Szarpanie przy zakresie 1800-2000 obr.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Szati1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:24
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Szarpanie przy zakresie 1800-2000 obr.

Post autor: Szati1991 » sob mar 13, 2010 20:53

Witam
Zakupiłem golfa IV 1.6 i coś nie gra. Szarpie mi nim przy obrotach 1800-2000 a czasmi i do 2200obr. Co to moze być ? Chyba nie sprzegło...



niralq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 21, 2009 21:58
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: niralq » sob mar 13, 2010 21:14

siemka, heh miałem ten sam problem, u mnie wymienili obie sondy, bo obie padły(800zl + robocizna), ja mam golfa z gazem, dodatkowo jakiś czujnik powietrza(?) niecałe 500zl. I nie ma szarpania, auto jest zdecydowanie mocniejsze, szkoda tylko ze szarpania już nie ma, ale coś mi skopali i instalacja gazowa i mi się nie włącza;/



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » sob mar 13, 2010 21:19

Kolega ma 1.6 8V, nie 16V. Może warto by było przeczyścić przepływomierz, może pomóc jeśli jest zabrudzony, tutaj masz opis :dol:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199571

Warto sobie wymienić też świece, jeśli nie wiadomo kiedy były wymieniane i najlepiej też kable. Zacznij od tej przepływki, jeśli będzie czysty ten drucik, nie będzie na nim nalotu to nie czyść, bo nic to nie da a zawsze jest ryzyko uszkodzenia przepływomierza. Dobrze by było jakbyć podpiął pod VAG'a i sprawdził czy nie masz żadnych błędów.
A co do sondy to mamy tylko jedną, przed katalizatorem rzecz jasna :bigok:



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » sob mar 13, 2010 23:52

Szati1991, miałem identyczny problem wymiana przewodów WN pomogła


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » sob mar 13, 2010 23:59

Przeczyść przepustnice i zrób adaptację...
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 01:22 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz mar 14, 2010 00:04

poolak2006 pisze:Przeczyść przepływomierz i zrób adaptację...
Adaptacje przepływomierza :kac: czy o przepustnice Ci chodziło :okej:



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » ndz mar 14, 2010 01:21

Jazz_Blue, heheh dokładnie już poprawiam xD :bigok:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 01:22 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » ndz mar 14, 2010 01:23

Jazz_Blue pisze:Adaptacje przepływomierza

:mlotek:


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz mar 14, 2010 02:33

Poczytaj dokładnie :axe:
bo widzę, że sie nie zaadaptowałeś w temacie :panna:



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » ndz mar 14, 2010 08:14

z tego co wiem robi się adaptację przepustnicy :helm: ale może się też sama zaadoptować

w moim przypadku samochód:
- szarpał
- strzelał z rury
- czuć było paliwo

pomogła wymiana świec



Szati1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:24
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Szati1991 » ndz mar 14, 2010 14:21

Dzieki wszystkim na razie za informacje :) Porobie te rzeczy i zobaczymy co z tego wyjdzie :) Wszyscy pomogli:)

[ Dodano: 16 Mar 2010 21:13 ]
panowie przepływomierz był czysty, świece sa jeszcze dobre, jeszcze sonda została ale jak ja sprawdzic czy jest dobra? bo dalej mi nim szarpie ;/

[ Dodano: 19 Mar 2010 20:40 ]
ponawiam temat
pomocy ludziska :crazy:



niralq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 21, 2009 21:58
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: niralq » pt mar 19, 2010 22:39

Poczytaj poniżej, tu wyjaśnili co i jak:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13287.html



Szati1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:24
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Szati1991 » pt mar 26, 2010 20:35

auto odebrałem od mechanika dzisiaj, sprawdzał caly silnik tj. czyścił przepływomierz, przepustnice, wymienił świece, kable, sprawdzał rozrząd czy nie przeskoczył, sonde i w końcu wyszło ze to najprawdopodobniej sprzegło albo coś w skrzyni :goof:

[ Dodano: 26 Mar 2010 19:42 ]
aha i przy wciskaniu sprzegla wydaje jakis dziwny głos;/ co to moze być??



Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Post autor: Waqa » pt mar 26, 2010 21:33

jak to by byla skrzynia to by szarpało w całym zakresie obrotów. w miarę przyspieszania szarpania by się nasilały. sprawdź jeszcze EGR, możne się zawiesil w pozycji otwartej
i dostaje spaliny zamiast czystej bryzy.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 21:36 przez Waqa, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 265 gości