ręczny mk3 gti

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiek1980
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
Lokalizacja: gdańsk

ręczny mk3 gti

Post autor: krzysiek1980 » pn mar 27, 2006 20:09

Panowie czy ktos juz z Was walkował zapiekajacy sie reczny (tyl tarcze) linki sie elegancko ruszaja tylko mi sie zapieka w jażmie nie wiem dlaczego sie tak dzieje raz to ozryszalem za pomoca mmlotka i wd40 i chodzilo i po jakims zasie znowu sie zesralo POROSZE O JAKAS PORADE .Z gory Serdeczne Dzieki



kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Re: ręczny mk3 gti

Post autor: kwiatekt11 » pn mar 27, 2006 20:15

trzeba to rozebrac i przeczyscic ewentualnie z golfa mk 4 wstawic tylne zaciski i bedzie po problemie :bigok:



Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » pn mar 27, 2006 22:14

w zaciskach sa takie gumowe uszczelki tloka, ktory dociska klocki do tarczy. jesli ta gumka jest sflapsiala to do srodka dostaje sie syf ktory zaciera i utrudnia prace tloka w zacisku. do pewnego czasu hebel hydrauliczny bedize dawal rade pozniej tez zacznie go przylapywac. sprawdz ta uszczelke i w razie czego wymien, jednoczesnie wtedy warto wywlec tloczek, przeczyscic i wymienic uszczelniacz. ale to grubsza robota oraz koniecznosc odpowietrzania ukladu. mozna od razu wymienic plyn jesli jest juz leciwy. pzdr


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Ross
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: sob cze 18, 2005 00:18
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Ross » wt mar 28, 2006 00:19

tak jak przedmówca powiedział :]. Też przerabiałem ten problem z tylnymi zaciskami. Trzeba zakupić zestaw naprawczy i wsio rozebrać, przeczyścić, założyć nowe gumki, uszczelnienia itd. Na koniec wymienić płyn i odpowietrzyć. Wtedy wszystko bedzie działać jak nowe. Sporo z tym roboty ale warto.


dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978


Części GTI, GT TDI, Cupra, FR

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » wt mar 28, 2006 09:04

jesli sie okaze ze to zeczywiscie taka robota to lepiej poswiecic o dzien wiecej, sprawdzic przewody elastyczne, stan tarcz i klockow i inne takie tam. roboty w razy wiecej ale dobre heble to naprawde wazna zecz.

pzdr


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 28, 2006 09:51

Przerabiałem to już dwa razy. No i jestem w tej dziedzinie chyba guru. Otuż ta mała wajcha, którą porusza linka często rdzewieje, a z nią i zacisk. Nic nie daje nowy siemering, po kilku miesiącach znowu jest to samo. Smarowałem ile wlazło, czyściłem i inne cuda stosowałem i i tak zima zrobiła swoje. Problem zażegnałem zminiając tą wajchę na wajchę z nierdzewki. To jedyne i słuszne rozwiązanie. Albo jak piszą koledzy na zaciski z MK4 lub AUDI.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 340 gości