1.8 8V kopci na niebiesko :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 8V kopci na niebiesko :(
Witajcie
Mam problem z moim golfikiem MK3 1.8 8V problem tkwi w tym ze troche kopci na niebiesko i nie wiem czym to jest spowodowane mozliwe ze jest zalany olejem półsyntetykiem a przebieg mam 230.000 ? czy moze to cos innego ?
PZDR
Mam problem z moim golfikiem MK3 1.8 8V problem tkwi w tym ze troche kopci na niebiesko i nie wiem czym to jest spowodowane mozliwe ze jest zalany olejem półsyntetykiem a przebieg mam 230.000 ? czy moze to cos innego ?
PZDR
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Re: 1.8 8V kopci na niebiesko :(
Może sprecyzuj - kiedy dymi / w jakich momentach / zimny / ciepły itd.davka pisze:Witajcie
Mam problem z moim golfikiem MK3 1.8 8V problem tkwi w tym ze troche kopci na niebiesko i nie wiem czym to jest spowodowane mozliwe ze jest zalany olejem półsyntetykiem a przebieg mam 230.000 ? czy moze to cos innego ?
PZDR
Im więcej dasz precyzyjnego opisu tym łatwiej coś można podpowiedzieć.
Nie śpiesz się z przyjęciem "silnik padnięty" - jest dużo innych przyczyn...

mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
czyzbym widział preludium do Xeramic ???oldstaszek pisze:Nie śpiesz się z przyjęciem "silnik padnięty" - jest dużo innych przyczyn...
no to teraz będzie pole do popisu

to teraz mozna pomierzyc silnik i dac go do ceramizatorów..


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!


-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Twój post wyjaśnił tylko jedno - że miałeś kontakt na PW.guti pisze:czyzbym widział preludium do Xeramic ???oldstaszek pisze:Nie śpiesz się z przyjęciem "silnik padnięty" - jest dużo innych przyczyn...
no to teraz będzie pole do popisujak sie okaze z to naprawde jest złom silnik , pierscienie puszczają..( wlasciciel mi pisał PWa.. ze kopci na ciepłym.. )
to teraz mozna pomierzyc silnik i dac go do ceramizatorów..tylko zeby nie wyszło , ze np uszczelniacze szlag trafił.. a rzekomo ceramizator naprawił pierscienie
Co do pozostałej treści - absolutnie nic nie wnosi - taki był cel tego postu?...
Zostawiam koledze GUTI ten temat - na tym zakończyłem swój udział w tym temacie...

mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Spokojnie. Może ja podsumuję bez zbędnych wywodów.
davka, niebieskie spaliny świadcza o spalaniu oleju przez silnik. Może być spowodowane zużyciem uszczelniaczy zaworowych razem lub bez zużycia prowadnic zaworowych - wówczas silnik kopci okresowo nie stale spalając olej gromadzący sie na zaworach, temperatrura niema żadnego znaczenia. Koszty naprawy umniarkowane
Może spalać olej z powodu zużytych pierścieni tłokowych łącznie lub bez zużycia gładzie tłoka i samego tłoka - naprawa znacznie droższa.
Moga być onbie te sprawy - mamy całkowity temont silnika - nie bardzo opłacalny.
Więc do mechanika i diagnoza, potem leczenie.
davka, niebieskie spaliny świadcza o spalaniu oleju przez silnik. Może być spowodowane zużyciem uszczelniaczy zaworowych razem lub bez zużycia prowadnic zaworowych - wówczas silnik kopci okresowo nie stale spalając olej gromadzący sie na zaworach, temperatrura niema żadnego znaczenia. Koszty naprawy umniarkowane
Może spalać olej z powodu zużytych pierścieni tłokowych łącznie lub bez zużycia gładzie tłoka i samego tłoka - naprawa znacznie droższa.
Moga być onbie te sprawy - mamy całkowity temont silnika - nie bardzo opłacalny.
Więc do mechanika i diagnoza, potem leczenie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości