Moj problem polega na tym, ze VAG wykrywa blad G69- Potencjometr przepustnicy. Objawia sie to tym, ze mam problemy z odpalaniem, na benz szarpie, przerywa nie wkreca sie na obroty a na gazie czesto wariuje na wolnych obrotach, gasnie.
Jakis czas temu blad usunalem, samochod pozniej chodzil ok 30min i pozniej nie wykrywal bledu. Palil na dotyk, obroty idealne. Jednak po przejechaniu ok 50km znow bylo to samo. Dzis znowu skasowalem blad oraz zrobilem adaptacje przepustnicy. Pozniej przejechalem ok 20km i bledu nie bylo. Jednak pozniej wyjechalem w krotka trase i znow zaczely sie problemy. Zauwazylem ze blad wywala gdy jade dluzej ze stala predkoscia. Np za 5 biegu 120, po czym zatrzymuje sie i obroty zaczynaja wariowac az gasnie, z trudem odpala.
Znalazlem na forum link gdzie jest opis jak sprawdzic TPS, jutro sie za to wezme. Jednak moze ktos podpowie czy potencjometr jest raczej do wymiany czy mozna to jakos wyregulowac/naprawic?
Potencjometr przepustnicy TPS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czytalem ten temat. Jednak mi chodzi o potencjometr przepustnicy, czy mozna go jakos wyregulowac badz naprawic czy trzeba kupic nowy np:
http://allegro.pl/item968155107_potencj ... t_tps.html
http://allegro.pl/item968155107_potencj ... t_tps.html
Byl mk2 1.6PN jest mk3 2.0 GTI 2E
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 123 gości