[Golf MK3] Brak mocy, mała prędkosc max...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrxd2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:36
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

[Golf MK3] Brak mocy, mała prędkosc max...

Post autor: piotrxd2 » sob mar 13, 2010 23:45

Mam nadzieje że znajde tutaj pomoc :) Ogolnie problem polega na zbyt małej prędkości max. Przy wrzuceniu 5 przy prędkości 120km/h silnik zaczyna mulic a prędkoś drastycznie spada (brak mocy na bardziej zaawansowaną prędkośc ;-p)Samochud posiada silnik 1,6 55Kw(75KM)Przed jakimiś dwoma miechami predkośc max. wynosila 175 km/h .
Przy aucie były wymienione świece, kable,Filtry, katalizator wycięty, końcowy wymieniony na sportowy, pozostal tylko tlumik środkowy org.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz mar 14, 2010 09:00

przydalo by sie rozpedzic auto i na luzie sprawdzic jak sie toczy - czy nie zacznie samo zbt mocno przyhamowywac - moze ktores kolo trzyma
sprawdz cisnienie na tlokach to bedzie wiadomo jaki stan silnika



Awatar użytkownika
ricky08
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lut 22, 2010 22:38
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: ricky08 » ndz mar 14, 2010 11:04

hmm... tez mam taki silnik w swoim golfiku i czytałem kieyś , że prędkość max to 168 czy coś takiego. myślałem , że w używanym aucie będzie jeszcze mniejsza a tu takie zaskoczenie ;) to jak w końcu jest? ja przy jezdzie 100km/h mam jakies 2,4 tys na liczniku na 5 biegu.



Awatar użytkownika
piotrxd2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:36
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

Post autor: piotrxd2 » ndz mar 14, 2010 11:32

agrala Ciśnienie wynosi kolejno
1- 12
2- 11,5
3- 11,5
4- 11
Auto na luzie nie zwalnia gwałtownie podniosłem auto i kolejno sprawdzałem czy kolo sie cieżko kręci," wszystkie kręcą sie lekko "

ricky08 prędkośĆ max. zależy również od rozmiaru, wysokości opon, oraz skrzyni biegow nie każda "ma takie samo przelożenie" :chytry:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 14, 2010 11:53

piotrxd2, czytając co było robione pierwsze pytanie jest co się stało z sondą lambda, bo zdaje się była 4 kablowa i umiejscowiona w katalizatorze? Czy się mylę?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
piotrxd2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:36
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

Post autor: piotrxd2 » ndz mar 14, 2010 12:21

Sonda jest w kat. Dzisiaj nie mam gdzie sprawdzic ile ma kabli.
Katalizator został rozcięty i jego zawartośc w miare delikatnie wyjęta i zaspawany spowrotem.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 12:29

proste ze ma 4 kable, ale tu na sonde nie postawie te silini inaczej reaguja na uszkodzona sonde, sprawdz sobie zaplon lepiej , lub ewentualnie niebeieski czxujnik bo moze miec przerwe/zwarcie w sobie i auto jezdzi na bardo ubogiej lub za bogatej miesznace.
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 12:30 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz mar 14, 2010 12:53

sprawdz to co pisze spawacz bo to prawda
jezeli zaplon i czujnik ok to mozliwe ze sknociles cos z wydechem i jest przytkany - przez to slabiej jedzie
jezeli chodzi o cisnienie to jest ok
jezeli jest luzna wtyczka od sondy i nic tam nie jest podpiete to powinno byc ok
moze byc brudny filtr powietrza ale musialby byc niezle zatkany zeby tak slabo jechal
jakiej firmy wlozyles siwece i przewody?
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 12:56 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piotrxd2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:36
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

Post autor: piotrxd2 » ndz mar 14, 2010 17:50

Świece o ile pamiętam kosztowaly 70 zł NGK
A co do zapłonu to sprawdze dopiero jutro "auto odpala bardzo dobrze ciepłe i zimne"



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 18:11

To niewazne ze odpala i rowno pracuje.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
piotrxd2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:36
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

Post autor: piotrxd2 » ndz mar 21, 2010 03:24

Sory że tak dlugo nie odpisywalem.
zapłon jest idealnie ustawiony sonda i kostki do niej idące wszystkie czyste ITD. jakieś inne pomysly?
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 03:25 przez piotrxd2, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz mar 21, 2010 19:13

jezeli na wszytskich biegach procz 5 jedzie dobrze a na 5 zaczyna zwalnica, silnik wyglada na dobry to moim zdaniem cos ze skrzynia biegow jest nie tak, moze akies lozysko i to go trzyma na 5



Awatar użytkownika
piotrxd2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:36
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

Post autor: piotrxd2 » ndz mar 21, 2010 22:47

Auto jest mułowate na każdym biegu (czasami lubi zgasnąĆ na wolnych obrotach )



beru3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt cze 05, 2009 20:36
Lokalizacja: Chybie

Post autor: beru3 » ndz mar 21, 2010 23:49

Spróbuj pod górkę czy daje rady, może sprzęgło ślizga



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 226 gości