MK 3 - problem z pompą paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

MK 3 - problem z pompą paliwa

Post autor: Paweł_G » śr mar 29, 2006 13:15

Witam
Mam problem i chciałbym się poradzić. Chodzi o pompe paliwa w moim mk 3 - nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa. Zdjąłem pokrywkę w bagażniku, odłączyłem przewód paliwa by zobaczyć czy pompa podaje paliwo. Po przekręceniu zapłonu raz podaje a raz rzyga ledwo albo tylko powietrze (mam ponad pół baku paliwa) no i nie mogę auta odpalić a jak już zapali to po jakimś czasie nagle gaśnie - tak jakby nagle odcięto mu paliwo. Wyjąłem wczoraj całą pompę ze zbiornika i jeden z przewodów elektrycznych był przepalony na końcówce. Zarobiłem ładnie nową końcówkę i sprawdziłem pompę w wiadrze wody podłączająć ją pod stary akumulator - działała bez zarzutu. Po ponownym zamontowaniu w baku problem nie zniknął. Nie wiem ale chyba mam gdzieś przebicie albo zwarcie na kablu albo przekaźnik jest trafiony. Nie mam miernika elektrycznego żeby to sprawdzić. Prosze o pomoc bo już nie mam inych koncepcji na to co mogło paść.

Dzieki i pozdrawiam



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » śr mar 29, 2006 21:30

a sprawdzałeś filtr paliwa może teraz to on koliduje ci z przepływem bo z tego co piszesz to tak wygląda skoro wcześniej ładnie chodziła a po włożeniu coś nie halo to poszukaj po układzie paliwowym może to on tu wadzi


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Rafaello27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: Rafaello27 » czw mar 30, 2006 07:47

Witaj.

GTomek dobrze radzi.

Ja borykałem się wielokrotnie z felerną pompą paliwa w Unie. Mianowicie nie było styku na pompie pomiędzy gniazdem wtyczki, a kabelkiem prowadzącym do silniczka pompy (styk w rodzaju nita obustronnego). Zagniotłem mocniej i zalutowałem. Problem znikł.
Pompa pochodziła jeszcze 40 tyś.km. i spaliła się przy pełnym baku paliwa (przebieg 130tyśkm.). Miała jakąś wadę fabryczną . Co 40tyś.km. coś się z nią działo (Bosch).



Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » czw mar 30, 2006 22:10

No ale filtr znajduje się za pompą - ja odkręciłem przewód bezpośrednio odprowadzający paliwo z pompy i raz leci a raz tylko lekko rzęzi powietrze. Byłem dziś w garażu i po kilkukrotnych próbach zapalił, pochodził dość równo i jak dosłownie położyłem stopę na pedale gazu to się zadławił i zgasł. Potem już nie odpalił.

[ Dodano: 06 Kwi 2006 18:37 ]
Rozebrałem obudowe pompy na części pierwsze i okazało się że jest w kilku miejscach popękana. Dodatkowo zużuł się taki mały wirniczek który umocowany jest na obrotowym trzpieniu wychodzącym z silnika pompy - od dołu. Nie wiem ale ten wirniczek jest jakby przedsionkiem właściwej pompy i skierowane jest na niego paliwo z węża powrotnego.
Zdecydowałem się kupić całą nową pompę wraz z obudową - od tego sprzedawcy:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94236845

Pytałem go i mówi że mocowanie pływaka jest z boku obudowy ale za cholere nie moge się doczekać odpowiedzi na pytanie czy będzie pasować do kostki pływaka z mojej orginalnej pompy - na fotce


Obrazek


Może ktoś wie czy będzie pasować - może ktoś już taką kupił?
W ostateczności mogę kupić takie coś:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94236838

Ale raczej nie uśmiecha mi się płacenie dodatkowych 60 zł za pływak i węże.


Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości