Problem ze swapem bebny ---> tarcze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem ze swapem bebny ---> tarcze
Witam. Szukając z szukajce nie znalazłem do końca odpowiedzi na mój problem.
Może zacznę od początku. Tydzień temu pękł mi z tyłu przewód hamulcowy. Nadarzyła sie okazja i postanowiłem wstawić na tył tarcze. Po zmianie czopów tarcze zagościly na tylnej belce. Układ został odpowietrzony ale pedał hamulca wciąż wpada do podłogi bez najmniejszego oporu. Dodam ze tarcze oraz klocki z tyłu są w dobrym stanie, układ szczelny, płynu nie ubywa, układ został kilka razy odpowietrzony (zaczynając od najdalszego), Korektora siły hamowania brak, pompa hamulcowa przełożona. Jeśli któryś z forumowiczów spotkał się z takim problemem lub ma jakiś pomysł to prosiłbym o pomoc
Może zacznę od początku. Tydzień temu pękł mi z tyłu przewód hamulcowy. Nadarzyła sie okazja i postanowiłem wstawić na tył tarcze. Po zmianie czopów tarcze zagościly na tylnej belce. Układ został odpowietrzony ale pedał hamulca wciąż wpada do podłogi bez najmniejszego oporu. Dodam ze tarcze oraz klocki z tyłu są w dobrym stanie, układ szczelny, płynu nie ubywa, układ został kilka razy odpowietrzony (zaczynając od najdalszego), Korektora siły hamowania brak, pompa hamulcowa przełożona. Jeśli któryś z forumowiczów spotkał się z takim problemem lub ma jakiś pomysł to prosiłbym o pomoc
mam to samo po zmianie na tarcze. to tylko częściowo wina pompy. pompa nie jest wydajna przy 4 zaciskach. rozwiązanie to zmiana pompy hamulcowej na większą, bo z tyłu cylinderek był mały i wystarczała odrobina płynu by go poruszyć, a zacisk ma większą średnice tłoczka i stad pedał w podłodze
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 23:22 przez Chwedor, łącznie zmieniany 1 raz.
Również polecam odpowietrzyć pompę, do tego bez korektora może Ci blokować tylne koła
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
na wkręconych przewodach ham.lawa.wwo pisze:zalewam ją płynem
zalewasz płynem i popuszczasz przewody przy pompie jak zacznie lecieć płyn z przewodów równomiernie. dokrecasz je i bierzesz się za odpowietrzanie kół
(nie jest to zbyt estetyczne ale jak się nie ma pod ręką pompki to kazdy sposób jest dobry )
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 20:01 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 44 gości