Dane z jaka siła przykrecic korbowód kluczem dynamometryczny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PRUSAK
SAHARA PROJECT
SAHARA PROJECT
Posty: 410
Rejestracja: śr paź 31, 2007 20:44
Lokalizacja: Włocławek/Toruń

Dane z jaka siła przykrecic korbowód kluczem dynamometryczny

Post autor: PRUSAK » śr mar 24, 2010 17:20

prosze o jakis schemat

silnik 1,3 gaznik 55km 2G



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr mar 24, 2010 17:33

pierwszy etap 30 Nm , drugi etap , dokręcamy jeszcze 0 90 stopni



Awatar użytkownika
PRUSAK
SAHARA PROJECT
SAHARA PROJECT
Posty: 410
Rejestracja: śr paź 31, 2007 20:44
Lokalizacja: Włocławek/Toruń

Post autor: PRUSAK » śr mar 24, 2010 17:37

miś fazi pisze:pierwszy etap 30 Nm , drugi etap , dokręcamy jeszcze 0 90 stopni
zapodasz mi jakis temat bo ja mam blok silnika rozebrany na maxa i zamierzam go teraz składać ..

kolejnosc srub cos powiedz wiecej...
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 17:38 przez PRUSAK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr mar 24, 2010 17:47

każdy korbowód ma tylko dwie śruby , więc nie ma tu kolejności , dokręcasz jedną potem drugą , to nie głowica , gdzie istotna jest kolejność , nie ma też znaczenia który korbowód zakręcisz pierwszy albo ostatni , tylko zakładaj w te miejsca w których były , nie zamieniaj miejscami ani korbowodów ani pokryw



Awatar użytkownika
PRUSAK
SAHARA PROJECT
SAHARA PROJECT
Posty: 410
Rejestracja: śr paź 31, 2007 20:44
Lokalizacja: Włocławek/Toruń

Post autor: PRUSAK » śr mar 24, 2010 17:57

ok w weekend sie zabiore na spokojnie za to i zobacze co z tego wyjdzie... narazie dzieki jak cos to punkcik poleci do ciebie... :pub:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr mar 24, 2010 18:02

musisz jeszcze zwrócić uwagę na znak na stopie korbowodu i pokrywie , maja być po tej samej stronie i być razem skierowane w stronę rozrządu , czyli pierwszego cylindra



Awatar użytkownika
PRUSAK
SAHARA PROJECT
SAHARA PROJECT
Posty: 410
Rejestracja: śr paź 31, 2007 20:44
Lokalizacja: Włocławek/Toruń

Post autor: PRUSAK » śr mar 24, 2010 18:07

:goof: ok ok



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr mar 24, 2010 18:08

a panewki główne wału dokręcasz siłą 65 Nm
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 18:08 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości