gażnik mkII pilne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

gażnik mkII pilne

Post autor: krzysiek77 » ndz mar 26, 2006 14:11

czy ktoś może mi jakoś pomóc.mam ukręcone dwie szpilki od mocowania obudowy filtru powietrza jak je wykręcić,silnik 1.3 MH śrubki wystają może ze dwa milimetry,jak to wykręcić



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 26, 2006 14:27

Kiepsko. Może naciąć.

[ Dodano: Nie Mar 26, 2006 2:28 pm ]
pod śróbokręt, a jak nie to nawiercić śróby wzdłużnie i wykrętak, a jak nie to wywiercić i nagwintować na grubszą szpilkę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz mar 26, 2006 15:23

krzysiek77 pisze:dwie szpilki od mocowania obudowy filtru powietrza
mogłbys podesłac zdjecie?



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » pn mar 27, 2006 16:22

niestety nie mam jak dać foty,ale to są te szpilki którymi przykręca się obódowę filtra do gażnika(2e)powinny być 3 ja mam 1, bo 2 ukręcone



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn mar 27, 2006 21:34

Najlepszą metodą na urwane w aluminium stalowe śruby jest przyspawanie nakretek do wystajacych końców , bo 1) śruba sie nagrzewa i tlenki puszczaja, 2) jest za co ciągnąć, pod warunkiem ,ze dobrze przyspawasz. Ale cos czuję,ze spawanie nie wchodzi w rachube?Jezeli więc nie da się tego obstukac młotkiem i po namoczeniu WD40 wykręcić, np. osto ząbkowanymi kombinerkami, to trzeba by wyciagnąć caly gaźnik,zeszlifować idealnie równo z korpusem urwane szpilki i na stołowej wiertarce na wysokich obrotach idealnie centrycznie nawiercix w szpilkach otwory najpierw malutkim, a potem wiekszym,aż do srednicy zalecanej pod gwintownik,którym trzeba poprawić odzyskany gwitnt.Tylko idealnie centrycznie i żaden wykretak tu nie pomoze.Jeżeli nigdy nie wywiercałeś śrub, to jedź z tym do kogos doswiadczonego!



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » wt mar 28, 2006 19:21

chyba tak zrobię,niech to zrobi fachowiec,ja wolę nie ruszać jeszcze coś spie....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 287 gości