[MK3] układ wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jan michalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
Lokalizacja: mysłowice

[MK3] układ wspomagania

Post autor: jan michalik » wt mar 28, 2006 17:03

układ wspomagania golf 3 wymiana oleju i odpowietrzenie proszę o opis nie wiem jaki jest olej i mam niski poziom jak doleje inny to czy się coś stania
Ostatnio zmieniony pt paź 13, 2006 19:25 przez jan michalik, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
metju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: czw mar 24, 2005 10:49
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: metju » wt mar 28, 2006 17:30

Schemat układu ze wspomaganiem: http://free.of.pl/b/bvlin3k/wspom.jpg

Pompa wspomagania dla silników 1.8/2.0, diesel: http://free.of.pl/b/bvlin3k/pompa.jpg

Wymiana oleju: Odkręcasz korek z góry, wyjmujesz bagnet, podstawiasz pojemnik pod misę olejową, odkręcasz korek w misie, spuszczasz olej. Wykręcasz filtr oleju, lekko smarujesz starym olejem uszczelkę nowego filtra, wkręcasz nowy. Zakręcasz korek w misie, wlewasz nowy olej, na bieżąco sprawdzając stan na bagnecie, powoli, żeby ładnie spływało. Jak będzie w połowie między kreskami kończysz lać. Po kilku kilometrach znowu sprawdzasz, może trzeba będzie troszkę dolać, część oleju zostaje w filtrze. Cała filozofia.

Odpowietrzanie czego? Hamulców?


ex BvLin3K
Obrazek

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32782
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt mar 28, 2006 17:40

Obrazek

Obrazek


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
metju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: czw mar 24, 2005 10:49
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: metju » wt mar 28, 2006 17:51

djtom, a u mnie dalej te rysunki techniczne zablokowane, w morde kopany no! :)


ex BvLin3K
Obrazek

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32782
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt mar 28, 2006 18:07

poszło pw :>


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Szamper
OEM+
OEM+
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: 7R Variant, 4R32
Kontakt:

Post autor: Szamper » wt mar 28, 2006 18:10

metju pisze:Odpowietrzanie czego? Hamulców?
Wydaje mi sie ze kolega pytal o wymiane oleju ze wspomagania i jego odpowietrzenie


Obrazek

Awatar użytkownika
metju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: czw mar 24, 2005 10:49
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: metju » wt mar 28, 2006 18:18

Szamper pisze:
metju pisze:Odpowietrzanie czego? Hamulców?
Wydaje mi sie ze kolega pytal o wymiane oleju ze wspomagania i jego odpowietrzenie
Chyba masz rację, zagalopowałem się :)

[ Dodano: Wto Mar 28, 2006 18:22 ]
jan michalik, z reguły płynu wspomagania się nie wymienia, konserwacja polega na sprawdzaniu poziomu i ew. dolewaniu. Całkiem niedawno był taki temat, poszukaj.


ex BvLin3K
Obrazek

Awatar użytkownika
jan michalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
Lokalizacja: mysłowice

golf 3

Post autor: jan michalik » pt paź 13, 2006 18:49

jan michalik,mam drobny problem , jadąc samochodem gdy dodam szybko gazu to silnik
zaczyna przerywać . proszę o pomoc w opisie tej usterki



vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

Post autor: vpil » pt paź 13, 2006 22:36

Witam.
Jeżeli Ci ubyło płynu to najpierw sprawdz czy nie masz gdzieś wycieku.
Jeżeli wszystko jest OK to możesz dolać zamiennik orginału czyli FEBI 6162 cena około 25-30 zł za litr. - do wymiany potrzeba około 0,7-0,9 litra.
Ja proponował bym Ci spuścić ten stary płyn, odkręcając np przewód idący od zbiorniczka do pompy wspomagania, odpalić silnik i kilka razy pokręcić kierownicą.
Następnie wszystko poskręcać zalać zbiorniczek płynem do max ma podziałce odpalić
silnik i znowu kilka razy pokręcić kierownicą, zgasić silnik i uzupełnić płyn w zbiorniczku.
Układ powinien się sam odpowietrzyć, będziesz miał nowy płyn i pozostaje śmigać dalej.

Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 383 gości