NOWY GOLF VS. NOWA BUDA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

NOWY GOLF VS. NOWA BUDA

Post autor: Pawlos » śr mar 29, 2006 20:01

Paniowie i Panie mam wielki dylemat. Kupilem golfika i po czasie okazalo sie ze jest krzywy i pognity :( Kupowalem sam wiec tak wyszlo. W zwiazku z tym mam pytanie... Bardziej oplaca sie kupic nowy samochod czy tylko tylko zmienic bude... W tym golfiku rzadzi silnik, bo to GTD bez IC, ale chodzi jak noweczka, ale buda poracha... Przesuniecie jest spore ok 1/3 opony 175 :( Mysle ze narazie mozna to jakos zniwelowac przestawiajac troche na srobach tylnia belke, ale na dluzsza mete to nie przejdzie... Za gulfa dalem 4 tys, a bude mozna miec za jakies 1200z, ale zabiore speca od blacharki, zeby znow ze rdza nie zostac. Lepiej robic blache czy ta bude? Do zrobienia jest narazie tylnia klapa, atrapa, progi, komora silnika, niewiem jak nadkola bo mam przynitowane nakladki. Caly w sumie jest do malowania, bo duzo tych porawek by bylo... I co robic???



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr mar 29, 2006 20:32

pare minut temu [pisalem na temat zmiany silnika vs remont. i tutaj bez 2 zdan uwazam ze najlepij wsadzic pare zlotych (remont) wiecej i wiedzic co sie ma,. Co do kwestji budy sprawa wyglada inaczej
Jesli autko jest bardzo krzywe z tego co piszesz to jest moze byc problem z idealnym przywroceniem liniowosci:P ( lub bedzie to wrecz niemozliwe) co do zgnitej blachy to niema takiej dziury co by sie jej zalatac niedalo:P
Ja na Twoim miejscu wymeinilbym bude ale tylko po wczesneijszych dokladnych jej ogledzinach najlepiej ie z jakims blacharzem. obadac sprawe, kupic, pierdyknac ladny lakierek, zrobic przekladke bebechow i smigac cieszac sie nowym blaskiem swojej fury
Pozdr


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 29, 2006 21:13

Witam... po pierwsze radzilbym ta bude pomierzyc... i zobaczyc o ile jesli wogole jest skrzywiona bo problem moze lezec tylko w regulacji zawiasu... a wzrokowe ogledziny moga byc mylace... a niektore zwichrowania da sie naprostowac... ale musisz sie wybrac do porzadnego warsztatu... co do rdzy to wszystko da sie zrobic i zabezpieczyc... a jesli chodzi o GTD to dodaj cooler i wtedy zobaczysz co naprawde potrafi GTD...



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » śr mar 29, 2006 22:36

Pomierzyc dokladniej co?? Ja skrzywienie nie odczuwam, ale zauwazylem je przy zakladaniu opon z felgami 15x185x65, z tylu z lewej strony weszla bez problemu z prawej natomiast tarla o nadkole z tylu przy samej krawedzi... Teraz mam stalowki 14 i oponki 175x55 i z lewej strony pomiedzy opone a nadkole na dole wchodza 3 moje palce.. z drugiej strony ledwo 2. Co do silnika to moj bez intercoolera ma 8 koni mniej od tego z ic. Jezdzilem oboma i w sumie duzej roznicy nie widze... Z buda moze byc taki problem, ze mam szber i moze byc problem ze znalezeniem takiej w miare taniej z szyberdachem. Nastepnie niewiem czy mam kupic bude i ja rejestrowac (wieksze koszty zakupu budy + rejestracja + ubezpieczenie bo moje konczy sie w kwietniu) czy przespawac numery i przekleic nalepy ( o ile sie uda) ale to pozniej penkawka jezdzic, bo jak sie ktos doczepi i zacznie sprawdzac??? Jak bylem u znajomego to jak stanal za mna a ja powoli jechalem, to podobno zostawia z jednej strony 1.5 sladu. Niewiem czy to skrzywienie da sie naprawic, bo samochod jest po dzwonie ( poprzeni wlasciciel wbil sie pod przyczepe tira z boku) caly przod jest nowy, ale komora cos slabo zrobiona, wycieraczka ociera mi sie o uszczelke od szyby, cale podszybie jest na srodku troche zapadniete. Niewiem tez czy nie byl kiedys wspawany przod, bo jakies dziwne slady sa (dopiero mechanik mi je pokazal). Zapomnialem dodac, ze w wyniku pokrzywienia (prawdopodobnie) strasznie ciezko dziala skrzynia biegow, napewno jest zalana olejem, bo dziala cicho tylko ciezko strasznie. Wbicie 5 to prawdziwy cud i z 3 sa problemy.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 29, 2006 22:45

To w takim wypadku to calkiem inna bajka... jak auto jest po takim dzwonie i ma jakies takie rozne wspawki i braki to radze sie rozgladnac za nowa buda... ewentualnie mozesz kupic jakiegos golfa z dobra buda ale ze slabym lub uszkodzonym silnikiem (tez nie sa drogie) i przeszczepic swoja mechanike... a najlepiej jakbys znalazl diesla bo mialbys wtedy spory zapas czesci zamiennych na przyszlosc... P.S. ja bym tymi 8 koniami nie pogardzil :) jezdzilem TD i GTD i roznica jest ogromna...



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » śr mar 29, 2006 22:53

Dla tych 8 koni nie bede IC montowal. A pomiedzy TD a GTD bez IC jest spora roznica TD ma 44kW a moj 51 :D W sumie jakeis 12 koni roznicy :) Wiecej mi nie trza :) Jak sie nim jezdzi to slychac w sumie tylko swist turbo :) Musze tylko swiece wymienic i uszczelnic wtryskiwacze i kupic takie cos gumowe, co idze z gory glowicy z powietrzem, bo mi oleju troche wypluwa tamtedy i silnij cigle uwalony jest.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 418 gości