Przerobka gaznika Pierburg 2E2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 28, 2006 19:37

Pieniu pisze:za co odpowiedzialna jest taka zielona okrągła puszka do której leci jeden przewod
to jest rezerwuar podciśnienia. Przewód od niego dzieli sie na dwa, jeden idzie do węża serwa ( po drodze jest zastawka czarno biała żeby podciśnienie nie uciekało), drugi do siłownika górnej przepustnicy. Odpowiada za to żeby przyz zapalaniu szybciej zadziałał siłownik górnej przpustnicy rozruchowej i ustawił ją we właściwej dla rozruchu pozycji. Brak tego zbiorniczka jest praktycznie niezauważalny, ale wtedy trzeba węzyk od strony gaźnika zaślepić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Venom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 08:55
Lokalizacja: Bedzin
Kontakt:

Post autor: Venom » wt mar 28, 2006 20:31

troszke OT ale tez pierburg
dzis zwalczylem otwieranie sie 2giej przepustnicy

zapraszam → TU


[img]http://www.motorsporttermine.de/Grafiken/banner_1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt mar 28, 2006 21:33

Witam... do samego gaznika wystarczy 1m... a co zielonej puszki to jest to tak jak pisze Pawel akumulator podcisnienia... zapewnia prawidlowa prace gaznika przy otwarciu przepustnicy :) nie radze usuwacbo moga byc male komplikacje... takze postaraj sie uszczelnic... a jak ci sie nie uda to nowka w aso kosztuje 10 zl i mozna wybrac 1 z 15 kolorow... tylko po co??? jest nawet rozowy :)



Awatar użytkownika
Pieniu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: Pieniu » wt mar 28, 2006 22:01

A słuchaj jak to jest nieszczelne to czy spalanie przez to moze wzrosnąc??


Docieplenia, ogólne roboty remontowo budowlane!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 28, 2006 22:13

Gaźnik dostanie trochę lewego powietrza więc mieszanka się lekko zuboży, mogą byś problemy z wolnymi, ale żeby zaraz spalanie wzrosło to nie sądzę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt mar 28, 2006 22:16

A wzrasta... bo masz wiecej powietrza i moc spada... a jak spada to mocniej deptasz i spalanie idzie w gore :)



fibolek

Post autor: fibolek » czw mar 30, 2006 15:14

KamilW kwestia jest tylko i wyłącznie regulacji bądź też jakiejś dyszy bo z tego co widzę Pierbusie były stosowane w pojemnościach 1.8.Wiesz co ja zaraz zadzwonię to fachury(zawodowca) od gaźników i się dowiem.No i napiszę.

[ Dodano: Czw Mar 30, 2006 15:32 ]
W pierbusiach 2E2 jest kwestia dysz no i ustawienia.Gdyż nawet w pojemnościach 1.6 istniały różne rozmiary dysz.Natomiast jest fizyczna mozliwośc wymiany dysz(nie na większe lecz na różne gabarytowo).Chodzi mi o to że np w Pasku 1.8 dysze były mniejsze.
Lecz była ich szczelność inaczej dobrana.Druga kwestia to ustawienie tego wszystkiego można poprzez regulę wykrzesać z 2E2 dużo więcej niż z fabryki wyszło.Bo kombinując z dyszmi czy osprzętem fabrycznym Pierburga można wykrzesać dużo a jeszcze regulując to na zmodyfikowane wartości można jeszcze więcej.KamilW przypominam że norma na Gofery z lat pon.1995 czyli starsze jest bardzo mocno tolerancyjna,i mozna naprawdę poszaleć.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw mar 30, 2006 16:50

Wiem i bardzo dziekuje za pomoc... doszedlem do tego ze kwestia nieotwierajacej sie drugiej przepustnicy lezy w jej dokladnej regulacji.... takze wszystko w naszych srubokretach i ustawiamy gazniki obywatele... niestety co do urzadzenia regulacyjnego to nie zdaqlo ono egzaminu.... poleglem zarowno na elektronice jak i na zaworze ktyory spalil sie po 2 dniach... wiec bedzie trzeba doprowadzic ta fabryke do stanu uzywalnosci konwencjonalnymi metodami... takze przepraszam ze nic z tego nie wyszlo... ale bede polerowal gardziele tego gaznika i kombinowal z ustawieniami tak zeby wykrzesac z niego wiecej mocy i obnizyc spalanie.... i bede wszystko opisywal w tym temacie wiec zapraszam do odwiedzin... wszelkie przerobki bede tu skrupulatnie opisywal :) pozdrawiam



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » czw mar 30, 2006 17:06

no no liczymy na Ciebie :]
pozdro


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

fibolek

Post autor: fibolek » czw mar 30, 2006 17:22

Kamilu ale z polerką to lepiej ostrożnie.Te gaźniory nie lubią takich operacji obiło mnie się o uszy że można w ten sposób zalać silnik co nie jest sprawą miłą.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw mar 30, 2006 18:00

Nie wiem... okaze sie czy lubia po polerce... mialem robiona w malanie razem z przerobka przepustnic i paroma innymi rzeczami i efekt byl elegancki takze tutaj tez sprubuje... pozdrawiam :)



fibolek

Post autor: fibolek » sob kwie 01, 2006 13:31

NMo to próbuj i daj znać jak poszło.
Ja u siebie raczej nie bardzo bym z polerką gaźniora szalał to przez instalkę LPG,pewnie bym miał problem z regulacją tego wszystkiego.
Ale z tą przeróbką TUNINGOWĄ Pierbusia to jak siano mi w łapy wpadnie to poszaleje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 445 gości