Obroty, obroty, obroty...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » sob mar 25, 2006 01:07

Cześć Łuki, jak chcesz to zapraszam do mnie - jak wiesz mam silnik rozkręcony w mak, wiec oferuje mojego krokowca na test - zamontujemy i zobaczymy.
Mieszkam 4 km od Twojej pracy, więc nie powinno być problemów - zapraszam w sobote.

Pozdro i czekam na info.

PS. Jak by co to sonde też mam na wierzchu, tak samo jak przepustnice, która była ok - jak chcesz sie pobawić przepustnicą to zaopatrz sie w uszczelke między przepustnice a kolektor :)



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 25, 2006 09:26

Łuki pisze:silnik krokowy jest
O! Znalazł się :)



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » sob mar 25, 2006 09:59

bez złośliwości prosze ! :D

Hubert - dziś pracuje, a najpierw swoje poczyszcze i zobacze, ale dzięki :)
składasz już ?;)
Ostatnio zmieniony sob mar 25, 2006 10:01 przez Łuki, łącznie zmieniany 1 raz.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 25, 2006 10:01

Łuki pisze:bez złośliwości prosze !
to nie złośliwość :) Ja się cieszę :)



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » sob mar 25, 2006 10:59

Łuki, wszystko juz kupione, ale chyba dziś składać nie będe - musze jeszcze kilka rzeczy zrobić zanim zaczne.
Ale dziś planuje troche dłubania jeszcze :)

Pozdro.



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » sob mar 25, 2006 12:31

napisze tak - jest zaje****a poprawa :)
silnik sie nie wkręca, nie wiesza, nie katuje :)
umyty krokowiec, przepustnica, nowa uszczelka pod przepustnicą bo była pęknięta, nowe przewody podciśnieniowe bo jakies niepewne były i jest dużo lepiej. W poniedziałek mam jechać do ELSAMu na regulacje ( bo zapłon mam za wczesny). Jesli to pomoże to odwdzięcze sie komu trzeba :)
Na pewno humor mi sie poprawił bardzo :)



Awatar użytkownika
Norbert MK1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Norbert MK1 » sob mar 25, 2006 15:56

Łuki... a gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy bo sam bym go chetnie przeczyscił ?


VW Golf MkI Cabrio 1.8 GT 2H

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 25, 2006 15:59

Norbert MK1, powinien być nad pokrywą zaworów, bliżej przodu auta. Takie coś walcowate z wtyczką. W większości aut tak jest. Jest połączony wężem w okolicy przepustnicy



Awatar użytkownika
Norbert MK1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Norbert MK1 » sob mar 25, 2006 17:52

A czy po odpieciu wtyczki, to sie jakos wykreca czy jest to bardziej skomplikowane?

ps. jakby bylo malo problemow to pekla uszczelka glowicy i pod korkiem wlewu oleju jest maslo... :(


VW Golf MkI Cabrio 1.8 GT 2H

Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » sob mar 25, 2006 18:31

Norbert MK1, a skad wiesz ze to na 100% uszczelka?
Ubywa Ci płynu, przybywa oleju?
W zbiorniczku od płynu masz też masło?
Jak nie, to napisz jakie odcinki robisz autem - bo jak używasz auta na krótkie odcinki i/lub sie nie dogrzewa to normalne jest to że pod korkiem robi się "majonez".
Sprawdz płyn przede wszystkim :)

Pozdro.

PS. Co do krokowca to oprócz wtyczki musisz jeszcze wyjąć z niego oba węże :) a następnie powinno sie dać go wyciągnąć z mocowania gumowego.
Szkoda że mieszkasz tak daleko - to bym Ci pokazał live, a niestety nie mam cyfrówki żeby zapodać fotki :)



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » wt mar 28, 2006 18:59

a więc moje obroty to zacinający sie silniczek krokowy którego niby nie miałem :D
teraz albo jeszcze raz go wyczyszcze i przejdzie, albo nowy... :(
dowiedziałem sie też że katalizator już sie zapchał i czas na rurke :(



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » śr mar 29, 2006 00:28

Łuki, jak chcesz to dam Ci swój - juz sie totalnie wysypał przez rure wydechową więc raczej nie będzie oporów :)
Pozatym nowy kolektor kończy się dalej niż był kat. :bigok:

Pozdro.
H.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 364 gości