ręczny mk3 gti
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
- Lokalizacja: gdańsk
ręczny mk3 gti
Panowie czy ktos juz z Was walkował zapiekajacy sie reczny (tyl tarcze) linki sie elegancko ruszaja tylko mi sie zapieka w jażmie nie wiem dlaczego sie tak dzieje raz to ozryszalem za pomoca mmlotka i wd40 i chodzilo i po jakims zasie znowu sie zesralo POROSZE O JAKAS PORADE .Z gory Serdeczne Dzieki
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
Re: ręczny mk3 gti
trzeba to rozebrac i przeczyscic ewentualnie z golfa mk 4 wstawic tylne zaciski i bedzie po problemie
w zaciskach sa takie gumowe uszczelki tloka, ktory dociska klocki do tarczy. jesli ta gumka jest sflapsiala to do srodka dostaje sie syf ktory zaciera i utrudnia prace tloka w zacisku. do pewnego czasu hebel hydrauliczny bedize dawal rade pozniej tez zacznie go przylapywac. sprawdz ta uszczelke i w razie czego wymien, jednoczesnie wtedy warto wywlec tloczek, przeczyscic i wymienic uszczelniacz. ale to grubsza robota oraz koniecznosc odpowietrzania ukladu. mozna od razu wymienic plyn jesli jest juz leciwy. pzdr
Pozdrawiam!
tak jak przedmówca powiedział :]. Też przerabiałem ten problem z tylnymi zaciskami. Trzeba zakupić zestaw naprawczy i wsio rozebrać, przeczyścić, założyć nowe gumki, uszczelnienia itd. Na koniec wymienić płyn i odpowietrzyć. Wtedy wszystko bedzie działać jak nowe. Sporo z tym roboty ale warto.
dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
Przerabiałem to już dwa razy. No i jestem w tej dziedzinie chyba guru. Otuż ta mała wajcha, którą porusza linka często rdzewieje, a z nią i zacisk. Nic nie daje nowy siemering, po kilku miesiącach znowu jest to samo. Smarowałem ile wlazło, czyściłem i inne cuda stosowałem i i tak zima zrobiła swoje. Problem zażegnałem zminiając tą wajchę na wajchę z nierdzewki. To jedyne i słuszne rozwiązanie. Albo jak piszą koledzy na zaciski z MK4 lub AUDI.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 340 gości