problem ze wspomaganiem:/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

problem ze wspomaganiem:/

Post autor: lukasz17 » wt mar 02, 2010 19:25

Witam cieżko mi chodzi wspomaganie na wolnych obrotach praktycznie musze krecic dwoma rękami:/ wymieniłem plyn na ATF Lotos, założyłem nowy pasek i dalej to samo gdy przygazuje na jakieś 2tys/obr to juz lekko chodzi.Dodam że pompy nie słychać.
Myśle nad wymiana pompy i zastanawiam sie czy nie podejdzie z golfa IV?


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » wt mar 02, 2010 22:34

pada Ci pompa . ta od mk4 podejdzie . kwestja tylko flanszy


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » wt mar 02, 2010 22:36

dj241 pisze:ta od mk4 podejdzie . kwestja tylko flanszy
czyli co musialbym kupic ta lape mocujaca od mkIV? czy poprostu do mojej podejdzie??


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » wt mar 02, 2010 22:55

nie chodzi mi o łape tylko ta flanszke co jest do niej przykrecone kółko . były 2 rodzaje . ale to przerzucic nie problem ;) mozesz smialo kupowac pompe z mk4


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » wt mar 02, 2010 22:59

aa o naped pompy chodzi to wiem ze musze zmienic bo ja mam na zwykly pasek w a mkiv jest na wieloklin. to otwory pompy z mkiv sa takie same jak w mkIII wykrece swoja i bez zadnych problemow wmontuje w to miejsce pompe z iv??


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » śr mar 03, 2010 08:01

dokładnie . wiele pomp pasuje zamiennie ;)


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » sob mar 06, 2010 17:07

byłem dzsiaj u mechanika z pompa i mowil zeby pierwsze poejchac do jakiegos czlowieka co sie zajmuje maglownicami i pompami wspomagania bo moze sie jakis zaworek zacinac... moze ktos mi powie gdzie ten zaworek znajde??


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » sob mar 06, 2010 17:26

według mnie to pompa pada bo u mnie w mercedesie vito maprawiałem maglownica a pompy nie ruszałem i na wolnych obrotach dosc ciezko działalo a auto ma przelatane cos koło 400 tys.


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » śr mar 17, 2010 00:36

nie do konca są one takie same roznią sie nie które wysokoscia tego trójkąta na którym montujesz koło sa 41mm i 51 chyba


Krakulec

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » śr mar 17, 2010 07:27

Krakulec, tę flanszkę da rady zmieniać ;) wiec kazda pasi


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » śr mar 17, 2010 12:33

Niby pasi ale po co zakładać z mk 4 jak mozna z 3 i wszsytko pasuje aczkolwiek nie do końca bo były pompy żeliwne i aluminiow bodajże i maja jakos inaczej wyjscia



lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » śr mar 17, 2010 14:09

ale zawsze pompa z mkIV jest z mlodszego auta i moz ebyc w lepszym stanie ...


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » śr mar 17, 2010 15:53

lukasz17 pisze:ale zawsze pompa z mkIV jest z mlodszego auta i moz ebyc w lepszym stanie ...
szczególnie jak MK4 miało na budziku np. 300tkm



lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » śr mar 17, 2010 19:16

ciezko bedzie tez nzalesc pompe z 3 zeby miala ponizej 300:P


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 107 gości