przyspieszenie zaplonu a instalacja LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grzesio_31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr sty 18, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

przyspieszenie zaplonu a instalacja LPG

Post autor: grzesio_31 » pn mar 27, 2006 10:28

czy to prawda ze przyspieszenie zaplonu w silniku z instalacja lpg daje jakies efekty(pozytywne) chodzi mi o dymamike i mniejsze spalanie lpg?????
i jesli ktos wie to o ile przyspieszyc zaplon?
pomocy!!!!!



fibolek

Post autor: fibolek » pn mar 27, 2006 11:10

Przy gazie powinno się przyspieszyć zapłon o ile to nie wiem.
Ale nie po to aby mniej palił tylko dlatego ze gaz ma inne parametry zapłonowe od benzyny.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn mar 27, 2006 11:18

Przyspieszyłem na aparacie zapłonowym o jakieś 2mm. Efekty czuć wyraźnie - większa moc :food:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn mar 27, 2006 12:02

Zobacz sobie tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=27582 , jest tam sporo o ustawieniu zapłonu pod LPG.



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » pn mar 27, 2006 12:13

ciekawe rzeczy pisza w tym linku ale ja chciałbym wiedziec jak to jest u mnie konkretnie 1.8 gt adz 66kw moze ktos ma taki sam silnik i powie o ile najlepiej przyspieszyc zapłon bo mój lekko muli na gazie dzieki pozdr :okej:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn mar 27, 2006 12:54

2 do 4 stopni możesz bez obaw przyspieszyć. Tylko wcześniej musisz mieć prawidłowo ustawioną instalke LPG. Jak będzie podawać za mało gazu to zmiany zapłonu nic nie dadzą.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » pn mar 27, 2006 13:11

no ok to znaczy że musze zwiekszyc dawke gazu u gazowników ? bo teraz nie wiem jakmam ustawiona pewnie na minimum o to chodzi?


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn mar 27, 2006 13:19

Dawka gazu musi być odpowiednia czyli nie za dużo nie za mało. Jak masz za mało to zawsze będzie się mulił a do tego wypalisz silnik (zawory, gniazda zaworowe, lambda, głowica).


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » pn mar 27, 2006 20:07

Najlepiej kolego skocz do gazowników, niech ci dobrze wyregulują instalkę.

Przed tym dobrze by było wymienić filtr powietrz, świece i kable(jeśli mają już sporo przejechane). :helm:

Na a potem pobaw sie z tym zapłonem.. :okej:


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 278 gości