Mam problem następujący:
Wczoraj normalnie jeździłem samochodem, Golf III 1.9 TD diesel.
Dzisiaj wsiadłem do niego, próbowałem odpalić, lecz silnik się kręci normalnie a samochód nie chce zapalić. Z Rury wydobywa się biały dym.
Jaka może być przyczyna nie zapalenia ?
Dlaczego również wydobywa się dym z rury przy niedziałającym silniku ?
Tankuje na Orlenie, ecodiesel.
Raczej nie było możliwości abym jeździł na rezerwie, zawsze starałem się pilnować stan paliwa.
Prosiłbym o rady, jak i odpowiedzi,
Pozdrawiam,
Nemik
problem z odpaleniem, biały dym z rury wyd.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dokładnie, kiedy silnik nie chciał mi odpalić od ręki sprawdziłem olej, wyciągałem wskaźnik i za pierwszym razem oleju było bardzo dużo. Dość daleko był olej na owym wskaźniku. Wsadzając drugi raz oleju znowu było dużo na wskaźniku. Za trzecim razem było już dobrze, czyli na mini max.
Edit:
Sprawdziłem płyn chłodniczy delikatnie go ubyło.
A więc co to może być ?
Edit:
Sprawdziłem płyn chłodniczy delikatnie go ubyło.
A więc co to może być ?
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 17:06 przez Nemik, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego jak to TD AAZ to sprawdź czy nie dotyczy cię problem klina na wale:
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Przed upewnieniem się za bardzo nie usiłowałbym odpalać.
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Przed upewnieniem się za bardzo nie usiłowałbym odpalać.
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 17:13 przez jhosef, łącznie zmieniany 2 razy.
Nemik, niekoniecznie, chciałem abyś się zapoznał z tematem ściętego klina a przez to przestawionego rozrządu bo to może by Twoj problem. A jak zaczniesz ciągać samochód aby odpalić to może się skończyć wymianą połowy silnika. Mój npAAZ też nie chciał odpalić, kopcił. Ale poprzedni właściciel był na tyle ogarnięty ze poszukali przyczyny, skończyło się "tylko" na wymianie wału.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 298 gości