Passat B5 1,8 turbo, wariują obroty, dusi sie- dziwne objawy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

farow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr maja 07, 2008 11:30
Lokalizacja: Chorzów TG
Kontakt:

Passat B5 1,8 turbo, wariują obroty, dusi sie- dziwne objawy

Post autor: farow » pn mar 22, 2010 22:08

Witam!

Mam problem z Paskiem znajomego, silnik 1,8 Turbo, wersja B5 98 rok.
Z autkiem nie dziala sie nic złego aż do dzisiaj! Sholowaliśmy fieste na warsztat i po tym zaczęły się problemy z autkiem ale mysle ze to zbieg okolicznosci!
Samochód przez chwile trzyma obroty, za chwile bardzo zaczynaja skakac, czasem nawet zgasnie. W czasie jazdy przy normalnym wdepnieciu gazu dusi sie, nie chce jechac, trzeba popompowac pedałem gazu zeby ruszyl sie z miejsca. W czasie jazdy jak juz sie jakos kula po wdepnieciu gazu znow sie zadusi!
Ale jak przy ruszaniu podpompuje sie gaz do wyzszych obrotow 1500-2000 i ruszy sie z miejsca z pedałem w podłodze to rozpedza sie bez problemu, na każdym biegu ciągnie do odcięcia. Jedzie jak wczesniej! Ale jak wrzuci sie na luz i obroty spadna znow w okolice tysiaca to czasem zgasnie całkiem, czasem faluje i znow trzeba podpompowac gazem zeby w ogole jechac :/
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie! :) Pozdrawiam i dziękuje!



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn mar 22, 2010 23:27

Po pierwsze diagnostyka komputerem i odczyt błedów. Jak nie bedzie, to trzeba porobić logi. Poczytaj w dziale diagnostyka.



farow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr maja 07, 2008 11:30
Lokalizacja: Chorzów TG
Kontakt:

Post autor: farow » wt mar 23, 2010 00:59

No wlasnie mi sie wydaje ze to nie kwestia diagnostyki :/ Ja raczej stawiam na filtr lub pompę paliwa lub zabity katalizator, ale chcialem zeby ktos mi to potwierdzil :P



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt mar 23, 2010 07:02

W takim przypadku to pierwsze co powinieneś zrobić to tak jak napisał stonefree. Podpiąć VAG'a,a jak nic nie wyjdzie to po prostu jechać do kogoś kto zdiagnozuje problem. Z opisu wynika, że przyczyna to może być różna. Od pierdółek typu brudne filtry, po problemy z układem wtryskowym.



farow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr maja 07, 2008 11:30
Lokalizacja: Chorzów TG
Kontakt:

Post autor: farow » wt mar 23, 2010 11:45

Juz sie umowilem na podpiecie pod kompa i zobaczymy! :) Dzis jeszcze wymienie filtr paliwa bo ma juz kilkadziesiat tysiecy przelatane wiec tak czy siak warto wymienic a 32 zł to nie majatek ;)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt mar 23, 2010 12:02

farow pisze:a 32 zł to nie majatek
chyba mówisz o filtronie... to lepiej kup cos lepszego.. Knecht. Mann,bosch.. Filtrona omijaj z daleka !


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

farow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr maja 07, 2008 11:30
Lokalizacja: Chorzów TG
Kontakt:

Post autor: farow » śr mar 24, 2010 01:10

A czy ja wiem czy taki zły ten nasz filtron?! ;)
Ogolnie wymienilem filtr paliwa, wymienilem tez powietrza i pupa!
Diagnostyka wykazała mi przepływke! Chyba trzeba wymienic :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 352 gości