Seat Ibiza/VW Polo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Seat Ibiza/VW Polo

Post autor: bartekkk » ndz mar 14, 2010 17:32

Witam Panowie, mam ogromny problem. Mam seata Ibizę 95' 1.4 z lpg i wiem, że jest on podobny do VW Polo 3, dlatego mam nadzieję, że mi pomożecie.
Opiszę co się stało:
Wszystko zaczęło się od tego, że nawaliła pompa wspomagania, pasek wciął się gdzieś tam, pękł pasek rozrządu - silnik do remontu. Silnik jest naprawiony. Kiedy ojciec odbierał samochód, to powiedział mi, że po chwil jazdy przestał działać nawiew i poleciał dymek (jakby się coś spaliło) z kratek od strony pasażera. Później samochód przestał dobre 3tygodnie w te największe mrozy. Jak znowu zacząłem go używać, to zauważyłem, że nie działa też elektryczna regulacja lusterek i radio.
Panowie, proszę o pomoc co się mogło stać, bo ciężko jeździć z zaparowanymi szybami, źle ustawionymi lusterkami i bez radia



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz mar 14, 2010 19:32

sprawdz bezpieczniki



bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Post autor: bartekkk » pn mar 15, 2010 17:45

bezpieczniki sprawdzone,
przepalony był od radia i od nawiewu

włożyłem nowe, nawiew był chyba włączony na 1, w międzyczasie poczułem smród spalenizny, przełączałem na wyższe biegi nawiewu i usłyszałem jak bezpiecznik strzela

co to może być?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn mar 15, 2010 18:25

może silnik nawiewu kończy swój żywot...stawia duży opór i bezpiecznik strzela



bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Post autor: bartekkk » pn mar 15, 2010 18:43

gdzie go znaleźć i jak rozpoznać, czy to jego wina?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn mar 15, 2010 18:47

za schowkiem...wyciągnij i zobacz czy to z niego śmierdzi, czy ma opory...



bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Post autor: bartekkk » pn mar 15, 2010 20:17

za schowkiem od pasażera?
jak sprawdzić opory?



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn mar 15, 2010 20:28

Należy się położyć na podłogę przed fotel pasażera, wyjąć taką plastikową osłonę-płytę i oczom ukaże się wentylator. wyjmuje się go przekręcając o niewielki kąt w lewo (albo w prawo - nie pamiętam już), po wcześniejszym odbezpieczeniu widocznego tam języczka.
Mając wiatrak w ręku - sprawdzamy łatwość obracania się, stan komutatora i szczotek. Może też coś wpadło do łopatek, jeśli nie ma filtra powietrza!
Na końcu podłączamy na krótko do akumulatora, obserwując co się dzieje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 528 gości