jak zmniejszyc spalanie w mk2 1.3i ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:55
Lokalizacja: KLODZKO/WROCLAW
Kontakt:

jak zmniejszyc spalanie w mk2 1.3i ???

Post autor: kamel1984 » pn mar 27, 2006 22:19

siemka
mam takiego fajnego goferka 1.3 na pelnej szprycy auto zawsze mi duzo palilo i nigdy nie wiedzialem czemu , benzynki palio zawsze 10 moze 10cos trasa/miasto (kiedys jak jechalem z panna nad morze 100 to spalil mi 8../100) zalozylem gaz i gazu pali mi zawsze 11-12 , dodam ze staram sie juz na prawde jezdzic lajtowo , skrzynia 4 b iegowa, a autko ma kopa takiego ze na poczatku myslalem ze to nie jest 1.3
(kola 13/155)


no i teraz pytanka , gdzie szukac przyczyny ??
-gazownicy mowia ze walnieta sonda , ale obroty nie faluja autko nie gasnie takze nie wiem czy to prafda
- filtr powietrza moze wymienic ? moze lepszy bedzie dolyw tlenu bo wylada na taki przykurzony
- chyba logiczne wydaje sie ze aby najpier zmniejszyc spalanie gazu to trzeba benzyny
-ostatnio nawet go obnizylem 4 cm i ustawilem zbierznosc - myslalem ze moze jak aerodynamika sie tyci poprawi to moze cos spadnie - guzik
- moze zresetowac komputer ?? ale z kolei boje sie ze jak cos sie stanie z mieszanka to spadnie mi moc i zrobi sie zulwik
i wlasnie czy jakbym jechal na jakas droga regulacje - podpiecie kompa za 100zl to czy to by cos dalo ? i czy by taka regulacja ze by spalal potem tee niby 8 litrow go nie oslabila ??


z gory dzieki za odp bo mnie krew zalewa

na butli wchodi 29litrw robie 240 km- smieszne
biorac pod uwage ze robie jakies 1500km miesiecznie troche moznaby oszczedzic


i ostanie blagam czytajcie uwaznie i nie tylko pierwszy punkt ))
pozdrawiam i czekam na odp od specow



Awatar użytkownika
Sebastian Brzeziński
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw maja 26, 2005 23:29
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Sebastian Brzeziński » wt mar 28, 2006 17:39

Witam.

Kiedyś miałem ten sam problem (mk2 1,3 NZ pełna szpryca 240 tys. km), czy miasto czy poza to 10l/100km.
Okazało się, że sonda lambda.
Chociaz w twoim przypadku sprawdziłbym czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Po wymianie palił 5,5-6 lirtrów na trasie.



robbox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: robbox » wt mar 28, 2006 21:57

Sorki za szczerosc ale kompa w tym silniku nie podlaczysz do zadnego kompa chyba ze do miernika , po prostu ten komputer nie posiada gniazda diagnostycznego i oczywiscie nie mozna go zresetowac bo nie przechowuje on zadnych danych (ale to juz kiedys bylo na forum) , jedyna metoda diagnozowania tego silnika to postepowane wg Autodaty odpinanie poszczegolnych czujnikow (np. temperatury, sondy) i sprawdzanie ich.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 241 gości