Pytanie o Castrol

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Pytanie o Castrol

Post autor: martines » wt mar 28, 2006 07:43

Doszły mnie słuchy że jest jakis Castrol do silników które podbieraja olej. Zadaniem tego oleju jest zmniejszenie pobierania? Kto coś wie...



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt mar 28, 2006 10:09

Jest taki Castol High Milage... jest to mineralny olej ze specjalnym pakietem dodatkow do silnikow z duzym przebiegiem... a czyzby to pytanie dotyczylo VENTO? Jesli tak to tu nawet castrol nie pomoze tylko remont :) pozdro



Awatar użytkownika
Maciosław
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr lis 24, 2004 12:36
Lokalizacja: Dobczyce k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Maciosław » wt mar 28, 2006 14:17

Po przywiezieniu samochodu z niemiec robiłem. Wymiany i mam tym olejem zalany silnik 1.8 ABS. Jeste zadowolony. Przeznaczony so silników z przebiegiem 100 tyś. km. Ja miałem 130 000. Cena za 4 l na CPN-ach pow 80 zł. Ostatnio na giełdzie 65 zł. Pozdrawiam.


http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3496558

borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » wt mar 28, 2006 22:03

Ja też mam zalany silnik tym olejem. Przejechane 210 tys km. Narazie wszystko w porządku oleju nie bierze.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt mar 28, 2006 22:07

martines pisze:Zadaniem tego oleju jest zmniejszenie pobierania?
Aby zmniejszyć pobieraniu oleju należy wykonać remoncik silnika - niestety cudów nie ma. Ja też mam tel olej wlany, ale na szczęście mój silniczek nie łyka oleju (starcza mu benzyna :grin:)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » śr mar 29, 2006 07:35

Adamtd pisze:Aby zmniejszyć pobieraniu oleju należy wykonać remoncik silnika - niestety cudów nie ma. Ja też mam tel olej wlany, ale na szczęście mój silniczek nie łyka oleju (starcza mu benzyna )
- nie szukam cudów naturalna rzecza każdego silnika jest fakt brania oleju. Z tego co widze w vw masz stara generacje silnika, fiat mnie nie interesuje wiec to że u Ciebie nie bierze to nie jest powód do dumy...



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr mar 29, 2006 11:31

martines, castrol ma w vw - to tak na marginesie. I jeszcze jest podstawowa sprawa ile Ci tego oleju bierze - czy to jeszcze w normie czy już nie. Bo owszem każdy silnik zużywa olej tylko w silniku o dobrym stanie technicznym zużycie to jest niezauważalne dla użytkownika

[ Dodano: Sro Mar 29, 2006 11:37 ]
Co do generacji silników - nic od około 1930 roku nie poszło do przodu. Zmieniły się tylko dwie sprawy:
- osprzęt (głównie zasilanie paliwem)
- dokładnośc wykonania (między innymi luzy między częściami) - z tego też wynikaja bajery typu poprawienie sprawności wolumetrycznej itp itd
Więc jakbyś wlał przed wojną syntetyk do silnika to też nic by się złego nie działo - tylko nikt wtedy jeszcze syntetyków nie wymyślił.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » śr mar 29, 2006 14:57

Wystarczy sam fakt wyżyłowania z mocy silnika... i nie jaraj się tym tak że Ci nie bierze:)



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr mar 29, 2006 15:03

martines pisze: nie jaraj się tym tak że Ci nie bierze:)
Niczym się nie jaram, a Ty popracuj nad kulturą i spokojem bo nie wiem zupełnie czym się burzysz


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 29, 2006 18:53

martines pisze: nie szukam cudów naturalna rzecza każdego silnika jest fakt brania oleju. Z tego co widze w vw masz stara generacje silnika, fiat mnie nie interesuje wiec to że u Ciebie nie bierze to nie jest powód do dumy...
spokojnie czlowieku... adam chcial ci pomoc a ty zachowujesz sie nikulturalnie... to naprawde jeden z najlepszych fachowcow na tym forum i uwierz gdyby byl niekulturalny to szybko by ci udowodnil ze nie masz racji...
Adamtd pisze:Co do generacji silników - nic od około 1930 roku nie poszło do przodu. Zmieniły się tylko dwie sprawy:
- osprzęt (głównie zasilanie paliwem)
- dokładnośc wykonania (między innymi luzy między częściami) - z tego też wynikaja bajery typu poprawienie sprawności wolumetrycznej itp itd
Więc jakbyś wlał przed wojną syntetyk do silnika to też nic by się złego nie działo - tylko nikt wtedy jeszcze syntetyków nie wymyślił.
to co mowi jest calokowita prawda... i a podniesienie mocy silnikow wywodzi sie w prostej linii z powyzszych zmian...
martines pisze:Z tego co widze w vw masz stara generacje silnika
a zeby ci pokazac ze nie masz racji to wiedz ze oboje z adamem macie silnik zaprojektowany w latach 70... tyle ze ty masz troche nowszy (co nie znaczy ze lepszy ) osprzet silnika... i tyle... a p.s. jeszcze nie wyprodukowano oleju ktory by zmiejszal swoje zuzycie spowodowane nieszczelnosciami w ukladzie tlokowym i zaworowym... pozdro...



fibolek

Post autor: fibolek » czw mar 30, 2006 11:54

martines zgadzam się z opinią moich przedmówców fachowców KamilaW i Adamtda.
A tak wogóle to rozumiem że jak ktoś ma Fita Pandę to jest gorszy od ciebie tak?
Zastanów się nad sobą kolego.martines a teraz ci nawtykam pisząc że masz jeden z gorszych VW jakie kiedykolwiek zbudowano.Jeszcze z silnikiem 1.4 z czym do ludzi stary.
Nie obrażaj innych urzytkowników bo nikt tego nie lubi.



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » czw mar 30, 2006 12:17

Nikogo nie miałem zamiaru obrażać... a kolego fibolek nie wiem gdzie doczytujesz się że czuje sie wyżej niż kierowca Pandy no ale to już twój problem... A I NIE WZRUSZYŁO MNIE TWOJE WYTYKIWANIE bo nigdzie nie napisałem ż 1.4 16V VW jest najwspanialsza jednostka.... Pozdrawim i przepraszam kolege ADAMTD...



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw mar 30, 2006 13:51

zagladnij sobie w ksiazke serwisowa i tam bedziesz mial ile silnik moze zezrec oleju na 1000km wg producenta mieszczac sie w granicy

juz zajechales 1.4 ze sie pytasz??

no tak to niejest GTI trzeba cisnac az wskazowka od obrotka sie robi jak banan co!!!



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » czw mar 30, 2006 13:56

Krzylu pisze:juz zajechales 1.4 ze sie pytasz??

no tak to niejest GTI trzeba cisnac az wskazowka od obrotka sie robi jak banan co!!!
Nie no wychodzi mi ok 1L/10.000 km ale myślałem że może ten olej ogranicy mi chociaż o 200ml// zawsze było by to coś...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 341 gości