Immo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Immo
Witam.
Mam problem z kluczykiem do mojego golfa 4 tzn. parę dni temu przestał działać czyli odpala auto na sekundę i auto gaśnie. Świeci się kontrolka od immo. Drugi kluczyk działa prawidłowo.Dodam że posiadam kluczyk bez pilota bo to chyba ważne z tego co poczytałem. Czy można coś z tym zrobić? Słyszałem że posiadając sprawny kluczyk można naprawić drugi. Z góry dzięki za porady.
Mam problem z kluczykiem do mojego golfa 4 tzn. parę dni temu przestał działać czyli odpala auto na sekundę i auto gaśnie. Świeci się kontrolka od immo. Drugi kluczyk działa prawidłowo.Dodam że posiadam kluczyk bez pilota bo to chyba ważne z tego co poczytałem. Czy można coś z tym zrobić? Słyszałem że posiadając sprawny kluczyk można naprawić drugi. Z góry dzięki za porady.
tedi19791, Jeżeli jeden z kluczyków się ciągle sprawny, a drugi padł, to najprawdopodobniej uszkodzeniu uległa pastylka immo (bo raczej komputer nie rozkodował się "do połowy"). Moim zdaniem musisz:
-kupić nową pastylke immo (do 50zł)
-wyciągnąć pin z zegarów (jeżeli nie masz - do 100zł)
-przypisać od nowa oba klucze (działający, i ten z padniętym immo) (do 50zł).
Fakt że kluczyk jest z pilotem czy bez nie ma tutaj żadnego znaczenia - jedynie rok produkcji golfa (immo2/immo3)
-kupić nową pastylke immo (do 50zł)
-wyciągnąć pin z zegarów (jeżeli nie masz - do 100zł)
-przypisać od nowa oba klucze (działający, i ten z padniętym immo) (do 50zł).
Fakt że kluczyk jest z pilotem czy bez nie ma tutaj żadnego znaczenia - jedynie rok produkcji golfa (immo2/immo3)
Jeśli chodzi o śląsk i w małopolskę można się dogadać ze mną w takich sprawach (do Warszawy narazie się nie wybieram).mono_ pisze:koszt okolo 150 zł na slasku
Napewno będzie taniej

Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
piszesz zapewne o golfie IIImono_ pisze:jak sie nie da. mnie w dorabialni kluczy pytali czy mam immo czy nie. w sumie nei jestem pewien ale wydaje mi sie ze da się.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
[quote="Shmatan"]tedi19791, Jeżeli jeden z kluczyków się ciągle sprawny, a drugi padł, to najprawdopodobniej uszkodzeniu uległa pastylka immo (bo raczej komputer nie rozkodował się "do połowy"). Moim zdaniem musisz:
-kupić nową pastylke immo (do 50zł)
-wyciągnąć pin z zegarów (jeżeli nie masz - do 100zł)
-przypisać od nowa oba klucze (działający, i ten z padniętym immo) (do 50zł).
Fakt że kluczyk jest z pilotem czy bez nie ma tutaj żadnego znaczenia - jedynie rok produkcji golfa (immo2/immo3)[/quote
Posiadam jeszcze jeden kluczyk taki plastikowy z jakimś kodem zapewne chodzi o to?
Przypisać oba od nowa? Dlaczego oba?
Co to znaczy przypisać? Sposób?Zielony w tym jestem?
-kupić nową pastylke immo (do 50zł)
-wyciągnąć pin z zegarów (jeżeli nie masz - do 100zł)
-przypisać od nowa oba klucze (działający, i ten z padniętym immo) (do 50zł).
Fakt że kluczyk jest z pilotem czy bez nie ma tutaj żadnego znaczenia - jedynie rok produkcji golfa (immo2/immo3)[/quote
Posiadam jeszcze jeden kluczyk taki plastikowy z jakimś kodem zapewne chodzi o to?
Przypisać oba od nowa? Dlaczego oba?
Co to znaczy przypisać? Sposób?Zielony w tym jestem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości