ProBlem z wskaźnikiem paliwa w MK2...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
unvave
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:32
Lokalizacja: Miechów

Post autor: unvave » pt mar 12, 2010 12:31

RasPL, no jakbyś mógł to proszę o schemacik i małą jasną instrukcję podłączenia i kalibracji momentu, będę wdzięczny :bigok:



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt mar 12, 2010 16:07

a więc tak:

Obrazek

Elementy:

R1 10kΩ
R2 22kΩ
R3 1kΩ
P1 10k
C1 220nF
C2 220nF
D1 jakaś dioda LED
T1 BC547
U1 LM393

a więc WE tu podpina się pin 21 w liczniku na jedną kostkę i chyba pin 5 w kostce białej jak licznik na 2 kostki

kręcąc potencjometrem P1 ustawiamy moment kiedy zapali się dioda sygnalizująca rezerwę czyli jeździmy aż wskazówka stanie na początku rezerwy i kręcąc potencjometrem czekamy aż zapali się dioda

Zasilanie komparatora z napięcia 10V brane ze stabilizatora w liczniku, zasilanie diody z 12V

Wartość potencjometru dobrałem na oko ale powinna być git i da sięto skalibrować

Cały układ jest bardzo maleńki jak ktoś się postara, wszystkie podłączenia brane są z licznika więc wystarczy go złożyć, wsadzić gdzieś w licznik podpiąć ustawić i na koniec warto zalać klejem na gorąco, jak ktoś widzi błąd proszę poprawić ;)

A co do odpowiedzi na temat:
Jeżeli pokazuje prawidłowo temp. płynu chłodzącego to ewidentnie coś z pływakiem, prawdopodobnie się zaciął, lub całkowicie odpadł, jakby problem był w instalacji to wskazówka by nawet nie drgnęła
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 16:08 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
unvave
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:32
Lokalizacja: Miechów

Post autor: unvave » sob mar 13, 2010 00:07

RasPL, wielkie wielkie dzięki kolego. Zabieram się do roboty :bigok:
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 00:41 przez unvave, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Skieleton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw mar 04, 2010 08:02
Lokalizacja: Hell

Post autor: Skieleton » czw mar 18, 2010 19:04

Dostałem sie od zaślepkę w bagażniku (od strony baku przy prawym tylnim świetle innej klapki tam nie widziałem) lecz tam nic nie ma. Poza 2 przewodani masy przykręconej do blachy i gumowego weza do odpowietrzania paliwa :goof: i teraz pytanie gdzie jest czujnik poziomu i przypięcie do baku (silnik 1.6 90 rocznik)??
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 19:09 przez Skieleton, łącznie zmieniany 4 razy.



qbanczyk691
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
Lokalizacja: Grójec

Post autor: qbanczyk691 » czw mar 18, 2010 21:14

Czarna okrągła klapka w podłodze bagażnika, będą pod nią wchodzić przewody od pływaka. Jest na 3 wkręty, odkręcisz ją, potem ściągniesz węże paliwowe (2szt) odepniesz kostkę i odkręcisz dużą okrągłą nakrętkę trzymającą pływak. Wyciągasz pływak i sprawdzasz jego stan. :bajer:

[ Dodano: 18 Mar 2010 20:16 ]
Tą klapkę znajdziesz przy prawym kielichu amortyzatora.



Awatar użytkownika
Skieleton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw mar 04, 2010 08:02
Lokalizacja: Hell

Post autor: Skieleton » ndz mar 21, 2010 12:04

Obrazek

Dostałem się, lecz plastikowa "nakrętka" na zbiorniku ani drgnie. Jakies pomysły??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz mar 21, 2010 14:52

Płaski śrubokręt i młotek....


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Skieleton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw mar 04, 2010 08:02
Lokalizacja: Hell

Post autor: Skieleton » pn mar 22, 2010 07:13

Lipek81 pisze:Płaski śrubokręt i młotek....
Próbowałem ani drgnie, jedynie co to śrubokręt sie powbijał w plastik... :grrr:



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

Post autor: Warren. » pn mar 22, 2010 11:46

Spróbuj jakimś szerszym płaskim wkrętakiem i może trochę większym młotkiem.Musi pójść. No chyba że pomyliłeś kierunek odkręcania. No ale to Cię nie podejrzewam. Też miałem problem z odkręceniem w swoim. Opornie to szło



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości