Pytanie o rozrząd!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 22, 2010 22:34
Lokalizacja: Branice
Kontakt:

Pytanie o rozrząd!

Post autor: szen » ndz mar 14, 2010 18:55

Witam!
Mam pytanie odnośnie tego czy jak mechanik wymieni juz rozrzad to czy po tym zabiegu trzeba podlaczyc samochod pod VAG'a zeby ustawic kat wtrysku i dawke startową? Prosze o odpowiedzi;)



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » ndz mar 14, 2010 19:14

Pewnie,że trzeba sprawdzić kąt wtrysku,rzetelny mechanik powinien to sprawdzić zaraz po wymianie,ale różnie to bywa :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 21:01

łuki przestań , nie zapomnij ze pompa ma zaworek n108 ktory to reguluje. A zreszta podepnij do vag i zobacz czy ma 40-70 i czy przy przygazowaniu rosnie, jak bedzie 000 lub 255 tzn. ze jest rozzad prestawiony.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz mar 14, 2010 21:39

spawacz pisze:, nie zapomnij ze pompa ma zaworek n108 ktory to reguluje
W czasie pracy silnika, tak.. ale podczas rozruchu już nie- za to odpowiada kąt statyczny ustawiany na pompie.
Kolega
Łuki_79
mówi o statyczny kącie wtrysku a ty o dynamicznym.
A to już różnica i statyczny powinien być dobrze ustawiony, bo jak jest opóźniony mocno to się zaczynają problemy z rozruchem. A poza tym jest różnica w pracy silnika jeśli chodzi o skrajne wartości- a sam n108 też ograniczoną możliwość korygowania dynamicznego kąta wtrysku.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości