Szarpie, linka do bagaznika, plyn chlodzacy, uklad kierownic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
ad 5 , co do tego wycieku oleju-jesli to tylko uszczelka to warto się zabrać za wymianę bo co prawda nowa korkowa morze tez będzie ciekła ale jeśli jest dostępna gumowa(do 1,5 itd jest a do 1,3 niewiem-niech sie ktoś wypowie) to gumowa i troszke silikonu i po sprawie,jesli zaś simmering no to więcej zabawy ale tzreba to zrobić bo i dla oka lepiej i pasek rozrządu tego nielubi
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
jakas wielka filozofia czy sam dam rade? Pasek musze zdjac zapewne wiec nie bedzie za ciekawie Moze lepiej jechac do mechanika?misiek10111 pisze:tam wystarczy wymienić uscz. pod pokrywą klawiatury i pół oringi na wałku rozrządu (a właściwie górny - powinien być w komplecie z uszczelką od pokrywy)
Piotrek
Mylisz się, w NZ termostat jest wysoko, pod aparatem zapłonowym nie przy pompie.el Kopyto pisze:Ale jeśli się nie myle to rura od chłodnicy jest podpięta do termostatu, który jest najniżej,
Wyciek z pod pokrywy klawiatury, uszczelka ok 20 złotych, wymiana 10 minut.peterson pisze:S4022487a.JPG
a tak mam mokro kolo kopulki, w kopulce sucho i ok
To prawdopodobnie ta sama uszczelka, choć możliwe, że podobnie jak u mnie lekki wyciek z pod głowicy.peterson pisze:S4022484a.JPG
tak mi sie poci kolo paska
Tak tu jest termostat, ale nie odpinaj węża przy termostacie tylko przy dolnym króćcu chłodnicy.peterson pisze:S4022488a.JPG
czy to tutaj musze odpiac ten waz? tam jest termostat?
A co do koncentratu polecam orginalny G12+ tanio można go dostać w sklepach z częściami do faworitki.
Witam
ad3. Mój znajomy ma zrobione w ten sposób że zamieniony ma cały zamek na taki z poloneza ;d. zamek jest na pasie a ucho na klapie wszystko jak w polonezie otwierane jest linką z kabiny. (Prawda jest taka że ja bym nie skadził swojego gofra częściami z poldefonsa ale to indywidualna sprawa) Ogólnie działa to bez problemów.
ad4. Przy spuszczaniu i później zalewaniu układu płynem otwórz ogrzewanie na maxa gorące, nie zapowietrzysz sobie w ten sposób ogrzewania.
Pozdro
ad3. Mój znajomy ma zrobione w ten sposób że zamieniony ma cały zamek na taki z poloneza ;d. zamek jest na pasie a ucho na klapie wszystko jak w polonezie otwierane jest linką z kabiny. (Prawda jest taka że ja bym nie skadził swojego gofra częściami z poldefonsa ale to indywidualna sprawa) Ogólnie działa to bez problemów.
ad4. Przy spuszczaniu i później zalewaniu układu płynem otwórz ogrzewanie na maxa gorące, nie zapowietrzysz sobie w ten sposób ogrzewania.
Pozdro
[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/7067/lubuskamj2wr1.jpg[/img][/url]
nagrzewnica nie ma zamykanego przepływu tylko sterowana jest klapamiPadre80 pisze:ad4. Przy spuszczaniu i później zalewaniu układu płynem otwórz ogrzewanie na maxa gorące, nie zapowietrzysz sobie w ten sposób ogrzewania.
a tam zaraz skaziłPadre80 pisze:Prawda jest taka że ja bym nie skadził swojego gofra częściami z poldefonsa ale to indywidualna sprawa)
a efekt jest mimo że z polonezaPadre80 pisze:Ogólnie działa to bez problemów
...
jak masz wyciek spod uszczelki, to zwroc uwage, bo mozliwe, ze sruby mogly odksztalcic miejsce gdzie przylega uszczelka (ja tak mialem) nawet po wymianie ciekl lekko olej. trzeba by moze bylo wyrownac krawedz (moze ci sie przyda taka rada)peterson pisze:Mam jeszcze wyciek na misce olejowej no ale to przy wymianie oleju
Pięknie się rosa perli na siekiery ostrzu
tylną klape forumowicze zrobiłem z siłowniczkiem do centralnego i wszystko mnie kosztowało jakies 9zł Idzie wsadzic silownik tak ze mozna otwierać z kluczyka albo wciskając przycisk Wystarczy cięgno od siłowniczka przymocnować do tego oryginalnego cięgna
Mam jeszcze ptanie odnośnie wymiany oleju Ostatnio nie miałem kiedy, ale zabiore sie za tą uszczelke od pokrywy zaworów i chce przy okazji wymienić olej i uszczelke pod miską Wystaczy jak odkrece korek spustowy przy misce, pozniej odkrece miske, wymienie uszczelke (jakies porady, jakas technika wymieny?), przykrece i zaleje?? Ostatnio gdzies wyczytałem ze wazna jest kolejnosc przykrecania srub na pokrywie zaworów Ja mam tylko 2 sruby
Mam jeszcze ptanie odnośnie wymiany oleju Ostatnio nie miałem kiedy, ale zabiore sie za tą uszczelke od pokrywy zaworów i chce przy okazji wymienić olej i uszczelke pod miską Wystaczy jak odkrece korek spustowy przy misce, pozniej odkrece miske, wymienie uszczelke (jakies porady, jakas technika wymieny?), przykrece i zaleje?? Ostatnio gdzies wyczytałem ze wazna jest kolejnosc przykrecania srub na pokrywie zaworów Ja mam tylko 2 sruby
Piotrek
Witam,
Przeczytałem kolegi problemy i poczułem się tak jak by ktoś o moim aucie rozmawiał . Widziałem zdjęcie tych wycieków i mam taki sam wyciek od strony aparatu zapłonowego (po stronie paska zębatego suchutko). Kupiłem dzisiaj uszczelkę pod pokrywę zaworów i zamierzam ją sam wymienić (pisaliście, że to banalna sprawa). Mam jednak pytania odnośnie wymiany owej uszczelki. Z góry przepraszam za poziom tych pytań, ale to mój pierwszy samochód i na razie uczę się tego wszystkiego
Po 1: Żeby zdjąć tą pokrywę zaworów to wystarczy odkręcić te 3 śruby co są na pokrywie (zdjęcie)? I Czy trzeba ściągnąć jeszcze ten gumowy wężyk co idzie do tej pokrywy ? (zdjęcie). W ogóle to od czego jest ten wężyk ? Bo on u mnie ma lekką dziurkę i w ogóle jak go ściskam to czuję jak bym ściskał plastelinę (jest taki miękki - mam wrażenie jakby miał zaraz się rozlecieć ze starości). Jeżeli to pora jego wymiany, to gdzie mogę taki kupić?
Po 2: Myślałem o tym żeby pomalować od razu tą pokrywę zaworów, bo wygląda ochydnie jak jest taka zardzewiała. Czy znacie jakieś farby godne polecenia na to malowanie? (chodzi mi o firmy). Ile może kosztować taka farba i ile muszę tego kupić (1 puszkę?) Aha - myślałem żeby jednak samemu to pomalować - czy dam radę? Trzeba to przedtem gruntować ?
Po 3: Czy zakręcając tą pokrywę zaworów trzeba mieć klucz dynamometryczny i pilnować momentów dokręcania, czy to mogę tak na tzw "czuja" zrobić ?
Po 4: Kilka odpowiedzi wyżej napisano, że powinienem też wymienić pół oring czy tam simering ? W ogóle to do czego to sluży ??:D I jak stwierdzić czy ten pół oring nadaje się do wymiany czy nie. Poniżej zamieszczam zdjęcie tego co jest u mnie.
Bardzo proszę o odpowiedzi, bo muszę to jak najszybciej zrobić (niedlugo mi się przegląd kończy, a nie pojadę przecież z takimi wyciekami...)
Pomoże mi ktoś ??
Przeczytałem kolegi problemy i poczułem się tak jak by ktoś o moim aucie rozmawiał . Widziałem zdjęcie tych wycieków i mam taki sam wyciek od strony aparatu zapłonowego (po stronie paska zębatego suchutko). Kupiłem dzisiaj uszczelkę pod pokrywę zaworów i zamierzam ją sam wymienić (pisaliście, że to banalna sprawa). Mam jednak pytania odnośnie wymiany owej uszczelki. Z góry przepraszam za poziom tych pytań, ale to mój pierwszy samochód i na razie uczę się tego wszystkiego
Po 1: Żeby zdjąć tą pokrywę zaworów to wystarczy odkręcić te 3 śruby co są na pokrywie (zdjęcie)? I Czy trzeba ściągnąć jeszcze ten gumowy wężyk co idzie do tej pokrywy ? (zdjęcie). W ogóle to od czego jest ten wężyk ? Bo on u mnie ma lekką dziurkę i w ogóle jak go ściskam to czuję jak bym ściskał plastelinę (jest taki miękki - mam wrażenie jakby miał zaraz się rozlecieć ze starości). Jeżeli to pora jego wymiany, to gdzie mogę taki kupić?
Po 2: Myślałem o tym żeby pomalować od razu tą pokrywę zaworów, bo wygląda ochydnie jak jest taka zardzewiała. Czy znacie jakieś farby godne polecenia na to malowanie? (chodzi mi o firmy). Ile może kosztować taka farba i ile muszę tego kupić (1 puszkę?) Aha - myślałem żeby jednak samemu to pomalować - czy dam radę? Trzeba to przedtem gruntować ?
Po 3: Czy zakręcając tą pokrywę zaworów trzeba mieć klucz dynamometryczny i pilnować momentów dokręcania, czy to mogę tak na tzw "czuja" zrobić ?
Po 4: Kilka odpowiedzi wyżej napisano, że powinienem też wymienić pół oring czy tam simering ? W ogóle to do czego to sluży ??:D I jak stwierdzić czy ten pół oring nadaje się do wymiany czy nie. Poniżej zamieszczam zdjęcie tego co jest u mnie.
Bardzo proszę o odpowiedzi, bo muszę to jak najszybciej zrobić (niedlugo mi się przegląd kończy, a nie pojadę przecież z takimi wyciekami...)
Pomoże mi ktoś ??
Green Madison:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3862683#3862683
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3862683#3862683
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 65 gości