Nierówna praca silnika VW Golf 1.8 90km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

motoman125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 24, 2010 20:05
Lokalizacja: Milicz

Nierówna praca silnika VW Golf 1.8 90km

Post autor: motoman125 » śr mar 24, 2010 20:12

Po odpaleniu samochodu na benzynie silnik zaczął nierówno chodzić. Gdy przełączyłem na gaz wszystko było ok lecz miał nieco wyższe obroty. Wymieniłem przewody, nic nie dało. Prawdopodobnie to silniczek krokowy... Czekam na pomoc.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr mar 24, 2010 21:16

uruchom zimny silnik na zdjętej wtyczce od czujnika temp. (4-pinowy w miejscu gdzie się rozchodzą węże od wody na chłodnicę), jak obroty będą równe i podwyższone to masz czujnik temp. do wymiany, on odpowiada za dawkowanie paliwa w zależności od temp. płynu.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 21:17 przez prezesik25, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
Obrazek

motoman125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 24, 2010 20:05
Lokalizacja: Milicz

Nierówna praca silnika VW Golf 1.8 90km

Post autor: motoman125 » czw mar 25, 2010 08:34

Tak jak mówiłeś zrobiłem. Silnik dzisiaj rano pracował nieco równiej. Później po podłączeniu czujnika temperatury znowu zaczęło dziać się to samo. Jeżeli to nie to to będę czekał dalej na pomoc.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw mar 25, 2010 13:28

to znaczy, ze czujnik jest walniety. Kup nowy, tylko nie tani zamiennik a oryginał, najlepiej z ASO. Zamienniki przekłamują na zegarach, pokazują albo 70 stopni albo 120


Obrazek
Obrazek

motoman125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 24, 2010 20:05
Lokalizacja: Milicz

Nierówna praca silnika VW Golf 1.8 90km

Post autor: motoman125 » czw mar 25, 2010 16:44

Kupiłem... nie miałem możliwości kupienia oryginalnego. Problem mam jak go zamontować. Włożyłem go, założyłem blokade odpaliłem silnik? i woda leje się jak głupia, to samo jak włożyłem stary. Nie ma tam czasem jakiejś uszczelki



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw mar 25, 2010 17:12

no jest tam uszczelka, taki gumowy oring:

na samym dole tematu masz rysunek:

http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-te ... termostatu


Obrazek
Obrazek

motoman125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 24, 2010 20:05
Lokalizacja: Milicz

Nierówna praca silnika VW Golf 1.8 90km

Post autor: motoman125 » czw mar 25, 2010 19:22

Ok, zamontowałem poprawnie. Lecz problem nie zniknął, co w takim razie może to być?



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » ndz mar 28, 2010 01:11

sprawdź lambdę, u mnie obroty pływały właśnie przez nią, jak masz instalację lpg 1 gen to na gazie nie będzie to miało wpływu a na benzynie tak. Możesz ją poprostu odpiąć na chwilę i zobaczysz reakcję. Spróbój też zresetować kompa (odpiąć klemy na trochę) i odpalić na benzynie i zostawić, niech tak sobie pochodzi aż wentylator się włączy. Jak będzie ok to trzeba by zrobić emulację lambdy na lpg bo rozjeżdza się adaptacja.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » ndz mar 28, 2010 04:27

Odepnij kleme od akumulatora na chwile, żeby komp benzyny się zresetował, bo na gazie głupot się nauczył.
Sklepy z częściami się cieszą, bo ludzie tylko wymieniają kable, świece, czujniki, kopułki, a wszystko najczęściej mają dobre.



motoman125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 24, 2010 20:05
Lokalizacja: Milicz

Nierówna praca silnika VW Golf 1.8 90km

Post autor: motoman125 » śr mar 31, 2010 15:22

Problem sam się rozwiązał i wszystko jest dobrze:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości