(mk1 G60) swap

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

olejko_g60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 13, 2010 22:58
Lokalizacja: london

(mk1 G60) swap

Post autor: olejko_g60 » ndz mar 14, 2010 01:57

witam. Wlasnie jestem w trakcie przekladki silnika 1.8 G60 z golfa mk2 rally 91r. do mojego mk1 1.8 gti cabrio z 92r. silnik juz zamontowalem intercooler gotowy chlodnica tez. W sumie wszystko tylko mam maly problem z :
-elektryka (posiadam ecu + wiazka silnika z mk2 rally)
-podcisnienia nie do konca jestem pewien jak powinny byc podlaczone wiec jak by ktos mial jakies wskazowki lub schemacik byl bym wdzieczny.
-I najwazniejsze to przeplywomiez powinien byc zamontowany jak w kazdym samochodzie czyli przed przepustnica czy jest opcja ze znajduje sie w ecu bo cos takiego slyszlem. ale w moim ecu jest tylko wejscie na przewod od podcisnienia no i kostka od wiazki silnika.
-I ostatnie to gdzie poprowadzic powrot wychodzacy dolem z przepudtnicy bo na g60 mam zaslepke wiec nie moge uzyc standardowej rurki z g60 (i wiem ze moge odkrecic ta zaslepke ale zalezy mi na tej drogiej opcji. dzieki bardzo.
dodalem pare fotek tak dla lepszej orjentacji o co mi chodzi.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


vw mk1 cabrio g60
olejko23@interia.eu

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz mar 14, 2010 06:13

olejko_g60 pisze:podcisnienia nie do konca jestem pewien jak powinny byc podlaczone wiec jak by ktos mial jakies wskazowki lub schemacik byl bym wdzieczny.
co do podciśnień to chyba na pasie przednim w mk2 G60 jest schemat podłączeń, jeżeli wzmocnienie orginalne :bajer:
olejko_g60 pisze:I najwazniejsze to przeplywomiez powinien byc zamontowany jak w kazdym samochodzie czyli przed przepustnica czy jest opcja ze znajduje sie w ecu bo cos takiego slyszlem. ale w moim ecu jest tylko wejscie na przewod od podcisnienia no i kostka od wiazki silnika.
tak w ECU jest MAP sensor mierzący ciśnienie w dolocie, nie ma tutaj przepływomierza
olejko_g60 pisze:I ostatnie to gdzie poprowadzic powrot wychodzacy dolem z przepudtnicy bo na g60 mam zaslepke wiec nie moge uzyc standardowej rurki z g60 (i wiem ze moge odkrecic ta zaslepke ale zalezy mi na tej drogiej opcji. dzieki bardzo.
dodalem pare fotek tak dla lepszej orjentacji o co mi chodzi.
powrót powinien iść spowrotem do dolotu kompresora ale ludzie robiąbypassy nieznam dokładnie szczegółów poszukaj na forum google itp
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 06:22 przez RasPL, łącznie zmieniany 2 razy.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz mar 14, 2010 13:14

olejko_g60 pisze:-elektryka (posiadam ecu + wiazka silnika z mk2 rally)
- jaką masz skrzynkę elektryki w tym cabrio - taką jak w mk1, czy taką, jak w mkII? Jeżeli taką, jak w mkII - to starą, czy nową? Jeżeli nie wiesz, to zrób zdjęcie.
Z którego rocznika pochodzi wiązka od G60? Jak nie wiesz, to też zrób zdjęcia.
Trzeba znać odpowiedzi na te pytania, żeby móc ruszyć dalej z elektryką.
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 13:15 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

olejko_g60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 13, 2010 22:58
Lokalizacja: london

Post autor: olejko_g60 » pn mar 15, 2010 22:13

Dzieki bardzo za odp. jak by ktos mogl mi pomoc z tym powrotem z przepustnicy (BYPASSEM) gdzie to dokladnie ma isc czy trzeba to jakos zaslepic to byl bym bardzo wdzieczny z gory dzieki za pomoc. Obrazek
-o to fotka mojej skrzynki bezpieczników.
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 00:49 przez olejko_g60, łącznie zmieniany 1 raz.


vw mk1 cabrio g60
olejko23@interia.eu

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości