MK3 1.4 gaśnie po 2km tylko raz i objaw znika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ikar303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 06, 2010 09:35
Lokalizacja: Łódź

MK3 1.4 gaśnie po 2km tylko raz i objaw znika

Post autor: ikar303 » sob mar 06, 2010 09:50

Witam
Postów na ten temat jest milion ale identycznego ciężko znaleźć
Delikwent to mk3 1.4 rok 93 z gazem i pestka imobilaizera
Objaw
-odpala na raz
-przejezdzam 2km zatrzymuje się na światłach. Odległośc zawsze taka sam +/- 500m i nagle gaśnie (pomaga gdy trzymam go na ciut wiekszych obrotach)
-odpalic moge dopiero po kilku minutach wiec stoje jak ta pipa na awaryjnych i pas blokuje
-po odpaleniu moge jezdzic do bolu i nic sie nie dzieje
-objaw zarowno na gazie jak i na beznzynie
-po dłuzszym postoju ten sam numer
-ostatnim razem zakrecil raz i przez 3minuty nawet nie ruszyl rozrusznikiem dopiero po kilku minutach odpalil (ale to byl jednorazowy objaw poprzednio krecil)
To chyba wszystkie potrzebne informacje dla doswiadczonych uzytkownikow.
Pomocy bo chyba go zezlomuje



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » sob mar 06, 2010 10:44

alarm i odciecie zaplonu, sprawdz czy jak go odpalisz i na postuju tez zgasnie, moze masz jakies odciecie co dziala po ilus tam sekundach.
moze byc tak ze sie je wylacza ukrytym przyciskiem...
zeby immo blokowalo to zgasl by odrazu po odpaleniu, doslownie po sekundzie


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ikar303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 06, 2010 09:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ikar303 » sob mar 06, 2010 21:13

Gdyby to bylo tego typu odciecie to powtarzaloby sie chyba cyklicznie, a nie tylko raz. Mysle ze ma to zwiazek z temperatura, ale to tylko domysly. Ktos mial podobny problem albo ma jakis pomysl???
Kilka razy stal z odpalonym silnikiem (musialem odsniezyc) i problemu nie bylo
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 21:14 przez ikar303, łącznie zmieniany 1 raz.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » sob mar 06, 2010 23:50

nie koniecznie cyklicznie, alarmy sa rozne i ich instalacje i pomysly monterow :D


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ikar303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 06, 2010 09:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ikar303 » ndz mar 14, 2010 12:45

Acha dodam jeszcze że zaobserwowalem tuż przed zgaśnięciem zapalenie się lampki ciśnienie oleju. Może to coś pomoże przy diagnozie. Pomóżcie :bigok:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 13:07

tylko i wylacze immobilizer tu robi zla robote bo nie zalacza przekaznikow, a to ze auto potrafi zgasnac to bym postawil ze prawdopodobnie ucieka z immo zasilanie gdzies cos styku czasem nie dostaje i jak sie uda to jedzie a jak nie to stoi.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości