Stukanie... Sprężyny czy coś innego??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bogas88
Bog@s
Bog@s
Posty: 495
Rejestracja: pn mar 31, 2008 18:16
Lokalizacja: OstróVW

Stukanie... Sprężyny czy coś innego??

Post autor: bogas88 » śr mar 24, 2010 10:44

Witam
mam problem mianowicie przy ruszaniu czy hamowaniu, lub jak np. nacisne gwaltownie gaz albo hamulec to słychać takie jakby urerzenie tąpnięcie czy coś takiego mniej więcej, tak jakby poduszki były wywalone ale wymieniałem wszystkie i są ok. więc co to może być ?? sprężyny czy coś innego bo nie mam pojęcia....????
Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » śr mar 24, 2010 12:11

sprawdź przeguby wewnętrzne.


Pelson. i wszystko jasne:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/91426

Awatar użytkownika
mariusz101082
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: mariusz101082 » śr mar 24, 2010 19:35

Sprawdź gumy na wahaczach głównie te duże a najlepiej złap za koło i poszarp w przód i w tył nie do siebie i od siebie w ten sposób sprawdzisz czy masz luz na tych właśnie gumach :bajer:



Awatar użytkownika
bogas88
Bog@s
Bog@s
Posty: 495
Rejestracja: pn mar 31, 2008 18:16
Lokalizacja: OstróVW

Post autor: bogas88 » wt kwie 13, 2010 10:11

mariusz101082 pisze:Sprawdź gumy na wahaczach głównie te duże a najlepiej złap za koło i poszarp w przód i w tył nie do siebie i od siebie w ten sposób sprawdzisz czy masz luz na tych właśnie gumach
gumy wszystkie są ok nie ma na nich luzu itp.
pelsonpnk pisze:sprawdź przeguby wewnętrzne.
jak to mozna najprosciej zrobic??


Obrazek

opixx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 17, 2009 11:42
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: opixx » wt kwie 13, 2010 12:38

mam to samo od ponad pół roku.rozbierałem wszystko w zawieszeniu.to raczej coś w skrzyni, może jak kolega pisze przeguby wewnętrzne



Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » wt kwie 13, 2010 12:50

łapiesz za półoś i sprawdzasz czy nie ma luzu między kołem, a skrzynią - szarpiesz w poziomie.


Pelson. i wszystko jasne:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/91426

Awatar użytkownika
Progresywny
Lubie to!
Lubie to!
Posty: 832
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Progresywny » wt kwie 13, 2010 17:02

Dokręć te sruby z dwóch stron ! Przechodzące przez tuleje :) Miałem bardzo podobnie...
Tutaj masz pokazane na schemacie Mk4, ale tam jest podobnie.
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 17:06 przez Progresywny, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bogas88
Bog@s
Bog@s
Posty: 495
Rejestracja: pn mar 31, 2008 18:16
Lokalizacja: OstróVW

Post autor: bogas88 » wt maja 04, 2010 18:52

Bolson Tdi pisze:Dokręć te sruby z dwóch stron ! Przechodzące przez tuleje
włśnie miałem sprawdzane i wszystko ok, wię kolejny krok to wymienie przeguby wewnętrzne i mam nadzieje że to rozwiąże mój problem...


Obrazek

damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: damiano1987 » wt maja 04, 2010 19:06

To na bank te śruby co pisze Bolson Tdi, miałem tak w swoim mk2 identyczne objawy przy ruszaniu lub hamowaniu skrzypienie jakby. Pomogło dokręcenie na maksa śrub wahacza zaznaczonych na rysunku kluczem i długą przedłużką. Sprawdź jeszcze raz :grin:


VW-i jedziesz dalej :)

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » wt maja 04, 2010 22:36

też te miałem, dokręcanie na maksa nie dało rezultatu najpierw skrzypiało poszło WD-40 to zaczęło stukać. trzeba wziąć podkładkę włożyć i dokręcić. ten 1mm podkładki o dziwo wystarcza. nie pomagają nowe tuleje nawet poliuretan co był na wcisk wkładany


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt maja 07, 2010 11:14

miałem podobną rzecz w mk3 i wywalone były tuleje wahacza



Awatar użytkownika
bogas88
Bog@s
Bog@s
Posty: 495
Rejestracja: pn mar 31, 2008 18:16
Lokalizacja: OstróVW

Post autor: bogas88 » sob maja 08, 2010 10:16

jaszczur pisze:tuleje wahacza
wymienione więc to nie to, szukam i próbuję dalej, jak tam to wszystko stoi będę pisał

[ Dodano: 17 Maj 2010 08:56 ]
przeguby wszystkie wymienione (i tak musiałem wymienić wiec moge próbowac co dalej) ale dalej jest jak było i mniej więcej tak jak patrone było to jakby w skrzyni był luz zanim sie zbierze tam jakieś trybo co napędza to jest to walnięcie.
mowiono mi że to tarcza sprzegla moze to byc tak czy cos innego raczej??


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 259 gości