mam następujący problem.. po jakimś czasie od włączenia silnika włącza się kontrolka oleju i brzęczyk, (różnie nieraz zaraz jak ruszę a nie raz po ok15km nawet)
mierzyłem ciśnienie w silniku (na zimnym 3bar, a rozgrzany nie spadało poniżej 1,4)
miernik wkręcony w głowicę.
po odłączeniu czujników dalej piszczy i mryga.
czy to wina licznika?? czy może jeszcze coś sprawdzić?
Problem z kontrolką oleju.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z kontrolką oleju.
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
U mnie biały w filtrze a brązowy w głowicy. W amerykańskim ABA nie wiem, ale pewnie to samo.
[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 10:05 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... d9a06826af
tu znajdziesz który jest zwierny ktory rozwierny, miś fazi napisał
[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 10:05 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... d9a06826af
tu znajdziesz który jest zwierny ktory rozwierny, miś fazi napisał
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
a jak można jeszcze sprawdzić czujniki?
czytałem że można do nich podpiąć masę i jak przestanie piszczeć to znaczy że czujnik uwalony?
czytałem że można do nich podpiąć masę i jak przestanie piszczeć to znaczy że czujnik uwalony?
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
, to jest ciśnienie na wolnych, średnich, wysokich obrotach ?dm414 pisze:mierzyłem ciśnienie w silniku (na zimnym 3bar, a rozgrzany nie spadało poniżej 1,4)
Biały czujnik łączy masę jak ciśnienie przekroczy 1,8 bara i jeśli nie załączy się powyżej 2000 obr/min to licznik będzie piszczeć i kontrolka oleju migać.
Niebieski z kolei rozłącza masę przy ciśnieniu ~0,3 bara.
Jeśli powyżej 2000 obr/min nie ma ciśnienia > 1,8 bara to chyba silnik pomału się kończy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 390 gości