Witam, mam pytanie dot. problemu z odpalaniem auta(mk3 1.8GT ABS bez instalacji gazowej) w czasie wilgotnych/deszczowych dni, a więc problemy rozpoczynają się podczas wilgoci rozrusznik kręci zapłon jest włączony i nic, nie odpala dopiero za którymś razem auto odpala po czym jak jest duża wilgotność(albo padało przez noc) lubi się jeszcze dusić i czasami potrafi zgasnąć, po przejechaniu kilku km auto wraca do normy jak by się nic nie stało i po ponownym odpaleniu niema tego problemu.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Nie odpala w czasie wilgotnych/deszczowych dni
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 22:01
- Lokalizacja: Gliwice
Polecam sprawdzić cewkę zapłonową. Miałem identyczną sytuacje. Co deszcz to padaka, jak wjechałem w kałużę, też padaka, potem w nocy zacząłem dłubać i przy odpalaniu zobaczyłem jak cewka bokami puszcza iskrę.
Cewka używka to koszt około 50-100 zł, więc polecam wstawić i się upewnić, ewentualnie popytać kolegów Golfistów czy mają jakąś pożyczyć żeby sprawdzić
Cewka używka to koszt około 50-100 zł, więc polecam wstawić i się upewnić, ewentualnie popytać kolegów Golfistów czy mają jakąś pożyczyć żeby sprawdzić
Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Re: Nie odpala w czasie wilgotnych/deszczowych dni
Najprościej - wytrzeć cewkę, przewody wys.napięcia i kopułkę aparatu zapłonowego.AmstaffBull pisze:Witam, mam pytanie dot. problemu z odpalaniem auta(mk3 1.8GT ABS bez instalacji gazowej) w czasie wilgotnych/deszczowych dni, a więc problemy rozpoczynają się podczas wilgoci rozrusznik kręci zapłon jest włączony i nic, nie odpala dopiero za którymś razem auto odpala po czym jak jest duża wilgotność(albo padało przez noc) lubi się jeszcze dusić i czasami potrafi zgasnąć, po przejechaniu kilku km auto wraca do normy jak by się nic nie stało i po ponownym odpaleniu niema tego problemu.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Dodatkowo - zalecałbym sprawdzenie wtyczek instalacji sterowania.
Na pewno wykorzystałbym jakiś preparat wypierający wilgoć i spryskał w miejscach połączeń a także cewkę+przewody wys. napięcia.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 22:01
- Lokalizacja: Gliwice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości