MK3 1,4 NA TRASIE 70 STOPNI W MIESCIE PONAD 90?????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

MK3 1,4 NA TRASIE 70 STOPNI W MIESCIE PONAD 90?????

Post autor: DUSZCZO » śr mar 29, 2006 18:45

na trasie trzyma mi 70 - 80 stopni natomiast w mieście ponad 90 - włącza sie wiatrak i schładza do 80 itd

czy mam walniety termostat?

Dzis byłem u magika który wymienił mi korek od zbiorniczka wyrównawczego bo jakas uszczelka była zwalona i płyn sie gotował i wywalało.teraz chyba jest ok


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 29, 2006 18:55

na to wyglada ze to termostat... powinien sie trzymac na poziomie 90 st C



DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr mar 29, 2006 18:59

tak mi tez powiedziano - ale jeśli bedzie trzymał cały czas 90 to w mieście praktycznie cały czas bedzie sie włączał wentylator - czy tak ma być?


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr mar 29, 2006 19:00

Jak jeździsz powoli albo stojisz w korkach to temperatura jak najbardziej normalna. Termostat się otwiera dużo wcześniej niż 90C ale co z tego skoro to ciepło trzeba gdzieś oddać a w chłodznice nic nie wieje.


=-Pinhead-=

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr mar 29, 2006 19:04

reasumując musze wymienic termostat ???????

a co się stanie jak bede jeździł z takim zepsutym - czy to źle jak w trasie temp wynosi 70-80 stopni?


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 29, 2006 19:07

Moze ci sie robic maz pod korkiem oleju, bedzie wiecej palil i szybciej sie zuzywal... takze radze szybko wymienic :) Ma non stop trzymac kolo 90 czy to na trasie czy w miescie... a wentylator po to jest zeby sie wlaczac... i tak jestesmy w lepszej sytuacji niz wlasciciele duzych fiatow ... u nich wentylator chodzil bez przerwy :)



DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr mar 29, 2006 19:10

dzieki za info jutro jade wymienić :okej:


Pozdrawiam
Duszczo

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » śr mar 29, 2006 19:40

Spokojnie nie tak szybko. Ja mam u siebie to samo na trasie, tylko, że jest jedno ale... Obecnie jak były mrozy to przy 120km/h przy -5 na chłodnicy odczuwalna jest jakieś -30. Motocykliści dobrze znają ten problem ;) Na początku też się przestraszyłem, że nie trzyma 90 mimo, że w mieście jest ok. Na szczęście mam komputer i on pokazywał temperaturę oleju w normie czyli ok.80-85. Po prostu jak chłodnica jest tak zimna to termostat się otwiera i tak bardzo schładza się ciecz, że nie zdąży ona złapać właściwej temperatury. Najważniejsze żeby temperatura oleju była w normie. Zaznaczam, że u mnie jest to tylko jak są mrozy i jadę jednostajną prędkością, jak zaczyna się wyprzedzanie to w wyniku większych obortów (redukcje) temperatura dociera w końcu do tych 90. Jeżeli koniecznie chcesz wymienić termostat to umów się ze sprzedawcą, że jakby co to go zwrócisz po jednym dniu. Powodzenia :)



DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr mar 29, 2006 19:48

no tak tylko odkąd pamietam czy lato czy zima w trasie nigdy nie dochodziło do 90 :crazy:
raczej 70-80 bez wzgledu na predkosc.
w tą sobote (bylo cieplutko) jechałem na trasie 150 i temp nie drgnela poza 80


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
ben29
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
Kontakt:

Post autor: ben29 » śr mar 29, 2006 19:54

Witam, tez mialem ten problem,
w trasie temp maksymalna byla ok. 75 st, musial postac dlugo w korku zeby skoczyla do 90 , to byl max.
wymienilem termostat , i jak reka odjal, temp caly czas oscyluje ok 88 st, czyli ksiazkowo,
mysle ze u Ciebie na99,9 procent nawalil termostat.
pozdr.


Kupię listwy boczne na tylne błotniki z napisem GT
wersja 3d.

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » śr mar 29, 2006 20:18

Witam,
Tez mialem podobny problemik w ABU z tym ze temp.mialem ponizej 70 st a w kabinie chlodek,wymienilem termostat (vernet) i nic :(,wiec tak jak wszyscy polecali kupilem wahler i teraz ciesze sie ze mam 70-80 St (trasa) ,Nie wiem dlaczego nie jest 90 st ???? (tylko w jezdzie miejskiej dochodzi do ok 92 st. i włacza sie wentylator

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 29, 2006 20:26

Kwestia jest jeszcze jaka temperature wlaczania ma termostat bo nie wszystkie maja 88 st C i czy jest szczelnie i poprawnie zamontowany...



MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » śr mar 29, 2006 20:37

KamilW pisze:Kwestia jest jeszcze jaka temperature wlaczania ma termostat bo nie wszystkie maja 88 st C i czy jest szczelnie i poprawnie zamontowany...

Temperatura otwarcia 87 st. czy poprawnie hmm tego nie wiem moze sprobje wymontowac i wlozyc z powrotem :hmm: moze co zmieni ??



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr mar 29, 2006 20:45

kurde, tez ostatnio zaczałem zwracac na to uwage w moim abd... czasem łapie go na tym ze w korku jest prawie 100 stopni. ale szybko spada.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 426 gości