Centralny zamek MK 3 vs. alarm
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Centralny zamek MK 3 vs. alarm
Witam wszystkich. Pytanko: jak pdłączyć centralny zamek w Golfiku III do centralki autoalarmu? Gdzie znajduje się końcówka wyjścia z centralnego zamka i jak jest oznaczona? Za pomoc z góry dzięki. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 10:43 przez Odi, łącznie zmieniany 2 razy.
Odi
http://volkswagen.msk.ru/electro/g3/g3_ ... ocking.pdf
Moze ten schemacik Ci troche pomoze...
[ Dodano: Wto Kwi 11, 2006 19:49 ]
Tylko "zapisz element docelowy jako..." bo inaczej wyskoczy error.
Moze ten schemacik Ci troche pomoze...
[ Dodano: Wto Kwi 11, 2006 19:49 ]
Tylko "zapisz element docelowy jako..." bo inaczej wyskoczy error.
A jeśli masz znajomego elektryka to nich zaloży ci dwa przekaźniki i też będzie działało. tak zrobiliśmy w oplu znajomego z pneumatycznym zamkiem. Ale jak nie zobacze na żywo i nie pomierze to nie powiem ci jak to powinno być, ale elektryk powinien sobie z tym poradzić. (koszt przekaźnika to ok 5 zł/szt)
pozdrowienia el Kopyto
Jak widac na schemacie - w drzwiach jest staly plus i dwoa przewody - "open" i "close". Po prekreceniu kluczyka plus zwiera sie z open lub clese (wystarczy ulamek sekundy, reszte robi centralka przy pomce) - wtedy pompka pompuje lub zasysa powietrze i tym samym otwiera luba zamyka auto. Cala filozofia, nie liczac juz dodatkowego ryglowania, ktore uaktywinia sie ok 12s po zamknieciu...
Odkopię troszkę temat. Schemat powyżej nie działa. Ktoś mi powie jak podpiąć się alarmem do centralnego w MK3? Chodzi o to, że tu chyba sterowanie jest plusem, nie masą i do końca nie wiem jak rozwiązać sterowanie - otwieranie, zamykanie tymi dwoma kabelkami..
Proszę też o przeniesienie, bo chyba temat nie tu powinien się znajdować.
Pozdrawiam
Proszę też o przeniesienie, bo chyba temat nie tu powinien się znajdować.
Pozdrawiam
[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
- Lokalizacja: Poland
dokładnie jak kolega napisał, musisz zdemontować plastiki pod kierownicą, i obok cięgna od maski jest kostka(okrągła) i w tej kostce pierwsza wtyczka i kabelki ( o ile dobrze pamiętam) 3 od dołu i 4 czyli szary i zielony. sterowanie (przynajmniej u mnie) jest poprzez podanie + na jeden z tych kabelków i nastąpi zamknięcie, albo otwarcie, zależy na który podamy. Alarm podaje masę, więc potrzebujesz 2 przekaźniki standardowe do auta (nazywają się 86, zwierno rozwierny) i musisz troszkę polutować i pokombinować, żeby alarm zamiast masy podawał plus. w razie czego służę pomocą.
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 21:27 przez irekczek, łącznie zmieniany 1 raz.
A nie lepiej się wpinać w te przewody przy pompce od centralnego. Przy słupku i skrzynce bezpieczników jest strasznie ciasno. Lepiej wpiąć się w szary i zielony przewód przy pompce, albo znaleźć je wcześniej gdzie idą (chyba pod tylnym siedzeniem). Obejdzie się bez żadnego demontowania czegokolwiek.
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 18:07 przez Bednarus, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 192 gości