Słabe hamulce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
puzon_16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:13
Lokalizacja: Hadykówka
Kontakt:

Post autor: puzon_16 » pn mar 15, 2010 08:38

siedziałem pół soboty nad autem i teraz wyniki:

- układ nie był zapowietrzony

- tylne hamulce są napewno w dobrym stanie i powinny hamować- zresztą na lodzie tak robią(gdy mocno nacisnę pedał to blokuje przód, sekunde potem tył) ale to tylko na lodzie, nawet na mokrym asfalcie tyłu nie da rady zablokować i generalnie nie czuć żeby działał skutecznie

Zostaje teraz wg mnie tylko pompa



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 10:00

Przeciez korektor sily -a wlascie 2 sa w pompie zapewne, to beda takie dwa walce o 2cmx6cm wkrecone w pompe a dopiero pozniej przewody do kol tylnych do nich sa podpiete, wez je wykrec i wkrec bezposrednio przewody w pompe, ni istnieje jeszcze prawdopodobienstwo ze samoregulatory tyle nie kasuja luzu i tyl nie hamuje.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
puzon_16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:13
Lokalizacja: Hadykówka
Kontakt:

Post autor: puzon_16 » pn mar 15, 2010 10:59

z pompy przewody wychodzą bezpośrednio bez dodatkowych korektorów, walców. Samoregulatory są sprawne bo czyściłem i sprawdzałem działanie.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 11:13

No to pozostaje slaba wydajnosc pompy , zmien gumki w pompie i powinno byc, ewentualnie sprawdz czy waz z podcisnienia jest dobry , czy serwo dostaje tyle podcisnienia ile powinno.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn mar 15, 2010 20:00

spawacz pisze:Przeciez korektor siły -a wlascie 2 sa w pompie zapewne
Kolego wytłumacz mi jak taki korektor wie na jakiej wysokości znajduje się tylne zawieszenie w chwili hamowania ? Korektor siły hamowania służy do tego aby NIE DOSZŁO DO ZABLOKOWANIA KÓŁ TYLNYCH .Przy ostrym hamowaniu przód samochodu nurkuje a tył się unosi i oś tylna jest w tym momencie odciążona więc jest potrzebna mniejsza siła . W tym układzie h. stosunek sił pomiędzy osiami jest stały jest on zachowany dzięki różnicy wielkości cylinderków.
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 20:49 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn mar 15, 2010 20:39

Kolektor siły hamowania jest poi to że jak masz dociążony tył przelewa więcej płyny na tylną sekcję


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn mar 15, 2010 21:35

grandi pisze:Kolektor siły hamowania jest poi to że jak masz dociążony tył przelewa więcej płyny na tylną sekcję
Dokładnie tak , gdyż reguluje siłę hamowania w zależności od pozycji w jakiej znajduje się tył samochodu :bigok:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 22:31

chyba wiem co mowie bo mam w ibizie taki uklad, MK3 1.4 tez tak ma, polo i pare innych , ten korektor dziala inaczej , porostu podczas gwaltownego hamowania stopniuje cisnienie plynu na tyl hebli , widac kolego tomaszku ze nie obeznany w temacie jestes.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn mar 15, 2010 22:49

Kolego spawacz, przecież nie twierdzę że piszesz bzdury . Za wyjaśnienie działania dziękuję :bigok: Na dole widzisz coś takiego
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
:pub:
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 23:21 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 208 gości