Problem z kontrolką oleju.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Problem z kontrolką oleju.

Post autor: dm414 » śr mar 10, 2010 19:49

mam następujący problem.. po jakimś czasie od włączenia silnika włącza się kontrolka oleju i brzęczyk, (różnie nieraz zaraz jak ruszę a nie raz po ok15km nawet)

mierzyłem ciśnienie w silniku (na zimnym 3bar, a rozgrzany nie spadało poniżej 1,4)
miernik wkręcony w głowicę.

po odłączeniu czujników dalej piszczy i mryga.

czy to wina licznika?? czy może jeszcze coś sprawdzić?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr mar 10, 2010 19:53

moim zdaniem czujnik do wymiany :bigok:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr mar 10, 2010 20:45

jak odłączysz czujniki to też będzie tarabanić. Jeden z czujników daje sygnał prawidłowego ciśnienia poprzez załączenie masy, drugi chyba przez rozłączenie.



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » czw mar 11, 2010 22:49

a jaki czujnik ma być w podstawie filtra a jaki w głowicy (kolory)??


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw mar 11, 2010 23:02

U mnie biały w filtrze a brązowy w głowicy. W amerykańskim ABA nie wiem, ale pewnie to samo.

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 10:05 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... d9a06826af
tu znajdziesz który jest zwierny ktory rozwierny, miś fazi napisał


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » pt mar 12, 2010 19:26

a jak można jeszcze sprawdzić czujniki?
czytałem że można do nich podpiąć masę i jak przestanie piszczeć to znaczy że czujnik uwalony?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pt mar 12, 2010 19:39

dm414 pisze:mierzyłem ciśnienie w silniku (na zimnym 3bar, a rozgrzany nie spadało poniżej 1,4)
, to jest ciśnienie na wolnych, średnich, wysokich obrotach ?
Biały czujnik łączy masę jak ciśnienie przekroczy 1,8 bara i jeśli nie załączy się powyżej 2000 obr/min to licznik będzie piszczeć i kontrolka oleju migać.
Niebieski z kolei rozłącza masę przy ciśnieniu ~0,3 bara.
Jeśli powyżej 2000 obr/min nie ma ciśnienia > 1,8 bara to chyba silnik pomału się kończy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 390 gości