Cos nie tak z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Cos nie tak z obrotami

Post autor: ManieKK » czw mar 18, 2010 19:47

Witam wszystkich. Chce opisac swoj problem z golfemIV 1.6SR AKL. Mam problem z obrotami. Jak jest zimny to sa za wysokie 900, a jak cieply spadaja na 800 ale faluja w dol i znowu sie podnosza i tak ciagle. Musi byc dobrze rozgrzany to wtedy czuc to nawet w kabinie (drgania). Bylem u mechanika i mowil ze sonda lambda bo wyskakiwaly ciagle 3 bledy. Po skasowaniu od razu sie pojawily. Wymienilem sonde i jest troche lepiej ale tez obroty sa dziwne. Zostal jeden blad (jakis ze grzalka nie grzeje). Mowi ze jakis przewod od komputera auta co do sondy idzie moze byc uszkodzony. Nie chce znowu wydawac kasy bezsensu jak w studnie. Zaczelo mi sie tak dziac jakies 2 tygodnie po wymianie swiec. Nie wiem czy ma to z tym zwiazek. Prosilbym o rady bo juz nie mam sily i pieniedzy:[ Moze ktos sie zna na tym. Z gory dziekuje. Pozdrawiam

[ Dodano: 18 Mar 2010 18:52 ]
Myslalem ze przepustnica ale to pokazywalo by blad grzalki sondy??
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 21:03 przez ManieKK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw mar 18, 2010 20:05

Co jest grane?
:bajer: :bajer: :bajer:
ManieKK, proszę sprecyzować temat :bajer:



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » czw mar 18, 2010 20:53

może być że sonda, miałem tak samo, za wolno reagowała i stąd falowanie. A błąd grzałki to faktycznie gdzieś przerwa w obwodzie. Obwód grzałki to dwa białe przewody we wtyczce sondy (nie pamiętak kolorów po stronie kompa), zmierz po stronie komputera czy pojawia się na nich napięcie, jak nie to szukaj przerwy na kablach. Możesz zrobić jeszcze jeden test, odłącz sondę całkowicie, jak falowanie zniknie to będziesz wiedział że to problem z sondą.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » czw mar 18, 2010 21:02

Ale sonda jest nowa bo wymienialem wlasnie. Wczesniej byly 3 bledy a teraz tylko ten z grzalka zostal



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » czw mar 18, 2010 21:11

tak, tylko jeżeli grzałka nie grzeje a sonda jest daleko to nie zagrzeje się szybko do temperatury pracy (ta jest dosyć wysoka ale dokładnie ci nie podam) . Nic, zmierz obwód grzałki sondy i będziemy szukać dalej. A sondę kupowałeś uniwersalną ? bo może słabo zaciśnięte przewody ?


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 82 gości