Golf mk 3 silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wąski1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 25, 2009 19:13
Lokalizacja: Myszków
Kontakt:

Golf mk 3 silnik

Post autor: Wąski1991 » czw mar 25, 2010 21:15

Witam!!!Mam pewien problem z moim VW.Otóż po zagrazaniu samochodu do 90 stopni,spadają mu obroty na luzie do 400...Gdy jest zimny ten problem nie występuje,ostatnio wymieniłem silnczek krokowy ale problem się powtarza.Mam motor 1.6 benzyna-lpg.Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw mar 25, 2010 21:26

czujnik temp. odpowiada za dawkowanie paliwa w zależności od temp. silnika (4-pinowy przy króćcu wodnym gdzie wychodzą węże na chłodnicę) - tylko w tym widzę problem.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt mar 26, 2010 09:29

Czujnik temp. płynu nie dawkuje na tyle paliwa żeby na ciepłym silniku obroty tak spadały.
Na zimnym silniku i owszem mogły by spadać i nawet auto gasnąć, ale na ciepłym to chyba mogły by się podnieść tylko, bo przy 90st.C czujnik nie daje info żeby podać dodatkowe paliwo bo już silnik potrafi się ładnie utrzymać.
Jak by czujnik temp. był walnięty, to mógłby podawać że silnik ma powiedzmy te 50st.C, ale to dało by dodatkowe paliwo i obroty by wzrosły.
A jak silnik ma 90st.C i czujnik podaje 110st.C czy 120st.C to w dawce paliwa już nie zmieni.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 09:35 przez Gawior, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości