z lewej do prawej


Pozdro



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 26, 2010 23:04

po sierpniu 89 pierwszy po prawej na dole


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pt mar 26, 2010 23:06

Utul pisze:Witam

Przekaźnik pompy Nr.2 Liczysz zaczynając górny rząd z lewej do prawej


Pozdro
troche poczytalem na forum i jedni pisza ze przekaznik od pompy to osttani po prawej w dolnym rzedzie. inni ze w dolnym rzedzie 2gi od lewej strony , teraz ty piszesz ze to jest 2gi od góry od lewej , moze jakis link jak ma ten przekaznik wygladac ? zaznacze ze auto z 87 roku silnik jak pisalem 1,8 KE-jetronic



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Post autor: Utul » pt mar 26, 2010 23:55

Witam
esio10 pisze:
troche poczytalem na forum i jedni pisza ze przekaznik od pompy to osttani po prawej w dolnym rzedzie. inni ze w dolnym rzedzie 2gi od lewej strony , teraz ty piszesz ze to jest 2gi od góry od lewej , moze jakis link jak ma ten przekaznik wygladac ? zaznacze ze auto z 87 roku silnik jak pisalem 1,8 KE-jetronic
No ja przynajmniej tak mam. Zobacze jutro jaki ma numer to znajdziesz

Pozdro



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » sob mar 27, 2010 09:14

Utul pisze:Witam
esio10 pisze:
troche poczytalem na forum i jedni pisza ze przekaznik od pompy to osttani po prawej w dolnym rzedzie. inni ze w dolnym rzedzie 2gi od lewej strony , teraz ty piszesz ze to jest 2gi od góry od lewej , moze jakis link jak ma ten przekaznik wygladac ? zaznacze ze auto z 87 roku silnik jak pisalem 1,8 KE-jetronic
No ja przynajmniej tak mam. Zobacze jutro jaki ma numer to znajdziesz

Pozdro
no najlepiej jakbys foto zrobil bo na nie kazdym przekazniku jest numer- a tu chodzi o rozklad tych pin-ów nóżek - gdyz lepiej zapewne najpierw sprawdzic czy przekaznik padł niż od razu pompe wymieniac.. pozdro

[ Dodano: 27 Mar 2010 16:33 ]
esio10 pisze:
Utul pisze:Witam
esio10 pisze:
troche poczytalem na forum i jedni pisza ze przekaznik od pompy to osttani po prawej w dolnym rzedzie. inni ze w dolnym rzedzie 2gi od lewej strony , teraz ty piszesz ze to jest 2gi od góry od lewej , moze jakis link jak ma ten przekaznik wygladac ? zaznacze ze auto z 87 roku silnik jak pisalem 1,8 KE-jetronic
No ja przynajmniej tak mam. Zobacze jutro jaki ma numer to znajdziesz

Pozdro
no najlepiej jakbys foto zrobil bo na nie kazdym przekazniku jest numer- a tu chodzi o rozklad tych pin-ów nóżek - gdyz lepiej zapewne najpierw sprawdzic czy przekaznik padł niż od razu pompe wymieniac.. pozdro
gdzies na forum znalazlem jak wyglada rozklad przekaznikow w skrzynce w vw golfach do 88 roku sie dopatrzylem ze wlasnie przekaznik z pompy paliwa jest w gornym rzedzie i jest to 2 od lewej w moim przypadku jest tam przekaznik i ma numer 65 - idzie jakos na krotko spiać styki w skrzynce by sie dowiedziec czy to pompa jest uszkodzona , czy przekaznik ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości